Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Sinds gisteren hebben wij ook  dit probleem los ik dit op met een volledige reset?

@GeertC @Michael V ik heb een paar dagen geleden, zoals gevraagd, mijn profiel aangevuld met lijngegevens. Kunnen jullie dit voor mijn installatie ook nakijken ?

Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt

@Mario uyt Ik heb een aanpassing gedaan op uw lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Het is veel beter nu. Dank u voor de service

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

idd op alle kanalen hetzelfde probleem

 

Dank je wel, ik geef het alvast door.

 

Geert

@jnsvr

@SanderVs

@kerstmuts

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

idd op alle kanalen hetzelfde probleem

 

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr 

@SanderVs 

@kerstmuts 

 

hebben jullie die storingen op alle kanalen?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@SanderVs 

heb je dit ook op de andere (niet android) decoder, de v5 compact?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr

@SanderVs 

@kerstmuts 

 

We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen. 

We houden je op de hoogte.

 

groeten

Geert

@SanderVs Ik heb een update van uw Bbox gedaan. Zou je kunnen testen of het beter is? En als er nog problemen zijn zou ik aanraden uw decoder rechtstreeks aan te sluiten op je Bbox.

Dag Michael,

 

dank voor uw poging maar...

geen verbetering. Het is vreemd dat onze installatie goed werkte en dan plots totaal niet meer. Bovendien niet enkel met tv. Ik zou graag weten wat proximus gewijzigd heeft waardoor alle producten momenteel problemen hebben.

Hallo,  hier ook sinds de installatie problemen met de synchronisatie, kan hier ook eens gekeken worden aub. Grtz

Reputatie 7
Badge +3

@jnsvr 

is het nu verbeterd?

Heb je de HDMI kabel ook al eens nagekeken?

 

Geert

@jnsvr Ik heb nogmaals een aanpassing gedaan aan de lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Neen geen verbetering @Michael V. Is er nog iets dat gedaan kan worden? Geluid rechtstreeks via de tv (Netflix op Android tv bvb) allemaal perfect in sync, enkel met de Android box van jullie dus sinds een tijdje niet… is er iets gewijzigd want er lijken zo veel dit probleem te hebben..?

Reputatie 5
Badge +2

@SanderVs Ik heb een update van uw Bbox gedaan. Zou je kunnen testen of het beter is? En als er nog problemen zijn zou ik aanraden uw decoder rechtstreeks aan te sluiten op je Bbox.

@SanderVs Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw lijn kunnen bekijken en aanpassingen kunnen doen.

Ik heb het forumprofiel aangepast.

Reputatie 5
Badge +2

@DannyVdp Zou je uw klantennummer in je forumprofiel kunnen aanvullen zodat we dit kunnen nakijken.

Sinds de nieuwe decoder bij mij werd geïnstalleerd moet ik deze wekelijks opnieuw opstarten om problemen met synchronisatie tussen het geluid en het beeld te vermijden / op te lossen. Dit doet zich meestal enkel voor bij opgevraagde programma’s of bij gebruik van Netflix en Streamz.

Ook merk ik dat de TV constant heen en weer schakelt tussen HD en UHD (geeft telkens melding op scherm wanneer UHD beschikbaar is).

Kan dit nagekeken worden ?

Reputatie 5
Badge +2

@SanderVs Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw lijn kunnen bekijken en aanpassingen kunnen doen.

Reputatie 5
Badge +2

@jnsvr Ik heb nogmaals een aanpassing gedaan aan de lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Reputatie 5
Badge +2

@Mario uyt Ik heb een aanpassing gedaan op uw lijn. Kan je testen of het nu beter is?

Hier zelfde probleem, graag aanpassen.

Dank u

@jnsvr Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens bekijken? 

Jammer genoeg geen verbetering. Wat wordt er precies gedaan? Want kan ik, of jullie, nog doen? @DaisyS 

 

Ook hier hebben we last van het veelvoorkomend probleem: beeld en geluid lopen niet synchroon. Zeer irritant om praat- en zingprogramma's te volgen. Kan proximus bij ons ook instellingen bekijken?

Reputatie 7
Badge +4

@Victoria05 Ik heb de aanpassingen ook op uw lijn gedaan

Beste, 

 

Kan dit ook voor mij opgelost worden? 

Bij opnames en replay lopen geluid en beeld niet synchroon

Reageer