Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@stijnh97kontich Ik heb ook op uw lijn een aanpassing gedaan. Kan u eens testen of het zo beter is ? 

Ook ik heb hier problemen mee. Ik ben nog maar enkele weken klant bij jullie...

Reputatie 7
Badge +5

@jnsvr Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je dit eens bekijken? 

Hier ook last van audio sync issues. Ik weet niet wat jullie precies doen maar kan het ook op mijn profiel/account gedaan worden? @DaisyS @GeertC @HadewychT 

Reputatie 7
Badge +5

@ian.v Ik heb je instellingen aangepast. 

proximus kan dit alleen door een instelling te doen, morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je hiermee verder te helpen.

Ik heb een V7 decoder en mijn beeld en geluid loopt niet synchroon, wat kan ik hieraan doen? 

Reputatie 7
Badge +3

@Doxie en @Brendanvb 

het zou nu in orde moeten zijn.

Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.

 

Groeten

Geert

Ik heb dit probleem al een paar maanden. 

Als het geluid op "automatisch" staat heb ik dit lipsync probleem. 

Als het geluid op "geen surround sound nooit gebuiken" staat heb ik het probleem niet.

Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?

FYI: maandag pas komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.

Beste @HadewychT

 

Kunt u voor mij ook eens kijken?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@K.P @Ttzk Ik heb aanpassingen gedaan op jullie lijn. Kunnen jullie eens testen of het nu beter is ? Eventueel je decoder ook eens herstarten.

Klantennummer staat in profiel. Dankjewel 

Bij ons is dit al weken aan een stuk het geval, kan dit bij ons ook bekeken worden aub? Klantnummer staat in m’n profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@K.P 

je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijken we dit eens na

 

Geert

Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je

Reputatie 7
Badge +4

@Eddy_0105 Ik heb 2 aanpassingen gedaan op het profiel van je lijn. Kan je even bekijken of het nu beter is ? 

Proximus forummedewerkers kunnen wel een aanpassing doen van je TV profiel.
Dus gewoon afwachten tot er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.

Reageer