kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Volgens mij is het nu in orde, bedankt!
@HadewychT
Hello. yes got contacted by technician and set for Friday. took holiday so im home friday. thank you and lets hope third time is the charm
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Alles opnieuw opgestart en het werkt weer uitstekend, alvast bedankt
Beste. Ik heb ook dit probleem. Kunnen jullie dit aanpassen?
gr
koen
but also a friend over to my place he watched bbc news and he was like... yeah its out of sync but i could live with it ....... i clearly cant stand a minute if it is not synchronized.. i mean its basic basic. and even a cheap onkyo or amplifier has a setting to correct it yourself example using tv as centre speaker (not having my onkyo connected to v7) so even if i needed to adjust it my self i would . but their is no such settings. anyway went that far i tried it in my daughters new 4k lg TV.... same issue after 1h.
anyway have a nice... Netflix now
Technicus van Proximus is hier vrijdag thuis geweest. Er is een probleem met de software van de V7box. Dit probleem wordt pas in april opgelost.
Ondertussen moet ik elke week enkele keren de b-box en V7 box opnieuw opstarten. Dit zou voorlopig één van de enige oplossingen zijn.
Beste,
voorlopig lijkt alles terug in orde 👍🏼
bedankt.
Hier in Boom zelfde probleem. Geluid en beeld lopen regelmatig niet synkroon. Is enkel bij pickx app. Niet bij Netflix of Disney.
Hello how can this be solved? i barely u use tv decoder. wanted to rent a movie and jesus 5e thrown in water unwatchable (MINION MOVIE). I mean the sound and picture is of by maybe 3-4 seconds... also on all channels. nothing to do with tv or sound system as ps4 and 5 and Netflix via smart tv works perfectly.
how to fix it?
Het is veel beter nu. Dank u voor de service
@ Martin reset decoder did not improve anything been there done that.. im a technical teacher so i of course did the basics. but reseting decoder was just a waste of time for me at least. also surround or no surround same shit
Then there is no other option and this is waiting until tomorrow a proximus employee can help you further
De decoder is rechtstreeks aangesloten via kabel op de Internet Box. Na volledig uitschakelen vd tv box (met knop achteraan dus) was het probleem verholpen... ik laat het nog weten mocht het probleem zich blijven voordoen!
Alvast bedankt voor de reactie!
DaisyS,
en wat moet ik dan juist proberen mss ???
of het synchroon loopt nu. ,
je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.
Na reset loopt het terug synchroon 👍
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.