kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Proximus forummedewerkers kunnen wel een aanpassing doen van je TV profiel.
Dus gewoon afwachten tot er morgen hier iemand van hen de draad opneemt.
Beste, ons geluid loopt al 2 dagen niet samen met het beeld. Kan iemand me hier bij helpen? Dank je
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijken we dit eens na
Geert
Bij ons is dit al weken aan een stuk het geval, kan dit bij ons ook bekeken worden aub? Klantnummer staat in m’n profiel.
Klantennummer staat in profiel. Dankjewel
Beste
Kunt u voor mij ook eens kijken?
Bedankt!
FYI: maandag pas komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.
Ik heb dit probleem al een paar maanden.
Als het geluid op "automatisch" staat heb ik dit lipsync probleem.
Als het geluid op "geen surround sound nooit gebuiken" staat heb ik het probleem niet.
Kunnen jullie dit voor mij ook oplossen aub?
het zou nu in orde moeten zijn.
Eventueel de decoder eveneens nog eens herstarten.
Groeten
Geert
Ik heb een V7 decoder en mijn beeld en geluid loopt niet synchroon, wat kan ik hieraan doen?
proximus kan dit alleen door een instelling te doen, morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je hiermee verder te helpen.
Hier ook last van audio sync issues. Ik weet niet wat jullie precies doen maar kan het ook op mijn profiel/account gedaan worden?
Ook ik heb hier problemen mee. Ik ben nog maar enkele weken klant bij jullie...
Beste,
Kan dit ook voor mij opgelost worden?
Bij opnames en replay lopen geluid en beeld niet synchroon
Ook hier hebben we last van het veelvoorkomend probleem: beeld en geluid lopen niet synchroon. Zeer irritant om praat- en zingprogramma's te volgen. Kan proximus bij ons ook instellingen bekijken?
Jammer genoeg geen verbetering. Wat wordt er precies gedaan? Want kan ik, of jullie, nog doen?
Hier zelfde probleem, graag aanpassen.
Dank u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.