kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
Sinds de nieuwe decoder bij mij werd geïnstalleerd moet ik deze wekelijks opnieuw opstarten om problemen met synchronisatie tussen het geluid en het beeld te vermijden / op te lossen. Dit doet zich meestal enkel voor bij opgevraagde programma’s of bij gebruik van Netflix en Streamz.
Ook merk ik dat de TV constant heen en weer schakelt tussen HD en UHD (geeft telkens melding op scherm wanneer UHD beschikbaar is).
Kan dit nagekeken worden ?
Ik heb het forumprofiel aangepast.
Neen geen verbetering
is het nu verbeterd?
Heb je de HDMI kabel ook al eens nagekeken?
Geert
Hallo, hier ook sinds de installatie problemen met de synchronisatie, kan hier ook eens gekeken worden aub. Grtz
Dag Michael,
dank voor uw poging maar...
geen verbetering. Het is vreemd dat onze installatie goed werkte en dan plots totaal niet meer. Bovendien niet enkel met tv. Ik zou graag weten wat proximus gewijzigd heeft waardoor alle producten momenteel problemen hebben.
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
heb je dit ook op de andere (niet android) decoder, de v5 compact?
Geert
hebben jullie die storingen op alle kanalen?
Geert
hebben jullie die storingen op alle kanalen?
Geert
idd op alle kanalen hetzelfde probleem
hebben jullie die storingen op alle kanalen?
Geert
idd op alle kanalen hetzelfde probleem
Dank je wel, ik geef het alvast door.
Geert
Het is veel beter nu. Dank u voor de service
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Sinds gisteren hebben wij ook dit probleem los ik dit op met een volledige reset?
Je kunt dit proberen en als het niet goed blijft kunnen de Prox forummedewerkers een instelling veranderen.
We gaan dit verder onderzoeken, ik stuur dit door naar onze IDTV (remote) experts. We hebben de laatste tijd wel meer meldingen hierover gekregen.
We houden je op de hoogte.
groeten
Geert
Bij alle zenders, zowel bij live tv als op opnames. Andere HDMI kabel geprobeerd, tv box herstart,… geen enkele verbetering. Begint een beetje vervelend te worden. Onlangs de prijsverhoging maar deftig tv kijken via de tv box zit er niet meer in. Rechtstreeks via Android tv de vrtnu app, vtm go biedt een oplossing voor het geluidssync probleem en daarbovenop ook nog eens betere surround sound ondersteuning..
Kan er opnieuw mijn configuratie nagekeken worden en concreet zeggen welke andere stappen nog mogelijk zijn?
Beste, ik heb dit probleem ook. Is het mogelijk hier iets aan te doen? Alvast bedankt
Beste, is het mogelijk om naar de instellingen van mijn profiel te kijken om het probleem te verhelpen?
Alvast bedankt,
Bjarne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.