Vraag

geluid en beeld niet synchroon



Toon eerste bericht

368 reacties

Reputatie 1

@Martin 

HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support

TV = samsung ju7000 (2015)

Willen jullie hier ook eens nakijken aub? Tot op heden nooit last van gehad, tot het ons plots opviel. Klantnr. in profiel. Thx

 

TBI: hdmi kabel | Proximus Forum

Reputatie 1

HadewychT

even schokkend beeld en dan is de sync om zeep ……

morgen eens met kabel proberen …...hdmi is niet de geleverde wel een duurdere type

Reputatie 1

HadewychT

 

heb maar 2 decoders in huis ……..tot heden werkt alles nog normaal en werk

met 2 wifi bridge’s voor de decoders.

binnekort komt er fiber in huis.

@Goghie Ik heb een kleine aanpassing gedaan op je lijn. Ik zie echter ook dat de kwaliteit van de verbinding tussen je decoder en modem niet optimaal is. Heb je de mogelijkheid om te testen met een (andere) rechtstreekse lankabel ?

@antwerpfc Ook op uw profiel heb ik een kleine aanpassing gedaan. Heb je het probleem op alle 3 je decoders ? Kan je ook eens testen met een (andere) rechtstreekse lankabel ?

@Veek Ook voor u heb ik een kleine aanpassing gedaan in uw profiel. Kan je nog eens testen ? Indien nog niet ok, best ook eens proberen met een andere lankabel. 

Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder

Is inorde nu ! Thanks

@HadewychT, ik heb de lan kabel vervangen voor een andere. Wil je nog eens opnieuw testen?

Reputatie 7
Badge +4

@Goghie Ik heb een kleine aanpassing gedaan op je lijn. Ik zie echter ook dat de kwaliteit van de verbinding tussen je decoder en modem niet optimaal is. Heb je de mogelijkheid om te testen met een (andere) rechtstreekse lankabel ?

@antwerpfc Ook op uw profiel heb ik een kleine aanpassing gedaan. Heb je het probleem op alle 3 je decoders ? Kan je ook eens testen met een (andere) rechtstreekse lankabel ?

@Veek Ook voor u heb ik een kleine aanpassing gedaan in uw profiel. Kan je nog eens testen ? Indien nog niet ok, best ook eens proberen met een andere lankabel. 

Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder

DaisyS,

en wat moet ik dan juist proberen  mss ???

of het synchroon loopt nu. ,

je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.

Reputatie 1

DaisyS gegevens zijn gekend op profiel :-)

@antwerpfc @Veek @Goghie Kunnen jullie je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het na.

Done !

Reputatie 1

binnekort fiber hier mss beter dan ?

Reputatie 1

DaisyS,

en wat moet ik dan juist proberen  mss ???

Reputatie 7
Badge +5

@antwerpfc Ik heb een aanpassing gedaan op je lijn. Kan je dit eens proberen?

Reputatie 1

@DaisyS klantgegevens zijn vermeld in profiel alsook de vaste lijn nr 

heb de androidbox op 720p gezet inplv 4k en 1080p …….nog steeds hetzelfde probleem :-(

 

Reputatie 7
Badge +5

@antwerpfc @Veek @Goghie Kunnen jullie je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het na.

Beste,

ik heb last van een synchronisatie probleem, beeld en geluid. Kan daar wat aangedaan worden aub?

Merci.

Beste,

ik heb ook hetzelfde probleem !

Beeld en geluid zijn niet synchroon 

Reputatie 1

hier ook sync probleem en werkt op mijn vrouw haar gemoed……...alles gecheckt en nagekeken en resets gedaan maar helaas………………...

@haussteven Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Klantnummer toegevoegd aan profiel.

Reputatie 7
Badge +5

@haussteven Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

 Beste,

enkele maanden geleden de V7 decoder ontvangen. Sedert enkele dagen lopen beeld en geluid niet meer synchroon. Kan u hier eens naar kijken?

Reputatie 7
Badge +5

@amuls Ik heb op een andere post al op je vraag geantwoord.

Ik heb sinds de nieuwe decoder het zelfde probleem, minstens 2 seconden fout. Kan dit aangepast worden aub

Reputatie 7
Badge +4

@Stien123 Ik heb je profiel aangepast. Kan je eens testen met een andere kabel als dit niet helpt ?

@niels_05 Ook uw profiel is aangepast. De verbinding tussen je modem en decoder is echter niet optimaal. Kan je toch eens proberen testen met een kabel ipv je wifi bridge ?

@Dragontaunter Ook uw profiel is aangepast. Kan je eens testen met enkel je decoder aangesloten op je modem ? Als dit helpt kan je stap voor stap de extra toestellen die op je modem aangesloten waren terug aansluiten om zo te achterhalen of eventueel 1 van die toestellen invloed heeft op je beeld en geluid. 

@stefank Does the light on your wifi booster still turn orange ? This means the connection between modem and decoder isn’t perfect and can cause this problem. Do you have the possibility to test with cable ? 

Here you can also find some tips to improve your wifi

@Naomi Van den Eede @ook uw profiel is aangepast. Kan je eens testen met een rechtstreekse kabel tussen je decoder en modem ?

@ElineKleeren Ook uw profiel is aangepast. Kan je ook eens testen met een (andere) kabel ? 

@Koentjuh Heb je dit probleem op beide decoders ? Kan je eens testen met kabel ipv via wifi ? Als er maar 1 decoder dit probleem heeft kan je ze ook eens van plaats wisselen om te zien of het probleem mee verhuist met de decoder. 

@Rino12 Kan je ook eens testen met kabel ipv via wifi ? 

 

Dit probleem kan ook veroorzaakt worden door de communicatie tussen je decoder en TV, vb een oudere TV kan problemen hebben met de moderne HDMI-standaard van onze decoder. 

Je kan in de instellingen het geluid op stereo zetten. 

Voor een smart-TV kan je ook eens nakijken of er updates beschikbaar zijn. 

Reageer