kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
HDMI = High Speed HDMI 1.4 kabels + Ethernet en 4K support
TV = samsung ju7000 (2015)
Willen jullie hier ook eens nakijken aub? Tot op heden nooit last van gehad, tot het ons plots opviel. Klantnr. in profiel. Thx
HadewychT
even schokkend beeld en dan is de sync om zeep ……
morgen eens met kabel proberen …...hdmi is niet de geleverde wel een duurdere type
HadewychT
heb maar 2 decoders in huis ……..tot heden werkt alles nog normaal en werk
met 2 wifi bridge’s voor de decoders.
binnekort komt er fiber in huis.
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
Is inorde nu ! Thanks
Zijn jullie decoders met de TV verbonden via de HDMI-kabel die bij de decoder geleverd was ? Dit is zeer belangrijk bij de V7-decoder
DaisyS,
en wat moet ik dan juist proberen mss ???
of het synchroon loopt nu. ,
je kan eerst eens de decoder herstarten en zien of het synchroon blijft.
Done !
@DaisyS klantgegevens zijn vermeld in profiel alsook de vaste lijn nr
heb de androidbox op 720p gezet inplv 4k en 1080p …….nog steeds hetzelfde probleem :-(
Beste,
ik heb last van een synchronisatie probleem, beeld en geluid. Kan daar wat aangedaan worden aub?
Merci.
Beste,
ik heb ook hetzelfde probleem !
Beeld en geluid zijn niet synchroon
hier ook sync probleem en werkt op mijn vrouw haar gemoed……...alles gecheckt en nagekeken en resets gedaan maar helaas………………...
Klantnummer toegevoegd aan profiel.
Beste,
enkele maanden geleden de V7 decoder ontvangen. Sedert enkele dagen lopen beeld en geluid niet meer synchroon. Kan u hier eens naar kijken?
Ik heb sinds de nieuwe decoder het zelfde probleem, minstens 2 seconden fout. Kan dit aangepast worden aub
Here you can also find some tips to improve your wifi
Dit probleem kan ook veroorzaakt worden door de communicatie tussen je decoder en TV, vb een oudere TV kan problemen hebben met de moderne HDMI-standaard van onze decoder.
Je kan in de instellingen het geluid op stereo zetten.
Voor een smart-TV kan je ook eens nakijken of er updates beschikbaar zijn.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.