kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
HadewychT
yes they called my wife and sadly set an appointment today.(wife rhought i would be working from home).. i called yesterday directly to proximus that today would not work im not home and changed to Friday (only day i can be home and i want to be home to see it fixed) proximus customer service told it was moved to Friday 23 september... what still happens.. yes technician still came today... swapped the box and cables etx. did it Help NO....:(.. it is same after 30min tv on.....
so cables between decoder and the wifi booster has been tried to replace even with better quality than proximus has in box... hdmi cable 3x tried 2x proximus and one other 2.1 cable....
its works absolutley perfekt if i reset box (toothpick behind) and restart. then i get 1h of correct sound and picture... but after that it gradual get worse and worse.
im a technical teacher in Automotive industri... i cannot come to any other conclusion that it has to be between router and booster. sometimes for some reason one of the lights go orange (not perfect signal)
but my old nvidia shield and a x99 box all work perfect (had to try)
Can i please ask if possible to tell dispatch to send someone Friday 23 to me. im realjy tired to hear that waiting song and the woman telling me have you restarted the box🙈🙈😁 i will need psychology help if i hear more of that
i mean Belgium have one of the most expensive internet to speed and volume.
i had 0 issue with scarlet(proximus) for 10 years..
Ook niet in de mogelijkheid om met rechtstreekse kabel te werken. Trouwens snap het niet goed. Niks zit ver van elkaar . Zo zal Proximus tv vlug buitengesmeten worden. Om de 5min moeten we tv eens verzetten. Zeer irriterend. Dit vind ik echt niet kunnen en betalen er veel voor maandelijks.dacht bij jullie met alles beter te zitten maar buiten slecht 4g verbindingen op onze gsm is tv nu ook al slecht. Is ook geen huis dat geïsoleerd of zo is.
Hallo beste,
Heb sinds vorige week ook een v7 decoder en heb hetzelfde probleem. Knn jullie dit ook even controleren.
Merci
Hier ook al 3 weken dat het beeld en geluid niet gelijk lopen. Al dagen vruchteloos aan het bellen en via twitter reageren jullie al helemaal niet meer. Kan er hier dan eindelijk eens gekeken worden?
Hallo,
Vandaag tv box geïnstalleerd door installateur Proximus en het beeld en geluid lopen niet synchroon.
Kan hier naar gekeken worden?
Mvg Ruud
Goedemorgen, wij hebben eenzelfde probleem met onze TV box. Kan hier naar gekeken worden?
groeten,
Emi
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
Nu niet meer. Is nog erger geworden
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
Voorlopig is het zeer goed. Alvast bedankt hiervoor.
Mvg
i tried changing cables controlled that the cable is of the Highs speed tried cat 5e and cat 6 . after resetting all and cable changes it looked ok . My wife seen the dr strange movie was available and rented it.l for 1h it was Ok then it went to same shit again and had to just shut it off :( and still is bad... i called proximus think Wednesday a technician was scheduled between 09.00-13.00 today so took holiday... BUT its 15.30 and have still not seen any technician... so one day holiday wasted.... at this moment this Android box is only as useful as drink coaster soon:)
ik heb een systeem herstel doorgevoerd.
Is het nu beter op de decoder?
Geert
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
Gedaan.
je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit eens na.
Groeten
Geert
Ik heb ook het probleem. Wel niet constant maar op een dag paar keer en dan verzet ik van post en dan is het even opgelost. Kunnen jullie mij helpen?
Dit probleem kan ook veroorzaakt worden doordat de communicatie tussen de decoder en de tv niet optimaal is. Je kan het geluid op stereo zetten of teten met een ander TV-toestel.
Als het een smart tv kan je in de instellingen of op de support site van het tv merk nakijken of er updates zijn.
Wij hebben hier hetzelfde probleem. Bij opnames blijft het beeld even hangen en daarna loopt geluid en beeld niet meer synchroon. Als we de opname even pauzeren loopt het weer gelijk voor een paar seconden en dan zelfde probleem: Hapering → beeld/geluid niet meer insync.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Al heropgestart en gereset, beide zonder oplossing.
Then there is no other option and this is waiting until tomorrow a proximus employee can help you further
@ Martin reset decoder did not improve anything been there done that.. im a technical teacher so i of course did the basics. but reseting decoder was just a waste of time for me at least. also surround or no surround same shit
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.