Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


218 reacties

Reputatie 2
Badge

@Michael V Raar maar waar, ik doe nu mijn account open en alle producten komen terug te voorschijn.

Zeer bizar. Deze middag werkte dit nog niet.🤔

Reputatie 2
Badge

@Michael V een beetje vroeg victorie gekraaid. Op mijn pc werkt alles maar in de app niet. Deze blijft zoeken naar mijn producten.

Reputatie 5
Badge +2

@MrRonsof Ik heb even op de klantennummer beginnende met 6 gekeken en daar staan geen diensten op actief dus kan er ook geen hln op werken. Op het andere klantennummer in je profiel werkt het daar ook niet bij?

Zit ook al enige tijd te sukkelen met ons HLN+ abonnement. Een paar weken geleden heb ik het opnieuw werkend gekregen maar was van korte duur.

 

Nu kan ik niet het niet opnieuw koppelen en geen mogelijkheid om de plus artikels te lezen. Wie o wie kan ons helpen?….

Hallo,

 

Ik merk net dat +-artikels ook niet meer werken.  HLN geeft aan dat mijn abonnement niet meer actief is.

Kunnen jullie dit eens bekijken?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Beire @Fire69 Ik heb dit doorgestuurd naar HLN voor verder onderzoek

Reputatie 7
Badge +4

@Armani Heeft u al eens geprobeerd om de app te herinstalleren ? 

Reputatie 2
Badge

Ondertussen werkt alles terug.👍

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Ook voor u zou dit ondertussen in orde moeten zijn. Sorry voor de late reactie. 

@Armani Fijn dit te horen. Veel leesplezier !

Reputatie 7
Badge +4

@Beire Ook voor u zou het ondertussen in orde moeten zijn. 

@Fire69 Voor u ben ik nog in contact met HLN voor verder onderzoek. 

@HadewychT hln+ werkt terug! Bedankt voor uw hulp. 

Hallo,

Sinds vaandag heb ik zelfde probleem :-(
 

 

ondertussen werk al terug maar vind het raar dat niks niet meer van proximus erop sta 

 

en ook deze mail van hln binnen gekregen

 

is dat normaal ? 

ik had wel deze procedure juist terug gedaan 

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

 

Deze morgen ook last gekregen van dit probleem :( Hopelijk snel opgelost... 

Wie kan helpen?? 🙄

@RobinR 

Tip: Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit nodig acht of erom gevraagd werd.  Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Gedaan Martin. 

Nog steeds problemen. HLN zegt dat ik aan Proximus een code moet aanvragen. Help aub. 

Reputatie 7
Badge +4

@RobinR @Gregory H. Ik heb dit voor jullie doorgegeven naar HLN. Bij ons staat jullie profiel goed. 

Reputatie 7
Badge +4

@RobinR Voor u is dit in orde zoals ook gemeld op je andere post. 

@Gregory H. Dit heeft te maken met wijzigingen in het systeem van HLN, maar is volledig in orde. Het gaat wel degelijk om je gratis abonnement via Proximus. 

@HadewychT

 

ok super ! dank u 

Beste,

Ook ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Tijdje gewacht in de hoop dat dit zichzelf zou oplossen, maar een tussenkomst van Proximus lijkt vereist.

Alvast bedankt voor de moeite!

 

Hier hetzelfde probleem. Sinds vorige week kan ik geen HLN+ meer lezen. Eerst contact opgenomen met Proximus chat helpdesk. Volgens hen staat alles actief in het systeem. Ik krijg een code mee(ik vermoed de GID code) en dat ik met HLN moet contact opnemen. Ik mail naar HLN dat er een link is met Proximus maar dat ik geen HLN+ kan lezen en ook de code meegestuurd . En krijg snel een mail terug dat als het niet lukt ik met Proximus contact moet opnemen…. Ik antwoord terug met zelfde verhaal als eerst en nogmaals die code. Maar bijna een week later  nog geen antwoord terug. Ik heb nu ook gezien dat bij HLN het Proximus abonnement inactief staat. 

Kan dit worden bekeken of nagegaan? 

Bedankt!

Reputatie 5
Badge +2

@Koenvanhoecke Ik zou contact opnemen met onze diensten op uw GID te verkrijgen en dan de onderstaande stap volgen.

@LienVdB87  Ik raad altijd aan telefonisch contact met hen op te nemen. En gewoon aangeven dat de GID aan het account bij DPG media (HLN) gekoppeld moet worden. Dit kunnen wij echter niet doen wegens dat een aanpassing in hun systeem is.

Net een heel vriendelijke dame van HLN aan de lijn  gehad die toch wat misnoegd was om opnieuw een Proximus klant aan de lijn te krijgen… Volgens haar ben ik als Proximus klant niet rechtstreeks geabonneerd met HLN maar is dit een abonnement met Proximus en die Proximus zelf zou moeten beheren. Dus als er iets fout loopt is het niet aan de klant om te bellen en moet Proximus dit aan HLN melden.
Ze heeft al mijn info wel genoteerd en ging bekijken wat ze kon doen. Want blijkbaar moet HLN met die GID code toch weer contact opnemen met Proximus om te bekijken wat er aan de hand is. Hopelijk komt het snel in orde…

 

Reageer