Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.

  • 11 April 2022
  • 84 reacties
  • 2835 Bekeken

Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


84 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla Ik heb dit voor je nagekeken. Bij ons staat alles goed. Ik heb een mail naar HLN gestuurd zodat zij dit ook aan hun kant in orde kunnen maken. 

@DaisyS @HadewychT @GeertC ,

tot op heden kan ik nog altijd geen HLN+ artikels lezen. Kunnen jullie dit nog eens bekijken? Thnx 

@DaisyS   , klantgegevens zijn toegevoegd. 
Alvast bedankt. 

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

Beste, 

vandaag hetzelfde probleem, kan geen HLN+ artikels meer lezen. 
@proximus : kunnen jullie dit eens nazien? 
Tnx 

Gsm nummer toegevoegd

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Dat kan enkel telefonisch, 

Kan je een (GSM) nr. vermelden op je profiel waarop we je kunnen bereiken?

 

Geert

Neen, ze verwezen me direct terug naar Proximus.

Kan je mij GID nummer bezorgen? Dan probeer ik het opnieuw

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Vroegen ze toen naar het GID nummer?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +2

@GeertC  Ik ben zeker dat HLN de GID code nodig heeft  kan je deze via een PV bericht sturen naar @bijterke  Bedankt.

Heb ik idd gedaan. 

HLN wijst naar Proximus, Proximus naar HLN ... en de klant staat in de kou

Reputatie 7
Badge +3

@bijterke 

Opnieuw hebben we alles nagekeken, alles staat correct gekoppeld.

Heb je al eens met HLN zelf contact opgenomen?

 

Geert

Ter info: Maandag komen de PX forummedewerkers (moderatoren) hier terug langs en kunnen zij dan verder de stand van zaken natrekken om je verder te helpen hiermee.

Ik weet niet of je reeds op deze vraag geantwoord hebt → 

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

 

Beste proximus,

Mijn probleem is  nog steeds niet opgelost. Meerdere uren in wacht, een ticket dat werd aangemaakt en waarop ik binnen de 48 uur antwoord zou op krijgen (not), meer uren in wacht en daarna wachtend op een  telefoontje terug dat er nog altijd niet geweest is.

Ik ben het beu ! Ik betaal voor service en als ik die niet krijg moet ik sterk overwegen niet meer te betalen. 

Los het op graag!

Reputatie 4
Badge +2

@MrRonsof Je myproximus en HLN profiel zijn reeds gekoppeld aan elkaar. Welke fout krijg je? Dat je niet kan aanmelden of geen abonnement?

Hallo proximus

 

Mijn probleem is nog niet opgelost. Wanneer gaat dit terug werken?

Reputatie 7
Badge +3

@MrRonsof 

Kan je nu eens proberen?

Ik heb je account opnieuw gekoppeld, je moet wel inloggen met het e-mail adres dat bebint met -ronny-

 

Geert

Beste Hadewych

 

dat lijkt niet te werken.  HLN staat nog actief op myProximus ePress.  Afloggen op HLN en terug aanloggen helpt niet.  We staan dus nog geen stap verder

Reputatie 7
Badge +4

@MarioR Ik heb ondertussen inderdaad antwoord gekregen van HLN dat het in orde is. Ze hebben echter enkel naar mij geantwoord en niet naar onze algemene mailbox waardoor mijn collega’s hier niet van op de hoogte waren en u niet konden verwittigen. Mijn excuses hiervoor en ook voor het feit dat dit zo lang aansleepte. 

@bijterke U moet opnieuw de aanmeldprocedure doorlopen alsof het de eerste keer is dat u een login aanmaakt. Daarna zou het moeten werken. 

@HadewychT Het probleem is blijkbaar opgelost bij mij. Hoera! Er kwam geen melding, maar ik merkte dat ik weer HLN+-artikels kan lezen. Er is blijkbaar een nieuw digitaal abonnement van HLN aangemaakt voor een jaar (tot 4/11/2023). Hopelijk nadien weer niet opnieuw hetzelfde probleem.

Hartelijk dank voor uw hulp! 

Toch blijft het bijzonder jammer dat Proximus dit niet professioneler behandelt. Het duurt meer dan een maand, maar kan eigenlijk op een paar dagen worden geregeld. Het is bovendien al lang een gekend probleem, gezien meerdere soortgelijke topics op dit forum, waarvan berichten van 2 jaar geleden.

Reputatie 7
Badge +4

@Christophe_086 Blij te horen dat het eindelijk opgelost is. Ik heb Gulten je complimenten ook overgemaakt.

@Clint Veel plezier ermee

@MarioR @bijterke Ik heb HLN nog eens opnieuw gemaild voor een stand van zaken. Ik ben zelf afwezig volgende week, maar mijn collega’s zullen je verder op de hoogte houden. 

Werkt nog steeds niet. HLN staat actief bij espresso maar na inloggen op HLN kan ik nog steeds de +artikels niet lezen. Abo blijft op inactief. 

Reputatie 6
Badge +2

Is ondertussen opgelost door opnieuw het abonnement te koppelen.

Reputatie 6
Badge +2

Sinds gisteren kan ik ook geen HLN+ artikels meer lezen. Wel nog de krant en de normale artikels.

@HadewychT alvast bedankt voor de moeite. Ik ben benieuwd of het na een maand eindelijk in orde komt.

Reageer