Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


218 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Sabrinaenpeter en @Jozzyinc Ik heb  een mail verzonden naar DPG media.

Ja, daarnet de Gid nummer doorgegeven aan dpg media en ik kan terug + artikelen lezen.

Bedankt voor de assistentie!

Ik heb gebeld naar proximus en daar hebben ze mijn GID-nummer gegeven. Hiermee heb ik naar HLN gebeld en volgens hun was alles in orde maar werkte het toch niet.

De medewerker heeft mij dan een nieuwe login aangemaakt en nu, na uitloggen en terug inloggen kan ik weer alle artikels lezen.

Reputatie 7
Badge +4

@Glen Blij te horen dat het terug werkt. Veel leesplezier. 

Reputatie 7
Badge +4

@Dirk.denoyel Ik heb dit nagekeken en bij ons staat alles juist. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor nazicht aan hun kant. 

Reputatie 7
Badge +4

@Beire @Fire69 Ik heb dit doorgestuurd naar HLN voor verder onderzoek

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof De instellingen hiervoor staan goed aan onze kant. Ik heb een mail naar HLN gestuurd om dit aan hun kant ook na te kijken. 

normaal vraagt HLN achter de GID code om dit verder in te stellen → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum

E-press HLN = Het antwoord van het laatste nieuws.

Ontvangen mail van HLN met wat te doen:
1. Neem contact op met Proximus om te informeren of je nog steeds rechthebbende bent. Indien dit het geval is,
moet de rechthebbende status opnieuw vrijgegeven worden door hun. Informeer ook alvast naar jouw GID code (zie stap 3).
2. Vervolgens activeer je het pakket opnieuw via www.hln.be/proximus
Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Log in met jouw proximus account.
- Log in met jouw Het Laatste Nieuws account.
Er wordt opnieuw een digitaal abonnement via Proximus aangemaakt op Het Laatste Nieuws.
We raden je aan deze activatie uit te voeren via een computer of laptop en niet via een smartphon of tablet.
3. Indien de activatie niet lukt, bezorg ons jouw persoonlijke GID code.
Wij kunnen vervolgens controleren waarom jouw aanvraag niet aanvaard wordt.
Contacteer HLN op het nummer 02/454.25.90 / Optie 2

Reputatie 7
Badge +4

@StefanoS Dankjewel om dit te laten weten. Veel leesplezier !

@FonsVDkl Bij ons staat alles goed. Ik stuur een mail naar HLN om dit verder na te laten kijken. 

@Sabrinaenpeter 

Omdat de PX forummedewerkers u direct zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

@MarioR @Clint @bijterke Ik heb voor jullie een mail gestuurd naar HLN om hun instellingen na te kijken veenr je abonnement vermits bij ons alles actief staat. Ik hou jullie op de hoogte. 

@Christophe_086 Voor u vind ik 2 accounts van My Proximus terug, gekoppeld aan 2 verschillende klantennummers. Diegene waarmee alles zou moeten werken is niet gekoppeld aan uw mailadres dat je in je profiel vermeld, maar aan een gmailadres van een vrouw. Ik vermoed dat daar de verwarring zit. Kan je eens proberen met dat andere mailadres ? 

Reputatie 7
Badge +4

@Christophe_086 Blij te horen dat het eindelijk opgelost is. Ik heb Gulten je complimenten ook overgemaakt.

@Clint Veel plezier ermee

@MarioR @bijterke Ik heb HLN nog eens opnieuw gemaild voor een stand van zaken. Ik ben zelf afwezig volgende week, maar mijn collega’s zullen je verder op de hoogte houden. 

Reputatie 7
Badge +4

@Hans Bla HLN vraagt om een nieuwe account aan te maken. Daarna zou alles terug in orde moeten zijn. 

Bedankt @HadewychT  & @Michael V ,

Ik heb zelf ook al een mail gestuurd naar HLN met vermelding van GID code & abonnementsnummer HLN, maar nog niets mogen ontvangen.

Alvast bedankt voor de opvolging.

 

Met vriendelijke groeten,

Koen

Reputatie 7
Badge +4

@Jlaas @Fanapryde Bij ons staat alles nog goed ingesteld voor HLN+. Ik heb je GID toegevoegd aan je profiel zodat HLN dit verder kan nakijken. 

@tina.b  @HadewychT 

Is het gebruikelijk dat men op HLN 48 uur moet wachten op activatie nadat men via de gekende stappen het digitale abonnement dat men via Proximus kan verkrijgen heeft aangevraagd?

Op dit moment staat er bij mij op HLN bij actieve abonnementen Het Laatste Nieuws Proximus: “in verwerking”.

Update: het is inmiddels actief en dus in orde. De looptijd van het digitale abonnement bedraagt 1 jaar. Is dat standaard? Wat gebeurt er na deze looptijd?

Reputatie 7
Badge +4

@Beire Ook voor u zou het ondertussen in orde moeten zijn. 

@Fire69 Voor u ben ik nog in contact met HLN voor verder onderzoek. 

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Kan je eens met je gmailadres proberen ipv met het mailadres dat je in je profiel hebt ingevuld ? Daarmee zou het normaalgezien wel moeten lukken. 

@StefanoS @MartijnDM Ik heb het doorgegeven naar HLN voor verder nazicht. 

 

@HadewychT hln+ werkt terug! Bedankt voor uw hulp. 

@Martin dit had ik reeds in orde gebracht, gezien dit aan andere melders ook gevraagd werd :)

Reputatie 7
Badge +3

@Nadia1 

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

@HadewychT 

 

Bedankt voor je tussenkomst. Gisterenavond 4-7-2023 mail ontvangen van HLN.

Alles werkt nu terug .

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Dit zou nu in orde moeten zijn. Kan je eens testen ? 

Reputatie 7
Badge +4

@Fanapryde Ik weet niet van waar zij deze info hebben. Bij ons staat uw abonnement nog wel degelijk actief. Ik heb zelf contact genomen met HLN voor u om dit zo snel mogelijk terug te activeren. 

Reageer