Skip to main content
Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Toon eerste bericht

218 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 13 juli 2023
GeertC schreef:

 

jeroen96 schreef:

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 13 juli 2023

@MartijnDM  HLN heeft laten weten dat ze dit voor je rechtgezet hebben en je gecontacteerd hebben. Je zou de artikelen nu moeten kunnen lezen. 

@Koenvanhoecke HLN heeft ook u normaalgezien ook gecontacteerd ondertussen met de nodige stappen die je moest ondernemen. Is het gelukt ?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 juli 2023

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan sinds enkele dagen  geen artikels meer lezen, terwijl de site wel aangeeft dat accounts gelinkt zijn. Zou u kunnen nakijken / in orde brengen? 

Dank U

Herman


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 juli 2023
HadewychT schreef:

@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

 
@HadewychT

Heb jij vanuit HLN al feedback gekregen?  Ik heb van hen nog niks gehoord.


mvg,

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 14 juli 2023

@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 juli 2023
DaisyS schreef:

@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

is gebeurd


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 18 juli 2023

@Herman Lowel Ik zie dat bij ons alles in orde is. Beste is dat je even binnenbelt en naar je GID nummer vraagt en erna naar HLN zodat ze dit kunnen koppelen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 20 juli 2023

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 juli 2023
HadewychT schreef:

@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


@HadewychT 

Ik heb van HLN ook een e-mail gehad.  Alles lijkt inderdaad terug te werken.
Bedankt voor de interventie. 👍

Mvg,


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 juli 2023
DaisyS schreef:

@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Heb je al iets kunnen vernemen? Ondertussen ben ik al bijna 2 maanden sinds het abonnement niet meer werkt en heb al verschillende telefoontjes achter de rug met zowel HLN als Proximus.


Hier ook, hetzelfde.
Reeds een maand dat ik geen artikelen meer kan lezen van HLN.

Meermaals naar HLN gebeld waar ik te horen krijg dat men niets kan doen voor mij aangezien ik geen rechtstreekse klant ben.
Bij Proximus op 3 dagen tijd geen enkele medewerker aan de telefoon gekregen die van het bestaan van deze koppeling afweet.
Wie kan dit abonnement terug activeren.
De GID code heb ik gekregen van Proximus, maar verder geraak ik niet

Mvg,


Martin
  • 33356 reacties
  • 20 juli 2023

@LutOlaerts 
De Prox medewerkers komen pas maandag terug langs hier, maar omdat ze u  zouden kunnen verder helpen maandag en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Martin dit had ik reeds in orde gebracht, gezien dit aan andere melders ook gevraagd werd :)


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 24 juli 2023

Same over here,

 

Al 2 weken geen toegang. Al ettelijke keren via chatmedewerkers contact gehad, 0 hulp gekregen. Wel uiteindelijk het gid nr verkregen.

Dan aan telefoon met Proximus: geen oplossing of bel naar HLN met gid nr.

Al 3 maal uur met HLN ( uur in wacht) getelefoneerd. Zij zeggen: probleem ligt aan Proximus.

Wat moet ik doen. 

Geen actief abo meer bij HLN en lijkt onmogelijk om in orde te krijgen…

 

Mvg


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 juli 2023
jeroen96 schreef:
GeertC schreef:

 

jeroen96 schreef:

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen

@HadewychT  Kan u bovenstaande eens na kijken aub.

mvg,

 

Jeroen

 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 juli 2023

 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een bevestiging e-mail gehad van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Bij mijn HLN account staat bij de abonnementsgegevens dat deze maar geldig is tot 24-07-2023. In my Proximus staat het nog actief. Er is ook niets veranderd aan mijn Proximus abonnement.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 juli 2023

Beste,

Hier ook zelfde probleem, al 2 weken geen toegang meer tot artikels , alhoewel accounts gelinkt en actief zijn volgens myproximus. Op HLN geen actief abonnement.Al gebeld met klantendienst en ze zouden het in orde gemaakt hebben. Maar het werkt nog steeds niet. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

Nadia


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2099 reacties
  • 26 juli 2023

@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 


@DaisyS kan jij mijn vraag ook even bekijken aub?
Deze staat iets boven deze van Alex en Nadia

alvast bedankt


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 27 juli 2023

Mijn klantgegevens zijn aangevuld.

Mvg


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 augustus 2023

Kan iemand mij nog verder helpen, want ondertussen zijn we weer meer dan een week verder.

Alvast bedankt!


  • 4 reacties
  • 4 augustus 2023
Nadia1 schreef:

Kan iemand mij nog verder helpen, want ondertussen zijn we weer meer dan een week verder.

Alvast bedankt!

prijs u momenteel nog gelukkig.
Ik word al 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 4 augustus 2023

@Nadia1 

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 augustus 2023
DaisyS schreef:

@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Op mijn mail wordt bij DPG media niet geantwoord, telefonisch contact gehad waar ze mij terug naar Proximus sturen, zij kunnen dit blijkbaar niet oplossen. Zo blijven we nog steeds zonder HLN zitten….

 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 9 augustus 2023
GeertC schreef:

@Nadia1

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

HLN werkt terug, bedankt!

Mvg