Skip to main content

Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen


@MartijnDM  HLN heeft laten weten dat ze dit voor je rechtgezet hebben en je gecontacteerd hebben. Je zou de artikelen nu moeten kunnen lezen. 

@Koenvanhoecke HLN heeft ook u normaalgezien ook gecontacteerd ondertussen met de nodige stappen die je moest ondernemen. Is het gelukt ?


Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan sinds enkele dagen  geen artikels meer lezen, terwijl de site wel aangeeft dat accounts gelinkt zijn. Zou u kunnen nakijken / in orde brengen? 

Dank U

Herman


@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

 
@HadewychT

Heb jij vanuit HLN al feedback gekregen?  Ik heb van hen nog niks gehoord.


mvg,

 


@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


@Herman Lowel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.

is gebeurd


@Herman Lowel Ik zie dat bij ons alles in orde is. Beste is dat je even binnenbelt en naar je GID nummer vraagt en erna naar HLN zodat ze dit kunnen koppelen.


@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


@navaro Ik heb gisterenavond reactie gekregen van HLN. Ze hebben je abonnement in orde gebracht en dit zou ten laatste vandaag terug moeten werken. 


@HadewychT 

Ik heb van HLN ook een e-mail gehad.  Alles lijkt inderdaad terug te werken.
Bedankt voor de interventie. 👍

Mvg,


@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Heb je al iets kunnen vernemen? Ondertussen ben ik al bijna 2 maanden sinds het abonnement niet meer werkt en heb al verschillende telefoontjes achter de rug met zowel HLN als Proximus.


Hier ook, hetzelfde.
Reeds een maand dat ik geen artikelen meer kan lezen van HLN.

Meermaals naar HLN gebeld waar ik te horen krijg dat men niets kan doen voor mij aangezien ik geen rechtstreekse klant ben.
Bij Proximus op 3 dagen tijd geen enkele medewerker aan de telefoon gekregen die van het bestaan van deze koppeling afweet.
Wie kan dit abonnement terug activeren.
De GID code heb ik gekregen van Proximus, maar verder geraak ik niet

Mvg,


@LutOlaerts 
De Prox medewerkers komen pas maandag terug langs hier, maar omdat ze u  zouden kunnen verder helpen maandag en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Martin dit had ik reeds in orde gebracht, gezien dit aan andere melders ook gevraagd werd :)


Same over here,

 

Al 2 weken geen toegang. Al ettelijke keren via chatmedewerkers contact gehad, 0 hulp gekregen. Wel uiteindelijk het gid nr verkregen.

Dan aan telefoon met Proximus: geen oplossing of bel naar HLN met gid nr.

Al 3 maal uur met HLN ( uur in wacht) getelefoneerd. Zij zeggen: probleem ligt aan Proximus.

Wat moet ik doen. 

Geen actief abo meer bij HLN en lijkt onmogelijk om in orde te krijgen…

 

Mvg


 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Dag Geert,

 

Heeft u al nieuws? Werkt nog steeds niet en gisteren telefonisch contact gehad met Hln maar ze melden dat abonnement verlopen is en ik contact met proximus moet opnemen.

mvg,

 

Jeroen

@HadewychT  Kan u bovenstaande eens na kijken aub.

mvg,

 

Jeroen

 


 

Hier hetzelfde probleem. Ik heb een bevestiging e-mail gehad van HLN dat mijn abonnement is stopgezet. Bij mijn HLN account staat bij de abonnementsgegevens dat deze maar geldig is tot 24-07-2023. In my Proximus staat het nog actief. Er is ook niets veranderd aan mijn Proximus abonnement.

Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

 


Beste,

Hier ook zelfde probleem, al 2 weken geen toegang meer tot artikels , alhoewel accounts gelinkt en actief zijn volgens myproximus. Op HLN geen actief abonnement.Al gebeld met klantendienst en ze zouden het in orde gemaakt hebben. Maar het werkt nog steeds niet. Hopelijk kan dit snel opgelost worden.

Mvg,

Nadia


@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 


@DaisyS kan jij mijn vraag ook even bekijken aub?
Deze staat iets boven deze van Alex en Nadia

alvast bedankt


Mijn klantgegevens zijn aangevuld.

Mvg


Kan iemand mij nog verder helpen, want ondertussen zijn we weer meer dan een week verder.

Alvast bedankt!


Kan iemand mij nog verder helpen, want ondertussen zijn we weer meer dan een week verder.

Alvast bedankt!

prijs u momenteel nog gelukkig.
Ik word al 2 maanden van het kastje naar de muur gestuurd.


@Nadia1 

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert


@Alex_039 Hier is alles in orde, ik raad je aan om eens contact op te nemen met DPG media. 

@Nadia1 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? 

Op mijn mail wordt bij DPG media niet geantwoord, telefonisch contact gehad waar ze mij terug naar Proximus sturen, zij kunnen dit blijkbaar niet oplossen. Zo blijven we nog steeds zonder HLN zitten….

 


@Nadia1

Ik heb een mail gestuurd naar onze contactpersoon van DPG media,

ik wacht hun antwoord af.

 

Geert

HLN werkt terug, bedankt!

Mvg


Reageer