Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.



Toon eerste bericht

218 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Koenvanhoecke Ik heb dit voor u nagekeken en bij ons staat alles goed ingesteld. Ik stuur een mail naar HLN zodat ze dit bij hen ook kunnen controleren. 

@LienVdB87 Ik heb ook voor u alles nagekeken bij ons en dit is in orde. Ik zal ook voor u een mail naar HLN sturen. 

Bedankt @HadewychT  & @Michael V ,

Ik heb zelf ook al een mail gestuurd naar HLN met vermelding van GID code & abonnementsnummer HLN, maar nog niets mogen ontvangen.

Alvast bedankt voor de opvolging.

 

Met vriendelijke groeten,

Koen

Op 11 juni 2023 GID code doorgegeven aan HLN . Heb bij HLN reeds een account.

HLN deelt mee :  Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt..

MyProximus: geeft aan dat My e-Press abonnement actief is

Echter e‑Press abonnement is niet gekoppeld. Reeds 2 maal HLN service gecontacteerd met de uitleg dat zij Proximus gingen contacteren. Is nu 2 weken geleden en niet in orde .

Kan HLN + niet lezen en digitale krant niet downloaden.

Graag snel een oplossing. 


Hallo,

Sinds gisteren werken mijn +-artikels niet meer. 
Er is nochtans niets veranderd aan mijn Proximus- en HLN-abo.

Kunnen jullie dit eens bekijken?

Alvast bedankt.

Hallo,

 

Sinds enkele weken kan ik ook de +artikels niet meer lezen. Meermaals terug opnieuw proberen te activeren via proximus site, zonder succes. Mail naar hln gestuurd maar hun antwoord is dat ik contact moet opnemen met proximus om rechthebbende status opnieuw vrijtegeven en gib code aan te krijgen.

Kan u dit eens bekijken aub?

mvg,

Jeroen

Reputatie 7
Badge +3

@jeroen96 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

@GeertC

Nee helaas niet. 

Reputatie 7
Badge +3

 

@GeertC

Nee helaas niet. 

Ik stuur het bij deze dan door naar onze contactpersoon van DPG media.

We houden je op de hoogte.

 

Geert

Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem voor. Kan sinds 1 week geen artikels meer lezen, terwijl de site wel aangeeft dat accounts gelinkt zijn. Zou u kunnen nakijken / in orde brengen? 

Thanks!

Martijn

Reputatie 7
Badge +3

@MartijnDM 

Ik heb je account voor e-Press een reset gegeven, kan je via https://www.proximus.be/login/nl/default.html gaan naar ‘Producten’ vervolgens e-Press en dan ‘HLN nu lezen’.

Krijg je nu toegang tot de HLN+ artikels?

 

Geert

@GeertC Helaas werkt het nog steeds niet. Ik krijg nog steeds de paywall te zien. Bedankt voor de hulp om dit recht te zetten :)

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Kan je eens met je gmailadres proberen ipv met het mailadres dat je in je profiel hebt ingevuld ? Daarmee zou het normaalgezien wel moeten lukken. 

@StefanoS @MartijnDM Ik heb het doorgegeven naar HLN voor verder nazicht. 

 

@HadewychT Als ik met mijn gmail-adres inlog op HLN, staat Het laatste Nieuws Digitaal onder “beeindigde abonnementen”

Reputatie 7
Badge +4

@navaro Dat is wel het adres waaraan je abonnement bij ons gekoppeld is. Ik zal het dan ook laten nakijken door HLN. 

@HadewychT 

 

Bedankt voor je tussenkomst. Gisterenavond 4-7-2023 mail ontvangen van HLN.

Alles werkt nu terug .

 

 

Ook hier sinds enkele dagen geen E-Press meer, ondanks het feit dat MyProximus zegt dat het wel werkt.

Technische dienst heeft een poging gedaan om alles terug te activeren - zonder resultaat.

Reputatie 7
Badge +4

@StefanoS Dankjewel om dit te laten weten. Veel leesplezier !

@FonsVDkl Bij ons staat alles goed. Ik stuur een mail naar HLN om dit verder na te laten kijken. 

@HadewychT Ik heb zonet een mailtje ontvangen van HLN. Alles lijkt mij nu in orde te zijn.
Hartelijk dank voor de tussenkomst!

Ik sta al 2 uur in de wacht bij proximus in de chat.

E-Press is actief en aales is gelinkt en toch staat er dat abonnement beeïndigd is.

Dus wij kunnen HLN+ niet lezen

@Sabrinaenpeter 

Omdat de PX forummedewerkers u direct zouden kunnen verder helpen, als ze de draad hier opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Profiel is aangvuld dankjewel Martin

Kan ik hier een reset van mijn E-Press vragen ?

Op 21 juni een mail gekregen dat mijn abonnement werd beëindigd …

Sindsdien kan ik geen HLN + meer lezen.

Account is gekoppeld en actief maar zonder succes.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Sabrinaenpeter en @Jozzyinc Ik heb  een mail verzonden naar DPG media.

Zelfde probleem hier, kan je voor mij dit ook even doorsturen?

Reputatie 7
Badge +5

@Roelande Ik heb ook voor jou een mail verzonden.

Reageer