Skip to main content

Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...

Ik heb mijn betalend abonnement stopgezet bij HLN om over te schakelen naar de gratis formule via Proximus.

 

Al een maand probeer ik dit in orde te krijgen. Ik heb al uren aan de lijn (in wacht) gehangen van de klantendienst van HLN.

Bij Proximus is alles in orde, heb ook al de GID-code gekregen en doorgegeven aan HLN, maar daar blijft het maar niet in orde komen.

 

Wie kan mij helpen om dit in orde te krijgen?

Wat kan ik nog doen?


Ik wacht nog steeds op antwoord, momenteel al 2 maanden. Bij Hln zeggen ze dat ik met proximus contact moet opnemen. Proximus heeft het doorgegeven maar nog steeds geen antwoord 😞

Abonnement is verlopen blijkbaar.

Wat kan ik doen?

 

mvg,

 

Jeroen


@Stijn Dr. @jeroen96 Kunnen jullie beide het e-mail adres waar jullie mee in loggen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.


jeroen96@hotmail.com


@jeroen96 Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen (en eventueel misbruiken) , maar wel in je → ForumProfiel, de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


Mailadres toegevoegd.


@jeroen96 @Stijn Dr. Ik heb contact opgenomen met DPG media. Zij gaan het nodige doen.


@DaisyS : super bedankt en het is sinds vanmiddag in orde!! 


Hier is het sinds enkele weken ook gedaan met HLN+

 

Onder My E-press staat HLN op “actief”.

Bij HLN Mijn omgeving staat het op “Beëindigd”.

 

Als ik de aanbieding opnieuw tracht te activeren krijg ik volgende foutmelding (https://www.proximus.be/myepress/dpg/authorize * )

ForgeRock
invalid_client Server does not support this client's subject type.

 

 


@GeertSt Ik heb HLN gecontacteerd voor verder nazicht. Bij ons is alles in orde. 


@Fanapryde Ik weet niet van waar zij deze info hebben. Bij ons staat uw abonnement nog wel degelijk actief. Ik heb zelf contact genomen met HLN voor u om dit zo snel mogelijk terug te activeren. 

OK, HLN heeft nu weer een hele tijd probleemloos gefunctioneerd, maar sinds enkele weken vinden ze het blijkbaar welletjes geweest en heb alleen ikzelf toegang tot de HLN+ artikels.

Mijn echtgenote heeft sindsdien geen toergang meer…

Kan dat zsm hersteld worden aub ?


@Fanapryde Per abonnement is er maar 1 toegang voor E-press. Op welke manier logde uw vrouw dan in ? Zij zou met dezelfde gegevens die u gebruikt ook de HLN+-artikelen moeten kunnen lezen. 


@Fanapryde Per abonnement is er maar 1 toegang voor E-press. Op welke manier logde uw vrouw dan in ? Zij zou met dezelfde gegevens die u gebruikt ook de HLN+-artikelen moeten kunnen lezen. 

Eén toegang per abo, OK, maar voor zover ik me herinner kan je dan wel op vijf verschillende toestellen de app bekijken, iets wat tot dusver heeft gewerkt.
Mijn echtgenote kon zich niet herinneren ooit te hebben ingelogd op HLN, wat waarschijnlijk komt doordat ik het destijds voor haar heb gedaan. Zelf wist ik het ook niet meer, maar bij nazicht blijkt dat er op haar tablet uitgelogd was… Hoe dan ook, ze kan terug het nieuws lezen… ;-)


@Fanapryde Fijn te horen dat het zo terug in orde is 😊


ook hier hetzelfde probleem als hierboven. Plots kan ik geen plus artikels meer lezen. hln zegt het ligt bij proximus . proximus zegt alles in orde het ligt bij hln. nog is terug gebeld voor een gid code . bij hln zeggen ze dat deze niet klopt. van het kastje naar de muur noem ik dat. heeft steeds gewerkt tot een week terug ineens niets meer


Beste , hier ook geen toegang meer op HLN , hoe kan ik dit op een eenvoudige manier terug aan het werken krijgen?

 


@Dirk.denoyel Ik heb dit nagekeken en bij ons staat alles juist. Ik heb een mail gestuurd naar HLN voor nazicht aan hun kant. 


Opgelost, Dank je wel.


Reageer