Vraag

e-Press HLN houdt plots op met functioneren.


Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...


215 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@BrtBtrs Er is iets niet helemaal correct met je gegevens. Ik klaar het verder met je uit via een privébericht. 

Idem. HLN+ artikelen niet meer te lezen. Kan u dit bekijken? Alvast bedankt.

@Kim4891 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, ik heb zoveel mogelijk ingevuld. Ik hoop dat u hiermee verder kan. Mvg

@Kim4891 Als de PX moderatoren reageren (hoogst waarschijnlijk pas morgen) zullen ze wel melden of er bijkomende info nodig is.

Reputatie 7
Badge +3

@Kim4891 

kan je het nu nog eens proberen a.u.b.?

 

Geert

Goedemiddag Geert,

het lukt nog steeds niet.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Kim4891 

het gehele profiel werd nu gecleaned en opnieuw opgebouwd. Kan je nu eens naar www.proximus.be gaan, vervolgens naar mijn producten en dan naar Epress.

Geert

Dag Geert, 

nog steeds geen resultaat. 
mvg

Mijn account staat nog steeds op inactief bij HLN, ik heb met hen contact opgenomen. Zij vragen mijn GID code en een reset van mijn account te doen. Ze gaven me ook mee dat Proximus hen meedeelt bepaalde accounts op inactief te zetten. Ik vraag me af met welke reden dit bij mij gebeurd is?

Reputatie 7
Badge +3

@Kim4891 

ik heb je GID nummer vermeld bij de Opmerkingen op je profiel.

 

Geert

TBI: GeertC bedoelt met “Opmerkingen” op je profiel eigenlijk “Ticket” op je profiel.

Reputatie 7
Badge +5

@Kim4891 Is het gelukt?

Ja, daarnet de Gid nummer doorgegeven aan dpg media en ik kan terug + artikelen lezen.

Bedankt voor de assistentie!

Ja, daarnet de Gid nummer doorgegeven aan dpg media en ik kan terug + artikelen lezen.

Bedankt voor de assistentie!

Ik kan ook geen HLN + artikels meer lezen, ben ook ingelogd maar er is geen koppeling met HLN, heb via chat proximus proberen contacteren maar na halve dag online geweest te zijn ben ik gestopt niemand aan de chat gekregen..

Hoe heb je u GID verkregen? Ik heb mail gestuurd deze morgen nog geen mail terug gekregen

Grtjs Christiane 

 

Reputatie 7
Badge +4

@chrisje1963 Ik heb dit voor je nagekeken en bij ons is je profiel in orde. Ik heb een mail gestuurd naar HLN zodat zij dit ook aan hun kant voor je kunnen controleren. 

Reputatie 7
Badge +4

@chrisje1963 Zou het kunnen dat je HLN-abo gekoppeld is aan een ander mailadres dan wat je hier op het forum gebruikt ? HLN vindt een live.be-mailadres terug in hun gegevens. Kan je daar eens mee proberen ? 

@HadewychT 

Beste, 

bij mij is de HLN abonnement e-press ook gestopt met te werken.

Ik heb met de Proximus helpdesk gesproken:

  1. mijn e-press is gelinkt met HLN en actief
  2. mijn GID nummer is gekend

Ik heb daarna met de HLN helpdesk gesproken, en zij melden mij dat er iets mis aan hun kant.

Zij zouden dit verhelpen, maar ik ondervind geen verbetering: de HLN abonnement is nog niet actief.

 

Kunt u iemand bereiken bij HLN en mijn profiel laten activeren of herstellen ?

 

Bedankt.

 

Maurice

Reputatie 7
Badge +4

@Maurice2600 Ik heb HLN gecontacteerd om dit verder na te kijken. Ik hou je op de hoogte. 

Reputatie 2
Badge

Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.
Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.

Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.

Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.

Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...

Bij mij juist hetzelfde. Probleem doorgegeven naar IT afdeling, moet nu 48 uur wachten. In My proximus kan ik ook mijn producten niet meer zien. daar krijg je een melding, alles is in een nieuw kleedje gestoken. Dus een update waar er vermoedelijk een en ander is misgelopen.

@HadewychT 

Hallo,

 

het werkt nog steeds niet.

 

Mvg,

 

Maurice

Reputatie 7
Badge +4

@MrRonsof Ik heb dit doorgegeven naar HLN voor nazicht. Bij ons staan alle instellingen goed. 

@Fanapryde Is dit voor u ondertussen in orde ? Ik zie dat we je hier nog niet op de hoogte gehouden hebben en vind niet onmiddellijk een antwoord van HLN terug. 

Reputatie 2
Badge

Mijn Hln werkt terug maar ik kan nog altijd mijn producten en facturen niet zien in myproximus account. Zowel op pc als in de app

Reputatie 5
Badge +2

@Armani Log je in met je hoofd myproximus account? 

Reputatie 2
Badge

@Michael V ja idd. Dit heeft altijd gewerkt tot ik zondag wou checken.

Je pagina zit in een nieuw kleedje wordt er ook vermeld, vermoed dat er een update gedaan is en van dan niks meer.

Ik log in, dit gaat probleemloos, alleen staat er niks van producten.

Reageer