Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster



Toon eerste bericht

321 reacties

@anna-maria 
Ter info: Iemand van Proximus zelf kan je deze nu maandag terug opsturen, wanneer ze terug op het forum langskomen en hier je post doornemen.

@klok Bedankt voor de feedback 👍

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  Het nodige is ingevoerd. Het label om de V5 retour te sturen komt er vandaag nog aan. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge +1

Hartelijk welbedankt voor het snelle antwoord Martin! Dit zal ik zo doen!

Afstandsbediening gaat naar containerpark :wink:

Met vriendelijke groeten

Beste,

De mail bevatte enkel als bijlage de communicatie dat de modem moet teruggestuurd worden voor 3/07 en niet de sticker (tenzij ik iets mis?)

Zou mij de sticker nogmaals kunnen doorsturen aub?

Heel erg bedankt!!!

groetjes

Ik heb een herinneringsmail gekregen om de modem terug te sturen.

Er liggen er nog 2 of 3 in het B-post afhaalpunt die ik niet kan ophalen omdat jullie hiervoor geen code hebben doorgestuurd en ze staan ook niet op naam. Dus hebben we deze niet meegekregen.

Ik moet deze voor 27 december terugsturen om een boete te vermijden.

Ik heb al genoeg problemen gehad om mijn tv na een week terug te laten werken, dus heb echt geen zin om mij hier nog mee bezig te houden. Jullie hebben dingen opgestuurd waar niemand weet van heeft (bij Proximus). En nu moet ik zorgen dat die zaken terug geraken? 

Ik heb geen 3 modems gevraagd, we hebben er zelf al 1 of 2 teruggestuurd en voor die andere kan ik niks doen.

Ik zou enkel willen weten hoe ik die boete kan vermijden

Deze mail hadden we inderdaad al ontvangen en diende om de oude modem terug te sturen. We hebben echter ook een nieuwe decoder ontvangen ,voor de oude v5 c decoder hebben we geen mail gehad om die te kunnen terug sturen. Misschien hoeft dat ook niet want deze is defect...

Reputatie 2

@AntonellaD 

Ik heb ondertussen het label voor bpost ontvangen, waarvoor hartelijk bedankt !

In verband met de twee decoders:

Nee, dat klopt niet. ik heb momenteel maar één decoder is dat is een V5.

Hieronder eens gans het verhaal:

Ik had een V6 en ik dacht eraan om een abonnement te nemen op Disney+. Daarom heb ik een V7 aangevraagd (omdat dat nodig was volgens jullie website om Disney+ te kunnen ontvangen). De V6 heb ik teruggestuurd naar jullie.

Na een tweetal weken de V7 gebruikt te hebben, was ik er niet tevreden over en heb ik een V5c gekregen. Die V5c heb ik nu nog altijd en ik zal nu de V7 terugsturen.

Kan je het nodige doen om ervoor te zorgen dat ik slechts één decoder (de V5c) heb volgens jullie gegevens?

Groetjes, Kristof

Reputatie 7
Badge +3

@anna-maria 

Je hebt gelijk : in de mails zitten geen labels want dat is een algemene melding dat corona-regels versoepeld zijn en retour toestel gewenst is.

de labels zitten in de oorspronkelijke brief die in april werd verstuurd.

Daar heb ik nu een pdf van gemaakt en via mail verstuurd : kan je eens checken of het nu in orde is ?

Groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@KriJan  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic. De nieuwe modem is volgens hetgeen ik kan terugvinden aan huis geleverd op 04/12/2020 om 19u18. De oude modem dien je retour te sturen met het label dat je hiervoor per e-mail hebt ontvangen. Groetjes, Antonella

defecte decoders moeten ook teruggestuurd worden, alleen bij de oude V4 decoder was dit niet meer nodig.

@klok  het is toch geen V4 decoder die je moet terugsturen want deze moet je zelfs niet terugsturen,.

Anders moet je gewoon afwachten wat iemand van het proximus forumteam dit even natrekt over welke decoder het gaat want ik kan dit niet natrekken.

Beste,

 

Ik zou graag ook een label ontvangen om mijn modem terug te sturen.

Via deze weg hoop ik een antwoord te ontvangen.

 

Alvast bedankt!

Beste,

Op 11/12 bestelde ik via de klantendienst de nieuwe Android Decoder. Deze installeerde ik recent. De ‘oude’ v5 mini decoder diende ik per post terug te sturen, maar ik heb geen retour-label ontvangen. Hoe pak ik dit het best aan? Ik wil vermijden bijkomende kosten voor een niet-gebruikte decoder te moeten betalen…

Referentienummer: R000000110000H2D9C-1

Mijn lijnnummer: 011******

Mvg,

Dimitri Plaisier

Beste

Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?

 

Mvg Davy Bequoye

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans De Android TV Decoder (V7) is officieel nog in testfase. In bepaalde gevallen kan deze wel al toegekend worden. Dan moet je wel aan enkele voorwaarden voldoen. Helaas kom jij niet in aanmerking omdat je nog een oud pack hebt. Deze is niet compatibel met de Android TV Decoder (V7). Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

Reputatie 7
Badge +3

@dme84  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic en je privégegevens onleesbaar gemaakt. Gisteren werd er in de Proximus shop het nodige gedaan zie ik. Groetjes, Antonella

Ter Uwe Info: Morgen als de mensen van proximus zelf hier terug langskomen kunnen ze die opsturen voor u

Ik ontvang graag ook een nieuw label.

Ook met adres graag op het label. Zodat ik het kan opsturen vanuit Nederland

Alvast bedankt 

Het  Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?

@thomaszie Maandag komt pas komt iemand die van proximus zelf is, terug langs hier op het forum en kunnen zij u deze officiële info geven of dit enigszins mogelijk is vanuit Nederland.

Indien het eventueel om een bbox2 moest gaan dan moet je die niet terugsturen vanaf bbox3 wel; net zoals je geen v4 decoder meer moet terugsturen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

@Martin @M_016 

bedankt voor de reactie.

ik ben niet in staat om het pakket op te sturen vanuit België. 

het lijkt me enigszins normaal dat dit mogelijk moet zijn, vanuit een ander land.

ook met de huidige reisadviezen, is het niet verstanding. 

ik ben nu woonachtig in een risico gebied. 

graag hoor ik een oplossing. 
 

 

@thomaszie Gewoon de voorgestelde mogelijkheden afwachten van de proximus forummedewerkers morgen als ze je post hier doornemen.

Reputatie 7
Badge +3

@thomaszie Kan u het klantnummer aanvullen in uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ik wens mijn modem terug te sturen (opzeg contract) maar ik heb geen label meer (tijd is verlopen omdat mail in Trash terecht gekomen was waarin uitprintbare label zat) die op de verzending moet worden geplakt.

Reageer