ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Ik heb de mail enkele dagen geleden ontvangen.
Maar kan die nu nergens niet terug vinden.
En het gaat over een nieuwe modem V3 als ik me niet vergis.
Zelfs niet in spam ontvangen. En telefonisch kreeg ik een mailadres van een bedrijf dat mij een retoursticker zou toesturen. Antwoord van dat bedrijf: wij werken al meer dan een jaar niet meer samen met Proximus....???
Is het voor u zinvol om 150€ te betalen? Of koop ik mij beter gewoon een router? Want waarschijnlijk hebben een router en modem niet dezelfde werking.
Mijns inziens niet, u kiest dan beter voor het het gebruik van een eigen router
Je privérouter instellen als draadloze router | Proximus
The Best Wireless Routers for 2021 | PCMag
Beste draadloze routers 2021: de beste routers voor je thuisnetwerk | TechRadar
….
Maar zoals reeds aangestipt door Martin kunnen andere oplossingen ook een verbetering van WiFi op meer van de Bbox verwijderde locaties een oplossing bieden (Proximus booster, access points, repeaters, PLC)
En opgelet evenwel voor de ondersteuning van Proximus IPTV (via Bbox en ook IGMP snooping ondersteuning voor andere apparatuur zoals PLC)
Dat is geen probleem iemand van de proximus medewerkers zal die wel terug opsturen, als ze hier de draad opnemen.
Als iemand langskomt van proximus zelf kunnen ze dit wel verder regelen voor u, maar daarom zal het niet vanavond nog zijn maar dan pas maandag aangezien het morgen weekend is.
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
is niet duidelijk welke weg ik moet volgen, kies ik “al gecontacteerd” als de technieker zelf al is langsgeweest? en in de volgende stap laat hij leveringsmethode zien, maar het is geleverd door technieker?
Tja … het zal wel voor ten vroegste maandag voor een reactie van proximus op dit forum wachten worden ...
proximus moet eerst labels opsturen
ter info: dit vind ik op hun site: (maar wacht beter de reactie van iemand van proximus zelf af)
- Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.
Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees. - Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
- Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.
heb je de nieuwe modem al ontvangen?
In deze link vind je al wat info. terug https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html
Geert
Ik wil graag mijn wifibooster terugsturen wegens niet meer in gebruik( *)Volgens een boodschap aan de deur in de fysieke winkel van Aarschot kan ik deze niet binnenbrengen in de winkel maar moet dit via Bpost.
Graag bijkomende info over hoe dit aanpakken:
- op welk adres terugsturen ?
- Wat met verder toevoegen van info zoals klantnr etc?
- wie betaalt de kosten van verzending ?
- Ik lees op het forum iets over een etiket dat door jullie wordt opgestuurd zodat de klant kan verzenden. Kan dit voor mij ook ?
(*) na verschillende technische interventies heeft technieker uiteindelijk terug de wifibridge geinstalleeerd en was booster niet meer nodig. Technieker kon booster niet meenemen omdat deze op dat moment nog niet geregistreerd stond in systeem.
Best voorstel van
vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
toestel defect / ander toestel / je huurt het toestel / wifi booster /Bpost levering thuis /Mijn oud toestel terugsturen.
maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangehaald heb is dat prox je de retourlabel moet opsturen om op de doos te kleven om in de post binnen te brengen
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Ik geef de gegevens van mijn ouders zo vlug mogelijk in, dan kunnen jullie dat even bekijken
hallo Antonella, is het mogelijk dat die mail voor die retourtickets nog niet is verstuurd?
hartelijk dank
Da zou pas leuk zijn. Maar dan moet ik nog thuis zijn natuurlijk....⁹
ik bedoelde wel als hier iemand van proximus zelf langskomt maandag op het forum om je verder te helpen
gegevens van mijn vader zijn in het profiel ingegeven. Ik hoop dat de stickers kunnen opgestuurd worden. hartelijk dank Tina
Gaan zij dit bericht lezen? Want ik kan niet mailen, althans ik vind hun mail adres niet en in myproximus kan ik niet mailen, die mogelijkheid is uitgeschakeld
En telefoneren durf ik niet, want als er een vergissing gebeurt dan heb ik geen tv meer,
Als het alleen om wifi te doen is zou ik inderdaad niet met routers werken
Ik ga mij daar morgen eens in verdiepen. Maar vrees dat het Chinees zal blijven. Zoals ik het nu zie moet ik eigenlijk boven een acces point zetten en als ik geen kabel wil moet ik een PLC gebruiken.
Zoals in het verleden al eens uitgelegd hebben we beneden 2 oude PLC'S zitten. Vandaag een nieuwe modem gekregen en volgens mijn gsm had ik beneden 292mbps. Boven 57mbps.
Als ik de test via de home optimizer doe dan kom ik dit uit.
Beneden met de 3+
Met de gewone 3 was het
Beneden
Boven is het nu
Boven met de 3
Dus jullie zullen ook wel doorhebben dat ik er geen bal meer van begrijp.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.