ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Brandt het WPS lampje rood: De Wi-Fi Booster is te ver van de b-box verwijderd bij het synchroniseren. Breng ze dichter bij elkaar en start de synchronisatie opnieuw.
je mag de switch van de booster op Access point zetten aangezien je de booster rechtstreeks met een utp kabel aan de bbox verbonden hebt.
Ik heb het filmpje in verband met het synchroniseren ondertussen al 10x gezien. Het Brande zelfs rood toen hij aan de modem ging.
Ik heb geen retourticket ontvangen om mijn oude decoder terug te sturen. Ik kan deze ook niet vinden op MyProximus. Gelieve mij dit te bezorgen
hij moet aan de modem hangen dit synchroniseren gebeurd via wifi maar daarvoor staat die best dicht bij de modem en als dit niet werkt dan scheelt er waarschijnlijk iets aan je booster maar best eerst de booster resetten vooraleer te synchroniseren en als dit allemaal gebeurd is de booster op accesspoint zetten via zijn schakelaar en terug verbinden aan die utp kabel die van je bbox komt.
Als dit dan niet werkt dan zou je beter aan een proximus forummedewerker eens vragen dat er een technieker langskomt om alles eens na te trekken.
Geef je me even het serienummer van de V7 dan bezorg ik je het juiste retour label? Je kan het serienummer invullen in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielgegevens. Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Dank je wel. Groetjes, Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Hallo,
ik heb je mailadres wat aangepast (niet meer volledig zichtbaar)
een V4 is een ouder type. deze moet normaal niet meer teruggestuurd worden.
Indien er toch problemen zouden komen ivm een aanrekening toestel, mag je ons zeker terug contacteren.
groeten
Tina
Tip zet liefst niet te veel privé gegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen , maar zet die in de privé invoervelden van je forum profiel → als volgt:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Pro⌘imus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
Het nummer op het label is fout, het is 16020136 u hebt 16030136
Toch nog steeds geen mail gehad,wachten dan maar....
Beste,
Hier hetzelfde probleem. Geen label. Op allerlei manieren geprobeerd. Gelieve een label door te mailen naar kisie*********
Mvg
Kisie
Ik heb de decoder reeds opgestuurd via bpost zonder label. Zoals mij gevraagd werd via klantendienst. Dit was wel een adres in brussel...
Dat is gebeurd.
Ik heb een nieuwe decoder toegestuurd gekregen maar geen enkele mail of retoursticker voor de oude terug te sturen ontvangen... na 2x de klantendienst te contacteren nog steeds niks ontvangen. Hoe stuur ik de oude decoder dan terug?
hij moet aan de modem hangen dit synchroniseren gebeurd via wifi maar daarvoor staat die best dicht bij de modem en als dit niet werkt dan scheelt er waarschijnlijk iets aan je booster maar best eerst de booster resetten vooraleer te synchroniseren en als dit allemaal gebeurd is de booster op accesspoint zetten via zijn schakelaar en terug verbinden aan die utp kabel die van je bbox komt.
Als dit dan niet werkt dan zou je beter aan een proximus forummedewerker eens vragen dat er een technieker langskomt om alles eens na te trekken.
Dit is allemaal gebeurd. Staat ondertussen ook op access point. Maar 2,4 kan ik niet verbinden. Al meermaals via de WPS knop geprobeerd. Zelfs aan de modem lukt dit niet. Bij de vorige had ik dat probleem niet. Het lichtje is groen/oranje en dan eindigd het met groen. Dit is toch het teken dat het gelukt is? Maar zolang de 5.0 beneden goed is maakt het zoveel niet uit. Wou dit gewoon even vermelden.
Beste,
ik heb een nieuwe decoder ontvangen en ik zou graag mijn oude decoder terugsturen naar Proximus.
Jammer genoeg heb ik geen retourlabel voor bpost ontvangen.
Zou u mij zo’n label willen bezorgen aub?
Hey A. Ik heb een booster ontvangen ter vervanging van ruckus, na telefonisch onderhoud . Die zending bevatte ook een decoder. Heb die dan verwisseld met de vorige decoder. Geen verbinding ! Terug telefonisch onderhoud : nieuwe modem en booster gekregen voor een 2de TV (vervanging ruckus). Verbinding voor beide TV’s geslaagd. Modem en ruckussen dienden niet teruggestuurd te worden. Nu staat hier die verwisselde decoder om terug te zenden. Gelieve sticker toe te sturen.
Fijne veilige dag,
Lydia
Ik was ook met een andere post bezig mat DaisyS en zij heeft op mijn vraag geregeld dat ik een V7 en één v5 gebruik.
Het label dat u voor mij gemaakt hebt is voor een V7 en het zou een label voor een V5 moeten zijn.
257240812 een cisco V5 tv decoder V5 compact ref 16020136 (deze wil ik terugzenden)
Kan u mij een nieuw label opsturen?
Mvg,
Heb daarstraks contact gehad met medewerker om decoder terug te sturen,terwijl ze in eerste instantie gezegd hadden de oude decoder naar het containerpark te doen, vertrouwde het niet, en terecht, ze hebben de decoder aangerekend,daarom heb ik een mail gekregen om de decoder terug te sturen, maar deze werkt niet, wat nu??
De Proximus support is blijkbaar onbereikbaar via telefoon en chat, dus probeer ik het hier maar eens.
In verband met bestelnummer R00000020778424105:
Ik heb na het krijgen van een nieuwe decoder de oude decoder al op 17/03/2020 teruggestuurd naar Proximus via een bpost-punt, maar ik blijf mails ontvangen dat ik die nog moet opsturen.
Zo lang kan die nu toch niet onderweg zijn met de huidige omstandigheden?
En de bbox zendt zowel SSID met naam wifi-2.4-XXXX uit alsook SSID met naam wifi-5.0-XXXX voor het ogenblik?.
Wat zendt de Booster juist uit als SSID naam dan ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.