ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Beste,
Reeds enige tijd hebben wij onze Wifi-booster opgezegd via een Proximus winkel.
U zou een retourlabel mailen en op basis daarvan zouden wij dit kunnen terugsturen.
Tot op heden hebben wij dit niet ontvangen.
Hij is ook niet terug te vinden bij de spam - noch bij de “bestellingen” zoals weergegeven bij de FAQ’s.
Graag snel actie.
Groeten
Beste,
ik heb een nieuwe decoder ontvangen en ik zou graag mijn oude decoder terugsturen naar Proximus.
Jammer genoeg heb ik geen retourlabel voor bpost ontvangen.
Zou u mij zo’n label willen bezorgen aub?
Beste,
wij hebben onlangs een nieuwe modem ontvangen van Proximus. Nu moeten wij de oude terugsturen en we zijn de label om op de doos te plakken kwijt. Kunt u ons ook een nieuwe sticker opsturen via mail?
alvast bedankt!!!
Kan u mij ook zo’n label sturen aub?
hij moet aan de modem hangen dit synchroniseren gebeurd via wifi maar daarvoor staat die best dicht bij de modem en als dit niet werkt dan scheelt er waarschijnlijk iets aan je booster maar best eerst de booster resetten vooraleer te synchroniseren en als dit allemaal gebeurd is de booster op accesspoint zetten via zijn schakelaar en terug verbinden aan die utp kabel die van je bbox komt.
Als dit dan niet werkt dan zou je beter aan een proximus forummedewerker eens vragen dat er een technieker langskomt om alles eens na te trekken.
Dit is allemaal gebeurd. Staat ondertussen ook op access point. Maar 2,4 kan ik niet verbinden. Al meermaals via de WPS knop geprobeerd. Zelfs aan de modem lukt dit niet. Bij de vorige had ik dat probleem niet. Het lichtje is groen/oranje en dan eindigd het met groen. Dit is toch het teken dat het gelukt is? Maar zolang de 5.0 beneden goed is maakt het zoveel niet uit. Wou dit gewoon even vermelden.
Inderdaad dat moet ik ook beamen dit brengt alleen maar verwarring en is totaal onoverzichtelijk op den duur, soms doe ik ook een poging om dit aan topic starters te melden
Brandt het WPS lampje rood: De Wi-Fi Booster is te ver van de b-box verwijderd bij het synchroniseren. Breng ze dichter bij elkaar en start de synchronisatie opnieuw.
je mag de switch van de booster op Access point zetten aangezien je de booster rechtstreeks met een utp kabel aan de bbox verbonden hebt.
Ik heb het filmpje in verband met het synchroniseren ondertussen al 10x gezien. Het Brande zelfs rood toen hij aan de modem ging.
Ik heb de decoder reeds opgestuurd via bpost zonder label. Zoals mij gevraagd werd via klantendienst. Dit was wel een adres in brussel...
Beste,
Hier hetzelfde probleem. Geen label. Op allerlei manieren geprobeerd. Gelieve een label door te mailen naar kisie*********
Mvg
Kisie
Daar kunnen de Proximus forum medewerkers voor zorgen als ze hier de draad oppakken.
Ok ik hoop dat ze me dat label terug opsturen
Geef je me even het serienummer van de V7 dan bezorg ik je het juiste retour label? Je kan het serienummer invullen in het veldje ‘Ticket’ in jouw profielgegevens. Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Dank je wel. Groetjes, Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Dat is gebeurd.
En de bbox zendt zowel SSID met naam wifi-2.4-XXXX uit alsook SSID met naam wifi-5.0-XXXX voor het ogenblik?.
Wat zendt de Booster juist uit als SSID naam dan ?
Ja volgens de instellingen van de modem zouden beide netwerken uitgezonden worden. Via wifi zijn ze allebei zichtbaar. De booster zend enkel de 5 uit.
Ik was ook met een andere post bezig mat DaisyS en zij heeft op mijn vraag geregeld dat ik een V7 en één v5 gebruik.
Het label dat u voor mij gemaakt hebt is voor een V7 en het zou een label voor een V5 moeten zijn.
257240812 een cisco V5 tv decoder V5 compact ref 16020136 (deze wil ik terugzenden)
Kan u mij een nieuw label opsturen?
Mvg,
Dank u, echt sorry voor de overlast,
Ik vrees dat de Proximus-retourticketten u enkel toelaten het betrokken toestel in een Bpost-kantoor/punt af te geven
hallo Joel, is het mogelijk als mijn vader nog geen mail heeft ontvangen?
hartelijk dank
Ik heb twee keer gebeld op helpdesk. Steeds met volgende ‘oplossingen’:
1- Ga naar BPOST kantoor met decoder en koop een doos en zeg dat het is voor levering aan Proximus (de medewerker van BPOST keek me vreemd aan)
2- ze gingen met retourlabel opsturen, maar ik kreeg slechts een mail met een link naar de online pagina voor klantendienst (dus nog geen concreet label).
Ik hoop via deze weg meer geluk te hebben… De telefonische klantendienst biedt me ngo zeer weinig vertrouwen na bovenstaande.
Mvg,
Dimitri Plaisier
inderdaad via deze weg ben ik er eigenlijk 100% zeker van ddat het in orde komt en de labels zullen gestuurd worden want dit moeten ze hier voor veel klanten doen die hun labels niet ontvangen hebben.
NB: Hier op het forum lees ik ook dat het zelf mogelijk is via een een proximus shop.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.