ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Beste,
Reeds enige tijd hebben wij onze Wifi-booster opgezegd via een Proximus winkel.
U zou een retourlabel mailen en op basis daarvan zouden wij dit kunnen terugsturen.
Tot op heden hebben wij dit niet ontvangen.
Hij is ook niet terug te vinden bij de spam - noch bij de “bestellingen” zoals weergegeven bij de FAQ’s.
Graag snel actie.
Groeten
Dank u, echt sorry voor de overlast,
En de bbox zendt zowel SSID met naam wifi-2.4-XXXX uit alsook SSID met naam wifi-5.0-XXXX voor het ogenblik?.
Wat zendt de Booster juist uit als SSID naam dan ?
Ja volgens de instellingen van de modem zouden beide netwerken uitgezonden worden. Via wifi zijn ze allebei zichtbaar. De booster zend enkel de 5 uit.
De booster zend enkel de 5 uit
Onder welke SSID naam als je kijkt bvb met smartphone of laptop op de lijst met binnenkomende wifi namen
Ik vrees dat de Proximus-retourticketten u enkel toelaten het betrokken toestel in een Bpost-kantoor/punt af te geven
hallo Joel, is het mogelijk als mijn vader nog geen mail heeft ontvangen?
hartelijk dank
proximus medewerkers kunnen die opnieuw opsturen, kijk ook eens in de spam map of die daar niet beland is !
De booster zend enkel de 5 uit
Onder welke SSID naam als je kijkt bvb met smartphone of laptop op de lijst met binnenkomende wifi namen
Dit zal voor deze avond zijn. Dit zal voor deze avond zijn. Of kan je dit vanop locatie ook bekijken?
TUI: morgen als de Pro⌘-medewerkers hier terug langskomen kunnen zij u verder helpen door ze nog eens op te sturen.
Ok ik hoop dat ze me dat label terug opsturen
Ik heb twee keer gebeld op helpdesk. Steeds met volgende ‘oplossingen’:
1- Ga naar BPOST kantoor met decoder en koop een doos en zeg dat het is voor levering aan Proximus (de medewerker van BPOST keek me vreemd aan)
2- ze gingen met retourlabel opsturen, maar ik kreeg slechts een mail met een link naar de online pagina voor klantendienst (dus nog geen concreet label).
Ik hoop via deze weg meer geluk te hebben… De telefonische klantendienst biedt me ngo zeer weinig vertrouwen na bovenstaande.
Mvg,
Dimitri Plaisier
inderdaad via deze weg ben ik er eigenlijk 100% zeker van ddat het in orde komt en de labels zullen gestuurd worden want dit moeten ze hier voor veel klanten doen die hun labels niet ontvangen hebben.
NB: Hier op het forum lees ik ook dat het zelf mogelijk is via een een proximus shop.
Inderdaad dat moet ik ook beamen dit brengt alleen maar verwarring en is totaal onoverzichtelijk op den duur, soms doe ik ook een poging om dit aan topic starters te melden
62xxxxx31 is mijn klantnummer
ter info: klant gegevens zet je (vul je aan) best ook in je forumprofiel (klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile )
Kan u mij ook zo’n label sturen aub?
Beste,
wij hebben onlangs een nieuwe modem ontvangen van Proximus. Nu moeten wij de oude terugsturen en we zijn de label om op de doos te plakken kwijt. Kunt u ons ook een nieuwe sticker opsturen via mail?
alvast bedankt!!!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.