Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster


ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.


321 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @lydia.1 de labels zijn naar je gmail-adres verzonden. Groetjes, Heidi

Antonella

ik ben je eeuwig dankbaar!  Ik heb het label uitgeprint, op de doos geplakt, de doos naar BPost gebracht en alles klaar.  Op een uur gefikst!  Dank Antonella

professionele dienstverlening

een voorbeeld 

daar kan De brievenschrijver van Proximus een puntje aan zuigen

dankbare groeten

Yvan

Reputatie 7
Badge +3

@Pizarro76 

Op 16-2 is een mail verzonden met de labels

ik heb vandaag een herverzending gedaan

kijk je ook in je spam/ongewenste berichten? misschien zitten ze daarin…

groetjes

tina

Reputatie 7
Badge +3

@KOBO68 

beste,

ik kan bevestigen dat het toestel staat als binnengebracht op 22-5-2020.  Het is dus in orde.

Vermoedelijk gaat het om algemene mailing : tijdens lockdown mocht iedereen wachten met binnenbrengen en ondertussen krijgt iedereen die in die periode een toestel gewisseld heeft, bericht dat de toestellen terug binnen moeten.

Excuses voor verwarring.

Groeten,

Tina

De proximus forummedewerkers kunnen dit verder afhandelen van zodra ze hier de draad opnemen

best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

geen kabels alleen decoder 

maar als ik het goed begrijp ga je de v5Compact gebruiken en als je de remote van de v5compact nog hebt mag je de remote van de v7 terug sturen in het ander geval als je geen v5C remote meer hebt moet je de remote van de v7 omruilen voor een v5c remote.

Reputatie 1

Dag Martin,

Ik heb nog alles vd V5c dus ik zal de afstandsbediening vd V7 mee terugsturen.

Van zodra ik de labels ontvangen heb...

Bedankt Heidi, nodige documenten ontvangen per mail en pakket is al onderweg met Bpost. 

Ook opgebeld geweest door één van je collega's dat er een creditnota werd opgemaakt voor het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald. 

Top service!!

Uiteindelijk komt alles dan toch nog in orde. 

 

Een tevreden klant, 

Patrick 

Reputatie 7
Badge +3

@klok Ja best alles meezenden. Groetjes Luc

Bedankt Antonella,

goed aangekomen.

mvg,

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@YvanDejaegher Ik heb je een e-mail gestuurd met in bijlage het label. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge +1

Dag iedereen

Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan @Charlotte.D en zij heeft mij verduidelijkt dat afstandsbedieningen nooit meegezonden moeten worden. (Is dus laatste keer dat ik ze meegestuurd heb) @Martin was dus volledig correct!

Met vriendelijke groeten

klok

normaal bij een omruiling moet je enkel de decoder en netadapter terugsturen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @anna-maria we zullen je de mail herverzenden. Groetjes, Heidi

hartelijk dank daarvoor :heart_eyes:

 

Reputatie 7
Badge +3

@werner2707  Ik heb je een mailtje gestuurd met een label in bijlage. Groetjes, Antonella

Beste

Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?

 

Mvg Davy Bequoye

Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

je kan dit via doc@proximus.com opsturen met de nodige klantengegevens en mss ook de link naar je post op het forum hier meesturen 

→ https://nl.forum.proximus.be/vaste-lijn-45/oude-decoder-teruggestuurd-maar-blijf-herinneringen-ontvangen-51115

Reputatie 6
Badge +2

En best het leveringsbewijs van Bpost kopiëren en bijhouden. Eens je in zo een grote molen zit draait die rustig verder. 

geen mail met bijlagen ontvangen , ook in de spam map kijken en anders kan iemand van proximus de retour labels terug opsturen.

Reputatie 1

Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)

Reputatie 2

@AntonellaD 

van harte bedankt !

@klok In dit geval heb je inderdaad de oude toch niet meer nodig, want in een v7 decoder gaan ze wel de remote erbij steken bij een ruil veronderstel ik en niet zoals bij een ruil van oudere versies van decoders waar de afstandsbediening er niet bij zit !

Oké bedankt

Mvg

Reputatie 6
Badge +3

Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.

Reageer