ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Dag Martin,
Ik heb nog alles vd V5c dus ik zal de afstandsbediening vd V7 mee terugsturen.
Van zodra ik de labels ontvangen heb...
Bedankt Heidi, nodige documenten ontvangen per mail en pakket is al onderweg met Bpost.
Ook opgebeld geweest door één van je collega's dat er een creditnota werd opgemaakt voor het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Top service!!
Uiteindelijk komt alles dan toch nog in orde.
Een tevreden klant,
Patrick
Antonella
ik ben je eeuwig dankbaar! Ik heb het label uitgeprint, op de doos geplakt, de doos naar BPost gebracht en alles klaar. Op een uur gefikst! Dank Antonella
professionele dienstverlening
een voorbeeld
daar kan De brievenschrijver van Proximus een puntje aan zuigen
dankbare groeten
Yvan
Dag
beste,
ik kan bevestigen dat het toestel staat als binnengebracht op 22-5-2020. Het is dus in orde.
Vermoedelijk gaat het om algemene mailing : tijdens lockdown mocht iedereen wachten met binnenbrengen en ondertussen krijgt iedereen die in die periode een toestel gewisseld heeft, bericht dat de toestellen terug binnen moeten.
Excuses voor verwarring.
Groeten,
Tina
Op 16-2 is een mail verzonden met de labels
ik heb vandaag een herverzending gedaan
kijk je ook in je spam/ongewenste berichten? misschien zitten ze daarin…
groetjes
tina
geen kabels alleen decoder
maar als ik het goed begrijp ga je de v5Compact gebruiken en als je de remote van de v5compact nog hebt mag je de remote van de v7 terug sturen in het ander geval als je geen v5C remote meer hebt moet je de remote van de v7 omruilen voor een v5c remote.
De proximus forummedewerkers kunnen dit verder afhandelen van zodra ze hier de draad opnemen
best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),
zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.
Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.
En best het leveringsbewijs van Bpost kopiëren en bijhouden. Eens je in zo een grote molen zit draait die rustig verder.
Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)
Oké bedankt
Mvg
Bedankt Antonella,
goed aangekomen.
mvg,
Tom
normaal bij een omruiling moet je enkel de decoder en netadapter terugsturen.
Dag iedereen
Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan
Met vriendelijke groeten
klok
Dag
je kan dit via doc@proximus.com opsturen met de nodige klantengegevens en mss ook de link naar je post op het forum hier meesturen
geen mail met bijlagen ontvangen , ook in de spam map kijken en anders kan iemand van proximus de retour labels terug opsturen.
Beste
Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?
Mvg Davy Bequoye
Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
van harte bedankt !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.