ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?
maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?
Nee 2,4 is uit.
Beide kanalen zijn gewoon 2.4-familienaam en 5.0-familienaam.
Ik heb onlangs een sms gekregen om mijn Modum b-box voor 27/06/2021 terug te sturen, anders rekenen jullie 248 euro aan. Hierbij zeiden ze dat je de retourstickers bij de bevestigingsmail of bij MyPoximus kan terugvinden, maar vind hier niets over terug …
Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.
Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.
Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …
Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.
Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …
Is het mogelijk om deze opnieuw op te sturen? Hartelijk bedankt!
Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen
Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen
Hartelijk bedankt!
Zo ja, vul je dan even het klantnummer in waar dit betrekking op heeft? Alvast bedankt.
Groetjes,
Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Beste
Vandaag een nieuwe decoder ontvangen. Echter geen adres retour voor de oude decoder. Een klantendienst medewerker verwijst naar proximus app waar er een retourlabel terug zou te vinden zijn. Negatief, ook geen mail gekregen met retourlabel.
Kan iemand van proximus mij zo een label/barcode doormailen?
Dank
Is de mail toevallig niet in de spam/junk folder terecht gekomen en zie je ze ook niet via Myproximus dan kunnen de proximus forummedewerkers u maandag, als ze hier terug langskomen, de labels opnieuw opsturen, daar ik vermoed dat zij deze avond waarschijnlijk niet meer zullen reageren.
Als bijkomende info:
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bv mailadres waar de retourlabels moeten naartoe gestuurd worden.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Om je Bestellingen te raadplegen, kies je profielicoon linksboven in de My Proximus App en klik deze aan ( zie screenshot /afbeelding .
Daar zie je dan Mijn opvolging , vervolgens selecteer je bestelling . Vervolgens zie je de details van de verzending, levering van de decoder en als je naar onder scrolt zie je het retourlabel. Je kan dit uitprinten . Heb je geen printer dan hoef je gewoon de barcode te tonen in een Bpost kantoor of Bpost punt., waar je de oude decoder verpakt in een doos binnenbrengt Vervolgens krijg je daar een bewijs van retourzending.
Is het niet zo dat ze ook via mail parallel verstuurd worden en als je ze niet per mail krijgt dat je ze ook niet op Myproximus terugvindt ?
TBI: je vindt ook een uitleg van een proximus medewerker hier →
Is het niet zo dat ze ook via mail parallel verstuurd worden en als je ze niet per mail krijgt dat je ze ook niet op Myproximus terugvindt ?
Sinds geruime tijd word het retourlabel niet meer standaard per email verstuurd maar bij je bestelling gevoegd in de Myproximus app als het een omruiling/swap betreft. Toen in oktober mijn defecte Wi-Fi booster werd omgeruild heb ik ook geen retourlabel per email gekregen en het moeten zoeken in de Myproximus app onder de rubriek bestellingen.
Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.
het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:
Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus”
Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.
Beste
Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?
Mvg Davy Bequoye
Beste
Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?
Mvg Davy Bequoye
Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Op 16-2 is een mail verzonden met de labels
ik heb vandaag een herverzending gedaan
kijk je ook in je spam/ongewenste berichten? misschien zitten ze daarin…
groetjes
tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.