Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster



Toon eerste bericht

321 reacties

@otmanebc Het is inderdaad gewoon wachten tot iemand van Proximus zelf langskomt hier en die zullen de retourlabels terug opsturen naar je mailadres dat in je forumprofiel staat.

NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Het  Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?


Dat klopt inderdaad.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 4
Badge +2

Danku beste Luc

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03  De referentie dat op het document staat is niet van zo groot belang. Het is het type decoder dat correct moet zijn. Je mag de V5 dus gerust met dit label opsturen. Groetjes en prettige feestdagen, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

DANKU

Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.

het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:

Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus” 

Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.

Is in orde , heb de mail met retourbon terug gevonden in verwijderde mails, ze moeten daar wel eens weten wat ze willen, de één zegt zo, de andere………….

maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.

Reputatie 1

Dag Heidi,

Ja, als dat zou kunnen is dat super!

Reputatie 1

Moet ik daar dan ook alle kabels bijvoegen of enkel de decoder, oplader en afstandsbediening?

Reputatie 7
Badge +3

@herbert60 Ik heb de opzeg van de WiFibooster juist ingeleid via order R000000110000GSE6E.De labels gaan nu automatisch volgen op mailadres fb026XXX@skynet.be.Kijk ook altijd in de spam,junkmail box.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@danny195 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Net een mailtje gestuurd naar je Skynet-adres met het label in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD dank u. Ik heb ze ontvangen. 

Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald. 

@Fredglor De nieuwe TV Box (V7) werd verstuurd als 2de decoder. De V6 TV box werd inderdaad (nog) niet opgezegd. Mag ik de opzeg van de V6 voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella

@AntonellaD : idd de V6 mag opgezegd worden.  Dit werd nochtans zo afgesproken met de klantendienst.  Nieuwe V7 werd reeds ontvangen. Er werd ook gezegd dat er hiervoor geen meerprijs werd aangerekend.  Graag een mail met verzendsticker op f****.g****@proximus.be

Reputatie 7
Badge +5

@GUIDO_03 Kan je het serienummer en mac adres van de resterende V7 aan je profiel toevoegen? Dan stuur ik je nog een retourlabel op.

Badge

Referentie: R00000020229991134-1

Ik heb in april 2020 mijn decoder omgeruild en de oude decoder in mei 2020 teruggestuurd, maar ik blijf nu herinneringen ontvangen dat ik deze nog steeds moet terugsturen. Ik heb inmiddels de bevestigin voor levering ontvangen van BPOST. Waar kan ik deze naartoe sturen?

 

Reputatie 7
Badge +3

@rvdh De mail met het label in bijlage werd net herverzonden naar je gmail-adres. Check ook even de spam folder. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Eddy Van Geem 

Mail werd verzonden met retourlabels.

vriendelijke groeten,

Tina

Bedankt Martin,

Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.

TUI: Maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs en zij kunnen de labels naar je versturen.

NB: eventueel eens kijken of de mail mss in de de map ongewenste e-mails, junk mail, spam terecht gekomen is.

 

Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.

Reputatie 7
Badge +3

@Nadelle Ik heb je een mail gestuurd met het retourlabel in bijlage.
Groetjes,
Antonella

Defecte decoder werd vervangen via afhaalpunt Bpost. Ik heb geen retourlabel ontvangen. Betekent dit dat ik het defecte toestel niet moet terugsturen?

Reputatie 7
Badge +3

@annemariev De mail met in bijlage de labels werd verstuurd op 30/05. Ik heb deze nu herverzonden. Check je voor de zekerheid ook even de spam? Groetjes, Antonella

Reageer