Skip to main content

ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.

@herbert60 Ik heb de opzeg van de WiFibooster juist ingeleid via order R000000110000GSE6E.De labels gaan nu automatisch volgen op mailadres fb026XXX@skynet.be.Kijk ook altijd in de spam,junkmail box.Groetjes,Joel


Oké bedankt

Mvg


@GUIDO_03 Kan je het serienummer en mac adres van de resterende V7 aan je profiel toevoegen? Dan stuur ik je nog een retourlabel op.


Is in orde , heb de mail met retourbon terug gevonden in verwijderde mails, ze moeten daar wel eens weten wat ze willen, de één zegt zo, de andere………….


Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.

het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:

Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus” 

Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.


Dag Heidi,

Ja, als dat zou kunnen is dat super!


@danny195 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Net een mailtje gestuurd naar je Skynet-adres met het label in bijlage. Groetjes, Antonella


Bedankt Antonella,

goed aangekomen.

mvg,

Tom


@GUIDO_03  De referentie dat op het document staat is niet van zo groot belang. Het is het type decoder dat correct moet zijn. Je mag de V5 dus gerust met dit label opsturen. Groetjes en prettige feestdagen, Antonella


@YvanDejaegher Ik heb je een e-mail gestuurd met in bijlage het label. Groetjes, Antonella


@AntonellaD dank u. Ik heb ze ontvangen. 


@AntonellaD 

van harte bedankt !


@Fredglor De nieuwe TV Box (V7) werd verstuurd als 2de decoder. De V6 TV box werd inderdaad (nog) niet opgezegd. Mag ik de opzeg van de V6 voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella

@AntonellaD : idd de V6 mag opgezegd worden.  Dit werd nochtans zo afgesproken met de klantendienst.  Nieuwe V7 werd reeds ontvangen. Er werd ook gezegd dat er hiervoor geen meerprijs werd aangerekend.  Graag een mail met verzendsticker op f****.g****@proximus.be


Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)


Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.


@otmanebc Het is inderdaad gewoon wachten tot iemand van Proximus zelf langskomt hier en die zullen de retourlabels terug opsturen naar je mailadres dat in je forumprofiel staat.

NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.


Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald. 


@Eddy Van Geem 

Mail werd verzonden met retourlabels.

vriendelijke groeten,

Tina


Dag iedereen

Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan @Charlotte.D en zij heeft mij verduidelijkt dat afstandsbedieningen nooit meegezonden moeten worden. (Is dus laatste keer dat ik ze meegestuurd heb) @Martin was dus volledig correct!

Met vriendelijke groeten

klok


Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.


Brandt het WPS lampje rood: De Wi-Fi Booster is te ver van de b-box verwijderd bij het synchroniseren. Breng ze dichter bij elkaar en start de synchronisatie opnieuw.

je mag de switch van de booster op Access point zetten aangezien je de booster rechtstreeks met een utp kabel aan de bbox verbonden hebt.

Installeer en synchroniseer je Wi-Fi Booster - YouTube

Ik heb het filmpje in verband met het synchroniseren ondertussen al 10x gezien. Het Brande zelfs rood toen hij aan de modem ging.


@annemariev De mail met in bijlage de labels werd verstuurd op 30/05. Ik heb deze nu herverzonden. Check je voor de zekerheid ook even de spam? Groetjes, Antonella


Defecte decoder werd vervangen via afhaalpunt Bpost. Ik heb geen retourlabel ontvangen. Betekent dit dat ik het defecte toestel niet moet terugsturen?


@Nadelle Ik heb je een mail gestuurd met het retourlabel in bijlage.
Groetjes,
Antonella


Bedankt Martin,

Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.


Reageer