ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.
Het Epic combo full pack is ook compatible met de V7 dacht ik toch, nee?
Dat klopt inderdaad.
Groetjes,
Antonella
Danku beste Luc
DANKU
Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.
het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:
Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus”
Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.
Is in orde , heb de mail met retourbon terug gevonden in verwijderde mails, ze moeten daar wel eens weten wat ze willen, de één zegt zo, de andere………….
maandag kunnen ze natuurlijk wel terug de labels opsturen of als het gaat om een inlevering van materiaal wegens opzeg en geen omruiling van materiaal, kun je ook zoals je zelf zegt het materiaal binnenleveren in een Proximus shop en zeker een bewijs vragen in geval er later dan toch iets moest mislopen in het registreren bij Proximus van het binnengeleverd materiaal.
Dag Heidi,
Ja, als dat zou kunnen is dat super!
Moet ik daar dan ook alle kabels bijvoegen of enkel de decoder, oplader en afstandsbediening?
Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Referentie: R00000020229991134-1
Ik heb in april 2020 mijn decoder omgeruild en de oude decoder in mei 2020 teruggestuurd, maar ik blijf nu herinneringen ontvangen dat ik deze nog steeds moet terugsturen. Ik heb inmiddels de bevestigin voor levering ontvangen van BPOST. Waar kan ik deze naartoe sturen?
Bedankt Martin,
Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.
TUI: Maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs en zij kunnen de labels naar je versturen.
NB: eventueel eens kijken of de mail mss in de de map ongewenste e-mails, junk mail, spam terecht gekomen is.
Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.
Groetjes,
Antonella
Defecte decoder werd vervangen via afhaalpunt Bpost. Ik heb geen retourlabel ontvangen. Betekent dit dat ik het defecte toestel niet moet terugsturen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.