ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Oké bedankt
Mvg
Is in orde , heb de mail met retourbon terug gevonden in verwijderde mails, ze moeten daar wel eens weten wat ze willen, de één zegt zo, de andere………….
Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.
het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:
Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus”
Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.
Dag Heidi,
Ja, als dat zou kunnen is dat super!
Bedankt Antonella,
goed aangekomen.
mvg,
Tom
van harte bedankt !
Als je geen nieuwe afstandsbediening kreeg moet je de oude niet terugsturen uiteraard. Als je switch naar de android denk ik dan de afstandsbediening wel ook mee terug moet (want die kan je niet meer gebruiken). Goed dat je het vraagt, besef plots dat ik het zelf ook nog allemaal moet terugzenden :)
Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.
NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.
Bedankt Heidi, ik ben in blijde verwachting van die retoursticker en de terugbetaling van het bedrag dat ik ondertussen teveel heb betaald.
Mail werd verzonden met retourlabels.
vriendelijke groeten,
Tina
Dag iedereen
Ik heb het nog eens voor de zekerheid nagevraagd aan
Met vriendelijke groeten
klok
Als het een oude V4 decoder is moet je die niet meer terugsturen , anders kunnen de proximus medewerkers de labels sturen , als ze hier de draad opnemen vandaag nog of morgen, zie ook eens in je spam of je daar eventueel niks ontvangen hebt.
Brandt het WPS lampje rood: De Wi-Fi Booster is te ver van de b-box verwijderd bij het synchroniseren. Breng ze dichter bij elkaar en start de synchronisatie opnieuw.
je mag de switch van de booster op Access point zetten aangezien je de booster rechtstreeks met een utp kabel aan de bbox verbonden hebt.
Ik heb het filmpje in verband met het synchroniseren ondertussen al 10x gezien. Het Brande zelfs rood toen hij aan de modem ging.
Defecte decoder werd vervangen via afhaalpunt Bpost. Ik heb geen retourlabel ontvangen. Betekent dit dat ik het defecte toestel niet moet terugsturen?
Groetjes,
Antonella
Bedankt Martin,
Het betreft een V5-compact decoder en ik heb geen mail ontvangen, ook niet in SPAM.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.