Skip to main content
Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

321 reacties

Martin
  • 33975 reacties
  • 21 januari 2021

maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?


Leeuwke
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 84 reacties
  • 21 januari 2021
Martin schreef:

maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?

Nee 2,4 is uit.

 

Beide kanalen zijn gewoon 2.4-familienaam en 5.0-familienaam.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 juni 2021

Ik heb onlangs een sms gekregen om mijn Modum b-box voor 27/06/2021 terug te sturen, anders rekenen jullie 248 euro aan. Hierbij zeiden ze dat je de retourstickers bij de bevestigingsmail of bij MyPoximus kan terugvinden, maar vind hier niets over terug …


Martin
  • 33975 reacties
  • 18 juni 2021

Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 juni 2021
Martin schreef:

Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.


Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 juni 2021
Alainvds schreef:
Martin schreef:

Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.


Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …


Is het mogelijk om deze opnieuw op te sturen? Hartelijk bedankt!


Martin
  • 33975 reacties
  • 18 juni 2021

Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 juni 2021
Martin schreef:

Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen


Hartelijk bedankt!

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 18 juni 2021

@Alainvds  Gaat dit over een ander klantnummer dan vermeld in jouw profielgegevens? Hier vind ik namelijk enkgel gsm-abonnementen terug.
Zo ja, vul je dan even het klantnummer in waar dit betrekking op heeft? Alvast bedankt.
Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 december 2021

Beste

 

Vandaag een nieuwe decoder ontvangen.  Echter geen adres retour voor de oude decoder.  Een klantendienst medewerker verwijst naar proximus app waar er een retourlabel terug zou te vinden zijn. Negatief, ook geen mail gekregen met retourlabel.

Kan iemand van proximus mij zo een label/barcode doormailen?

Dank


Martin
  • 33975 reacties
  • 17 december 2021

Is de mail toevallig niet in de spam/junk folder terecht gekomen en zie je ze ook niet via Myproximus dan kunnen de proximus forummedewerkers u maandag, als ze hier terug langskomen, de labels opnieuw opsturen, daar ik vermoed dat zij deze avond waarschijnlijk niet meer zullen reageren.

Als bijkomende info:

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bv mailadres waar de retourlabels moeten naartoe gestuurd worden.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 17 december 2021

@Fredglor    Normaal gezien  bevind  het retourlabel zich in de rubriek  Mijn opvolging  :arrow_right:  bestellingen in de My Proximus App. 

Om je  Bestellingen te raadplegen, kies je profielicoon linksboven in de My Proximus App en klik deze aan ( zie screenshot /afbeelding .

Daar zie je dan Mijn opvolging , vervolgens  selecteer je  bestelling  . Vervolgens zie je de details van de verzending, levering van  de decoder en als je naar onder scrolt zie je het retourlabel. Je kan dit uitprinten . Heb je geen printer dan hoef je gewoon de barcode te tonen in een Bpost kantoor of Bpost punt., waar je de oude decoder verpakt in een doos binnenbrengt  Vervolgens krijg je daar een bewijs van retourzending. 

 


Martin
  • 33975 reacties
  • 17 december 2021

Is het niet zo dat ze ook via mail parallel verstuurd worden en als je ze niet per mail krijgt dat je ze ook niet op Myproximus terugvindt ?

TBI:  je vindt ook een uitleg van een proximus medewerker hier → 

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 17 december 2021
Martin schreef:

Is het niet zo dat ze ook via mail parallel verstuurd worden en als je ze niet per mail krijgt dat je ze ook niet op Myproximus terugvindt ?

Sinds geruime tijd word het retourlabel niet meer standaard  per email verstuurd maar bij je bestelling gevoegd in de Myproximus app als het een omruiling/swap betreft.  Toen in oktober mijn defecte Wi-Fi booster werd omgeruild heb ik ook geen retourlabel per email gekregen en het moeten zoeken in de Myproximus app onder de rubriek bestellingen.


Martin
  • 33975 reacties
  • 17 december 2021

Ok, bedankt, weeral wat bijgeleerd.

het was gewoon uit het antwoord van een Proximus medewerker enkele maanden geleden die ook in verband met terug sturen van decoder schreef:

Je zou deze labels ontvangen moeten hebben via mail.
Als je ze niet terugvindt, kan je deze labels ook terugvinden in je “My Proximus” 

Vandaar dat ik dacht dat ze dit in parallel stuurden.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 december 2021

@Fredglor De nieuwe TV Box (V7) werd verstuurd als 2de decoder. De V6 TV box werd inderdaad (nog) niet opgezegd. Mag ik de opzeg van de V6 voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 december 2021
AntonellaD schreef:

@Fredglor De nieuwe TV Box (V7) werd verstuurd als 2de decoder. De V6 TV box werd inderdaad (nog) niet opgezegd. Mag ik de opzeg van de V6 voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella

@AntonellaD : idd de V6 mag opgezegd worden.  Dit werd nochtans zo afgesproken met de klantendienst.  Nieuwe V7 werd reeds ontvangen. Er werd ook gezegd dat er hiervoor geen meerprijs werd aangerekend.  Graag een mail met verzendsticker op f****.g****@proximus.be


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 20 december 2021

@Fredglor De retourlabel komt vandaag aan in jouw mailbox. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 maart 2022

Beste

Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?

 

Mvg Davy Bequoye


Martin
  • 33975 reacties
  • 3 maart 2022
Pizarro76 schreef:

Beste

Kan ik de Retourstickers via mail toegestuurd krijgen aub ?

 

Mvg Davy Bequoye

Indien nog niet gebeurd, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3282 reacties
  • 3 maart 2022

@Pizarro76 

Op 16-2 is een mail verzonden met de labels

ik heb vandaag een herverzending gedaan

kijk je ook in je spam/ongewenste berichten? misschien zitten ze daarin…

groetjes

tina