Skip to main content
Vraag

Terugsturen apparatuur: decoder modem wifi-booster


Toon eerste bericht

321 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Controleer ook eens op de webmail van Proximus bij spam/ongewenste e-mail. Maar het zou heel grappig zijn moesten ze hun eigen mails als spam aanzien. Er kunnen altijd problemen zijn met een bepaalde mailserver van Proximus om deze mails te versturen of een probleem in de toepassing die gebruikt wordt voor de retourlabels en nadien het aanmaak van de mail en het versturen. Dat weet ik dat er soms problemen zijn.


Martin
  • 32644 reacties
  • 7 juni 2020

Dat id denk dat het gewoon om de zelfde reden is net als ze beloven we gaan u terug bellen en er komt natuurlijk geen telefoontje, natuurlijk ga ik hier ook niet veralgemenen want het zijn alleen deze die niet toekomen die hier gemeld worden dus zal dit niet de meerderheid zijn, gelukkig :slight_smile:


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 juni 2020

Toch nog steeds geen mail gehad,wachten dan maar....


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 8 juni 2020

@runerobbe03 Ik heb de mail net naar jou herverzonden. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 juni 2020

Deze mail hadden we inderdaad al ontvangen en diende om de oude modem terug te sturen. We hebben echter ook een nieuwe decoder ontvangen ,voor de oude v5 c decoder hebben we geen mail gehad om die te kunnen terug sturen. Misschien hoeft dat ook niet want deze is defect...


Martin
  • 32644 reacties
  • 8 juni 2020

defecte decoders moeten ook teruggestuurd worden, alleen bij de oude V4 decoder was dit niet meer nodig.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 9 juni 2020

@runerobbe03 Heb je de modem al terug opgestuurd? Zo niet, mag je de decoder gewoon toevoegen in de doos. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 9 juni 2020

Oké bedankt

Mvg


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 juni 2020

De Proximus support is blijkbaar onbereikbaar via telefoon en chat, dus probeer ik het hier maar eens.

In verband met bestelnummer R00000020778424105:
Ik heb na het krijgen van een nieuwe decoder de oude decoder al op 17/03/2020 teruggestuurd naar Proximus via een bpost-punt, maar ik blijf mails ontvangen dat ik die nog moet opsturen.

Zo lang kan die nu toch niet onderweg zijn met de huidige omstandigheden?


Martin
  • 32644 reacties
  • 12 juni 2020

TUI: Gewoon het onderzoek afwachten van iemand van proximus zelf, als hier iemand van hen de draad opneemt.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 15 juni 2020

@JelleVoeten Ik heb het nodige hiervoor juist gedaan..Alvast onze excuses voor het ongemak.Fijne dag nog toegewenst.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 juni 2020

hallo

 

Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen.

 

Mvg

 

Otmane


Forum|alt.badge.img+3

Heb je al gekeken in de map ongewenste e-mails,SPAM,junk,unsollicited mail van je mail programma. Het valt ook regelmatig voor dat er problemen zijn bij het doorsturen van de mail. Dan zullen de Proximus medewerkers je verder kunnen helpen door de mail opnieuw te versturen.


Martin
  • 32644 reacties
  • 17 juni 2020

@otmanebc Het is inderdaad gewoon wachten tot iemand van Proximus zelf langskomt hier en die zullen de retourlabels terug opsturen naar je mailadres dat in je forumprofiel staat.

NB: Op hun site staat wel vermeld dat indien er geen retourlabels opgestuurd worden dat dit wilt betekenen dat het toestel niet moet terug gestuurd worden, maar tot nu toe is dit enkel de oude V4 decoder die niet meer moet teruggestuurd worden.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 17 juni 2020

Ik heb de mail enkele dagen geleden ontvangen.

Maar kan die nu nergens niet terug vinden.

En het gaat over een nieuwe modem V3 als ik me niet vergis.


Martin
  • 32644 reacties
  • 17 juni 2020

Dat is geen probleem iemand van de proximus medewerkers zal die wel terug opsturen, als ze hier de draad opnemen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2086 reacties
  • 17 juni 2020

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 juni 2020

Beste,

wij hebben onlangs een nieuwe modem ontvangen van Proximus. Nu moeten wij de oude terugsturen en we zijn de label om op de doos te plakken kwijt. Kunt u ons ook een nieuwe sticker opsturen via mail?

alvast bedankt!!!


Martin
  • 32644 reacties
  • 27 juni 2020

@anna-maria 
Ter info: Iemand van Proximus zelf kan je deze nu maandag terug opsturen, wanneer ze terug op het forum langskomen en hier je post doornemen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 29 juni 2020

Dag @anna-maria we zullen je de mail herverzenden. Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 2 juli 2020

Beste,

De mail bevatte enkel als bijlage de communicatie dat de modem moet teruggestuurd worden voor 3/07 en niet de sticker (tenzij ik iets mis?)

Zou mij de sticker nogmaals kunnen doorsturen aub?

Heel erg bedankt!!!

groetjes


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 2 juli 2020

@anna-maria 

Je hebt gelijk : in de mails zitten geen labels want dat is een algemene melding dat corona-regels versoepeld zijn en retour toestel gewenst is.

de labels zitten in de oorspronkelijke brief die in april werd verstuurd.

Daar heb ik nu een pdf van gemaakt en via mail verstuurd : kan je eens checken of het nu in orde is ?

Groetjes

Tina


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 juli 2020

Beste, heb ook de label om decoder te retourneren niet ontvangen via email.

Mvg

Nadia 


Martin
  • 32644 reacties
  • 4 juli 2020

TUI: Maandag komen er terug medewerkers van Proximus langs en zij kunnen de labels naar je versturen.

NB: eventueel eens kijken of de mail mss in de de map ongewenste e-mails, junk mail, spam terecht gekomen is.

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 6 juli 2020

@Nadelle 

zie antwoord onder ander topic ook : graag juist klantennummer en product waar het over gaat ? (invullen in je profiel)

gr

Tina