Hallo iedereen, ik krijg al 2 dagen geen inkomende mail binnen, ik kan wel een mail versturen, dus de uitgaande mail werkt gewoon. Ik krijg als melding : “Verbindingsfout:emailberichten van dit account zijn sinds 5 juni niet meer opgehaald”
bij details staat er dan :”
De server heeft een fout teruggestuurd: "Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port."
Dit zijn voorbeelden van problemen met mail die de laatste dagen hier gemeld werden, die het duidelijk maken dat er inderdaad nog altijd problemen zijn met het mail verkeer.
Ik zie nog steeds dezelfde foutmelding verschijnen. Zowel voor
pop.skynet.be - poort 110
imap.skynet.be - poort 995
pop.proximus.be - poort 143
imap.proximus.be - poort 993
Groeten,
Francis
Hallo, ik kan nog steeds geen email ontvangen, ik heb ook niets veranderd aan de instellingen, ik zou toch wel graag email ontvangen, ik heb deze ook nodig voor mijn werk, ik probeer een foto toe te voegen, ik begrijp ook niet dat dit zolang blijft duren. Ik kan wel mail verzenden, en ik zie ook mijn inkomende mail op de server staan, maar verder niets….
POP3
IMAP
Inkomende mailserver
Adres: pop.proximus.be
Poort: 995
Beveiliging: SSL/TLS
Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS
Inkomende mailserver
Adres: imap.proximus.be
Poort: 993
Beveiliging: SSL/TLS
Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
Als de optie beschikbaar is voor je uitgaande server, vink "Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist" aan, en vervolgens "Dezelfde instellingen gebruiken als de server voor inkomende e-mail".
@brigitte_01 Ter info: geruchten doen de ronde dat PX geen pop3 meer zouden ondersteunen, maar zolang PX daar geen officieel antwoord op geeft, kunnen we er niet vanuit gaan dat dit klopt!
Ik heb net hetzelfde probleem als Brigitte, geen inkomende mail meer van skynet, wel nog verzenden. Na 3u via de chat proberen tot een oplossing te komen slaagde ik er uiteindelijk in om via het aanmaken van proximus mail mijn skynet mails te lezen. Maar nu ik daar opnieuw wil inloggen blijkt het wachtwoord niet te kloppen. Ik krijg eerst een SMS om daarna een mail met link toegestuurd te krijgen... op mijn skynet mailadres, dus dat wordt niks want daar geraak ik niet bij. Op mijn HLN app was ik ook plots niet meer ingelogd. Wat is hier gaande?
POP3
IMAP
Inkomende mailserver
Adres: pop.proximus.be
Poort: 995
Beveiliging: SSL/TLS
Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS
Inkomende mailserver
Adres: imap.proximus.be
Poort: 993
Beveiliging: SSL/TLS
Uitgaande mailserver
Adres: relay.proximus.be
Poort: 587
Beveiliging: STARTTLS
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
Als de optie beschikbaar is voor je uitgaande server, vink "Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist" aan, en vervolgens "Dezelfde instellingen gebruiken als de server voor inkomende e-mail".
Dank je wel Martin, het werkt! bij mij stond er blijkbaar bij inkomende mailserver : pop.skynet.be, raar, want wij hebben daar niets aan veranderd, maar het is opgelost, een dikke merci en een fijne avond
Update: nu geven ze toch al de volgende melding:
Help! nu is die heel de server aan het downloaden! 66000 mails! en mijn Gmail pagina is nu overbelast en ik krijg nu niks meer open
alles slaat in de knoop ik geraak nu zelfs niet meer op mijn gmail en die blijft mails downloaden
en dit staat nu als ik op de server v proximus wil kijken
update: bij mij werkt PX webmail terug, maar sommigen krijgen nog deze melding:
Ik raak zelfs zo ver niet. “Onbekende fout” bij het inloggen.
Ik raak zelfs zo ver niet. “Onbekende fout” bij het inloggen.
Het was inderdaad van korte duur dat het gewerkt heeft, gelukkig werkt het nog altijd goed met de mailapplicatie “thunderbird” op mijn laptop.
Inderdaad, Thunderbird werkt meestal wel terwijl de webmail (alweer) uit ligt. Slechts heel af en toe is er een probleem dat Thunderbird niet kan inloggen op de webmail, maar doorgaans werkt het gewoon.
Inderdaad, Thunderbird werkt meestal wel terwijl de webmail (alweer) uit ligt. Slechts heel af en toe is er een probleem dat Thunderbird niet kan inloggen op de webmail, maar doorgaans werkt het gewoon.
Heb dit de laatste jaren niet meer voorgehad, jaren geleden had ik dit ook af en toe voor.
En de vraag is dan: Al de emails die ondertussen naar ons Proximus (of Skynet in mijn geval) verstuurd werden, zijn die dan verloren? Of zitten die nog ergens ‘in de pijplijn’ en gaan we die alsnog ontvangen…? Tjonge, emailverkeer wordt hoe langer hoe onbetrouwbaarder ….. Toch dat van Proximus/Skynet ….
Volgens mij ben je die daarom niet kwijt, aangezien ze nog altijd via bv “thunderbird” (op mijn laptop in mijn geval) binnenkomen maar niet meer via webmail.
Vandaag 11.06 weeral van hetzelfde laken een broek…nada nougabollen ivm mail.
Proximus wordt onbetrouwbaar...zeker met de digitale facturatie vloedgolf die er aankomt.
Vandaag 11.06 weeral van hetzelfde laken een broek…nada nougabollen ivm mail.
Proximus wordt onbetrouwbaar...zeker met de digitale facturatie vloedgolf die er aankomt.
Inderdaad. Ik forward mijn Skynet email enkel nog naar mijn outlook email. Alle andere manieren (webmail, POP, IMAP) is regelmatig miserie. Maar zelfs mail gewoon forwarden is precies vaak nog teveel gevraagd ….
Forwarden via google (pop3) geeft ook problemen.
Om 12.50 uur marcheerde dat doorsturen van skynetmails naar gmail toch. Het is precies de lotto.
ondertussen werkt webmail.proximus.be ook weer maar of het doorsturen via googlemail daarom ook al bij iedereen terug werkt dat is nog een andere vraag ;-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.