Klopt het dat Webmail voor de zoveelste maal problemen heeft?
Geprobeerd via elke browser maar overal loopt hij vbast.
“Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.”
Net contact gehad via chat met Proximus
Er is blijkbaar een enorm probleem. IT is op de hoogte maar weten niet wanneer het zal opgelost worden.
Wat mij opvalt is dat dit probleem de laatste tijd regelmatig terugkomt, waar de persoon aan de chat mij 100% gelijk gaf.
Proximus, hoe komt dit ?
Bladzijde 1 / 3
Het was mij nog niet opgevallen omdat ik maar eens in de week of zo webmail raadpleeg. Dagelijks werk in in Thunderbird om mijn mails te checken, ook die van Skynet/Proximus, en als er iets niet werkt merk ik dat wel. Je raadt het misschien al, dat gaat probleemloos. N.a.v. je vraag heb ik webmail gecheckt en dat werkt niet, ik raakte eerst niet ingelogd, noch in Firefox, noch in Chrome. Het duurt erg lang en eindelijk lukt het wel in Firefox, maar de lettertypes kloppen niet en ik krijg ook snel een time-out, (?) Chrome zoekt nog altijd Nogmaals, in Thunderbird werkt alles perfect, een testmail via Skynet naar Skynet wordt verzonden en komt toe.
Edit De Android app lijkt te werken maar doet dit niet. Er zou een nieuwe mail zijn (wat zou kloppen) maar de inbox bevat geen mails die ik niet heb gezien. En ik zie geen verzonden mail die er wel zou moeten zijn.
Hallo Mutlie
Ik heb alle browsers geprobeerd (chrome - firefox - edge - ...). Eerst alle cookies en geschiedenis gewist, helaas nergens start WEBMAIL op
Steeds blijft alles draaien en uiteindelijk krijg je de foutmelding “Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.”
Idem hier. Is het een mogelijkheid voor u om Thunderbird (of een ander mailprogramma) te gebruiken? Daar krijg - op dit moment toch - geen fouten en verzenden/ontvangen werkt (zie vorige post) Ik spreek wel over PC- programma’s. Op mijn smartphone voldoet de mailapp van Proximus en deze van Gmail, maar ik weet dat er alternatieven bestaan.
idem dito hier,alle browers geprobeerd,en verwacht mail die wss in spam zit
Helaas geen mogelijkheid voor Thunderbird
We zullen weeral moeten wachten op Proximus….tot ze met een oplossing komen
en ook 4 inkomende mails die totaal niet zichtbaar zijn
Er zijn inderdaad voor het ogenblik problemen met webmail, ik weet niet of dit ook zo is voor de proximus mail app, maar in thunderbird werkt alles zoals het moet.
Als ik via webmail de e-mails wil bekijken krijg ik bij het inloggen “Onbekende fout”.
Thunderbird heeft toch ook wat problemen met Proximus/Skynet. Krijg melding dat er een nieuwe e-mail is maar als ik ga kijken zijn enkel de reeds gelezen e-mails zichtbaar.
Als ik via webmail de e-mails wil bekijken krijg ik bij het inloggen “Onbekende fout”.
Thunderbird heeft toch ook wat problemen met Proximus/Skynet. Krijg melding dat er een nieuwe e-mail is maar als ik ga kijken zijn enkel de reeds gelezen e-mails zichtbaar.
Ik heb nochtans in Thunderbird via mijn skynet mailadres en via de skynet SMTP een testmail verzonden naar mijn eigen skynet mailadres. Deze is gewoon toegekomen.
Ook de Proximus mailapp op de iPhone werkt niet!
Er zijn al heel lang ‘bijna dagelijks’ problemen met Webmail. Dit is heel frustrerend en tijdrovend.
Gelukkig zijn er alternatieven zoals bv. Gmail, Outlook e.a. die wel betrouwbaar zijn.
Echter als Proximus een ‘gebruiksvriendelijke applicatie’ aanbiedt om mails te ontvangen en te verzenden, moet deze ook betrouwbaar zijn en feilloos werken, wat zeker niet het geval is.
Het wordt hoog tijd dat de problemen efficiënt worden aangepakt.
Idd Argenteus constant problemen met de webmail. Totaal onbetrouwbaar geworden.
En helaas zie je ook geen verbetering in de werking. Nog steeds werkt het totaal niet.
hier ook problemen
Werkt het al terug bij iemand?
7 mails binnen en totaal onleesbaar.
hier nog niet
het is nog verergerd nu kan ik niet meer inloggen geeft als melding “verkeerd mailadres of wachtwoord”
Nu werkt webmail terug bij mij
Hier precies ook
Opnieuw problemen vandaag met webmail. Blijft weer draaien met wit scherm
Hallo Proximus..doe aub eens iets aan dit probleem
Hier ook weer niet mogelijk om in te loggen.
Update: nu al een stap verder, kan toch al inloggen, maar:
Conclusie: Proximus is er aan bezig en zullen we nog wat geduld moeten hebben.
Voor wat het waard is en voor zover ik kan vaststellen lijkt webmail hier en nu te werken. (ik heb vandaag niet vroeger geprobeerd, dus ….)
Edit: geen problemen met Thunderbird (alweer niet)
Inderdaad zelfde scenario als gisteren
Goedemiddag iedereen, er zijn algemene problemen met de mail. We zijn er van op de hoogte en we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.
Webmail weeral plat .Dit probleem is toch al enkele jaren bezig,als je gaat kijken naar vorige topics staan er zelfs op van 3 jaar geleden gaat het dan eens geen tijd worden dat PX de klanten iets aanbied wat werkt.
Misschien krijgen we wel korting op ons volgend factuur ik kijk er alvast naar uit.
Helpdesk zegt dat ze zeer weinig informatie hebben, ze werken aan een oplossing.
@Stefaan Schoonooghe is het bij u nog niet in orde gekomen, want bij mij werkt het voorlopig toch terug, daarstraks kon ik zelfs niet inloggen.
@Stefaan Schoonooghe is het bij u nog niet in orde gekomen, want bij mij werkt het voorlopig toch terug, daarstraks kon ik zelfs niet inloggen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.