Skip to main content

Sinds donderdag synchroniseerd mijn outlook geen mails meer. Nieuwe mails blijven binnen komen via de telefoon en via webmail.

Wanneer ik in outlook de account settings bekijk komen ze perfect overeen met wat er voorgeschreven staat. Ik heb ook al de ‘repair account’ functie gebruikt in outlook maar zonder resultaat.

Help :)

Donderdag en vrijdag zijn er problemen geweest met Webmail of ondertussen alles in orde gekomen is en of dit er iets zou kunnen mee te maken hebben daar heb ik geen zicht op.

Zo heeft daarstraks hier ook iemand problemen gemeld met outlook  → Skynet.be geen ingaande of uitgaande mails in OUTLOOK | PF

Aangezien hier pas maar dinsdag langskomt van PX op het forum zou eventueel kunnen bellen op het gratis nummer 0800 22 800 of het een gekend probleem is en of het mss iets zou kunnen te maken hebben met de problemen van webmail gisteren en eergisteren.

TIP: Noteer ook best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden/vlotter kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.

@Joris Nys 

De algemene problemen zijn inmiddels opgelost.

Kan je opnieuw mails verzenden en ontvangen op de outlook?

Geert

Ik heb dit probleem ook en Outlook werkt momenteel nog steeds niet om te verzenden of ontvangen van mails. mvg Hans

Bij mij werkt het ook niet. Ik krijg zowel op outlook desktop als op gsm de melding “geef gebruikersnaam en wachtwoord op voor volgende server”, na invoeren verschijnt de melding gewoon opnieuw. 
Ook ik heb serverinstellingen nagekeken en alles lijkt te kloppen.
Ook wanneer ik online via webmail skynet probeer aan te melden gebeurt er niets wanneer ik op “inloggen” klik...

Beste,

Deze namiddag werkte het nog niet maar sinds deze avond is het plots terug in orde.

Joris