Skynet.be geen ingaande of uitgaande mails in OUTLOOK
Webmail en smartphone werkt nog wel.
Hoe kan dit herstellen of checken ?
Of ligt oorzaak bij PXS ?
Skynet.be geen ingaande of uitgaande mails in OUTLOOK
Webmail en smartphone werkt nog wel.
Hoe kan dit herstellen of checken ?
Of ligt oorzaak bij PXS ?
Er zijn wel de laatste dagen problemen geweest met webmail, maar ondertussen werkt het bij mij terug.
Of dit nu voor iedereen in orde gekomen is daar heb ik geen zicht op!
Je zou best ook al je instellingen eens kunnen overlopen of ze correct zijn:
zie → E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus
( Bescherm je mailbox om e-mails te versturen | Proximus )
Mss toch allemaal iets te maken met de mailproblemen van donderdag en vrijdag,
zie ook melding van problemen → Outlook mail configuratie | PF
TIP: Noteer ook best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren (die pas dinsdag hier terug langskomen) u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden/helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
De algemene problemen op het email platform zijn opgelost.
Kan je nu mails versturen en ontvangen via de outlook?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.