Sinds een dag of drie werkt mijn skynet adres niet meer in mijn gmail account.
Ik krijg de volgende foutmelding
Er kan geen verbinding worden gemaakt met pop.skynet.be
De server heeft een fout teruggestuurd: "Connection timed out: There may be a problem with the settings you added. Please contact your other email provider to verify the correct server name and port.
Bladzijde 1 / 1
@Stefan_048 er zijn sinds woensdag problemen met het proximus intern systeem, zal daar aan hangen dat dit ook problemen veroorzaakt,
heb je het via webmail al eens getest of je er op kan???
Er zijn inderdaad al een paar dagen problemen geweest met het Mail verkeer, maar of al de problemen reeds opgelost zijn daar heb ik geen zicht op. Er komen hier o.a. vandaag ook al enige berichten binnen van problemen met mail.
Om er maar eentje uit te pikken van ongeveer dezelfde aard : Gmail versus skynet
TBI: PX moderatoren komen hier maar pas dinsdag terug langs.
TIP: Noteer ook best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens, zodat PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden/helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden of iets wat je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.
De mails komen wel binnen via mijn webmail van proximus maar niet via mijn gmail die ik standaard gebruik. Mails versturen met het skynet adres lukt wel.
Wij hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op onze website.
Met vriendelijke groeten,
maar dan zouden best hun site aanpassen want daar staat pop3 nog altijd vermeld.
Ik heb een chat gehad met proximus en ze zouden er mee bezig zijn. Ze kunnen toch niet maken dat dit niet meer werkt. Heeft heeft altijd gewerkt. Trouwens wat heeft scarlet met gmail te maken. Van mij is het skynet mail adres.
Ik vermoed dat ze bij scarlet waarschijnlijk nu het zelfde meemaken aangezien nu alles van PX uitgaat.
We zullen nog wat geduld moeten hebben tot PX het gefikst heeft.
Nu komt er al een melding in webmail, namelijk:
Systeem van scarlet volgt nu proximus informaticasysteem. Voor mij op gmail via pop3 nog steeds hetzelfde. Momenteel is enkel doorsturen voor mij de enige oplossing (bij gmail)
Voor wat het waard is: Webmail lijkt hier en nu te werken.
Thunderbird heeft de hele tijd - waarin op het forum klachten waren - wel verbinding kunnen maken met Skynet mail en de paar mails die via Skynet zijn gegaan ook kunnen verwerken. Ik heb m.a.w. geen hinder gehad van -ook hier bij mij - niet altijd werkende webmail.
Systeem van scarlet volgt nu proximus informaticasysteem. Voor mij op gmail via pop3 nog steeds hetzelfde. Momenteel is enkel doorsturen voor mij de enige oplossing (bij gmail)
Zoals hier al ook door iemand anders aangehaald is het inderdaad beter van ipv via gmail/pop3 PX mails binnnen te trekken, het via mail forwarding in PX mail zelf te doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.