Skip to main content
Vraag

Skynet Webmail


  • Rising star
  • 10 reacties

Dag iedereeen,

Ben ik de enige die altijd problemen heeft met de webmail van Proximus? (Skynet)

Er zijn constant problemen. Meldingen zoals:

  1. We ondervinden problemen met de service
  2. Fout bij het uitvoeren van de laatste bewerking, probeer het opnieuw en als de fout aanhoudt, meld dit dan aan de systeembeheerder. Rest van de bewerkingen kunnen normaal functioneren.

Punt 1.
Dat heb ik iedere keer als ik de webmail open. Het is maar heel af en toe dat het eens goed gaat.

Punt 2.
Vergeet het maar. Als je deze melding krijgt, werkt het nooit. En wie is de systeembeheerder? 

 

Ik werk met meerdere webmail applicaties (en ik denk de meeste lezers hier ook), maar de webmail van proximus is toch veruit de slechtste Webmail app die ik ken.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een website te ontwikkelen die werkt, zeker voor een groot bedrijf als Proximus. 
Ook het Paswoord aanpassen via de webmail, dat werkt ook niet. Constant dezelfde meldingen. 
En ja, ik heb de cookies en andere verwijderd. Dus daar ligt het niet aan.

 

De mail app (iPhone) daarentegen, die werkt meestal wel goed. Gelukkig maar.  (Maar bij deze kan je het paswoord niet wijzigen, tenminste, toch niet dat ik weet)

 

Met vriendelijke groeten,
Rony

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3527 reacties
  • 2 juni 2025

@RonyC Er zijn geen algemene problemen met webmail de laatste tijd. Kan je eens testen in een andere browser ?

Het veranderen van het wachtwoord kan je ook doen via MyProximus . Dit lukt inderdaad niet via de mailapp op je Iphone. 


  • Auteur
  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 juni 2025

Beste,

Ik geloof het wel dat er geen algemene problemen zijn, maar ik heb ze wel eigenlijk altijd. Het is maar een uitzondering dat het eens goed gaat. Bij eender welke browser.

Vandaag nog: paswoord wijzigen. Dat is een hel. 
Ik wijzig het paswoord in de daartoe bestemde pagina en als ik daarna op “Opslaan” druk, gebeurt er niets. Na verschillende pogingen, hetzelfde resultaat.

Blijkt wel dat het paswoord wel gewijzigd is. Maar het gaat nooit normaal, zoals het hoort. 

En dan open ik de mail app op de iPhone, de app opent, maar blijft hangen. 

En zo is het wel altijd iets.

Ik heb met mijn Outlook app nooit problemen. Dus waarom wel met die van Proximus? 

Vind dit heel spijtig, want bijna al mijn mail verkeer is via Proximus.

 

Ik weet ook niet het het verder moet. Ik zal dan maar moeten leren leven met die problemen zeker?
De mail app op de iPhone werkt wel meestal goed. (Behalve vandaag)

 

Met vriendelijke groeten,

Rony

 


Mutlie
  • 2142 reacties
  • 5 juni 2025

@HadewychT 

Ter info : Ik heb ook problemen met webmail
 

 


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 5 juni 2025

hier ook problemen


Martin
  • 33949 reacties
  • 5 juni 2025

krijg volgende melding:

maar mijn mail applicatie thunderbird blijft goed werken


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 5 juni 2025

hier hetzelfde, al gans de morgen heel vervelend


Martin
  • 33949 reacties
  • 5 juni 2025

nu kan ik zelfs al niet meer inloggen geeft de melding “verkeerd mailadres of wachtwoord”

En het moet nochtans correct zijn want in thunderbird werkt het wel met zelfde mailadres en wachtwoord!


Martin
  • 33949 reacties
  • 5 juni 2025

Webmail werkt terug bij mij 👍