Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


312 reacties

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN
 

Beste Koen ,

 

Ik goed voor mij in 4 keer ik kan betalen vanaf eind februari pas mijn eerste 

aflossing en ditr geduurde 4 maanden koen kan je mij via mail aflossingplan bezorgen aub 

 

Met Vriendelijke groeten

Birgit Klein

**********

**********

Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Bedankt voor snel antwoord aub .

beste,

 

Ik heb door omstandigheden mijn factuur niet op tijd kunnen betalen. zou het mogelijk zijn om deze in 4 keer te betalen. het gaat over een bedrag van 250,44€.

  • Klantnummer: 612******
Reputatie 7
Badge +3

zie vorige post, deze wordt gesloten

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Beste Antonella

Ik heb tot op heden nog steed smijn aflossingplan nog niet gekregen via 

bpost ?

 

mvg Birgit k

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Birgit Klein , je zou de brief deze week moeten ontvangen, laat je vrijdag een seintje als dat niet het geval is? Grt, Heidi

Dag @Birgit Klein , je zou de brief deze week moeten ontvangen, laat je vrijdag een seintje als dat niet het geval is? Grt, Heidi

Beste Heidi

 

Ik heb nog steeds geen brief ontvangen met mijn aflossingsplan 

kan je het eventueel doorsturen naar email adres ***

 

Mvg Birgit k

Tip: best geen privégegevens posten op een openbaar forum  maar deze posten in één van de peivévakken van je forum profiel (door rechtsboven op je avatar te klikken) zodat alleen de proximus medewerkers dit kunnen lezen.

Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

dank je Antonella 

Beste,

 

Is het mogelijk om ons laatste factuur (299,60€) in 3 x af te betalen aub? 

2x 100€ 1x 99,60€?

 

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tati43 Ik heb het zo ingegeven, nieuwe overschrijvingen volgen. Grt, Heidi

Beste 

 

Is het aub mogelijk om factuur 7027410827 + alle kosten die er nog bijkomen door de afsluiting van onze kant, in stukken te betalen?

 

Met vriendelijke groeten 

 

Reputatie 7
Badge +3

@wdb 

Beste,

we kunnen een plan instellen om in 3 schijven te betalen. 

Ik vermoed dat nog niet alle aanrekeningen zijn opgesteld ?

Laat ons iets weten als alles is ingevuld en het totaal gekend is ?

groetjes

Tina

Beste

 

Wij hebben ondertussen al een herinnering gekregen voor de factuur, maar nog steeds geen algemene afrekening ivm onze stopzetting. Wij wensen indien mogelijk alles samen in een afbetaling te doen.

 

Vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Wat bedoelt u juist met stopzetting,  moeten al uw diensten opgezegd worden(internet +tv)? Afbetalingsplan is mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Groetjes,Joel

Wij hebben sinds 6/2 Telenet en alles werd door hen afgesloten. Is er dan al een nieuwe factuur ? Want ik heb die niet ontvangen. Heb geen toegang meer tot my Proximus.

Reputatie 7
Badge +3

@wdb de factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

@wdbde factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

Is het dan ok voor het afbetalingsplan?

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Afbetalingsplan is momenteel mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Als u wenst vraag ik het aan voor u.Groetjes,Joel

Ja dat mag aub.

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Het afbetalingsplan is geregistreerd.U gaat de nodige overschrijvingen(3) via de post ontvangen.De bedragen van 154,48EUR dienen telkens op de 28ste van elke maand op onze rekening te staan.Indien niet,  dan vervalt automatisch het afbetalingsplan.Wat betreft de stopzetting van uw diensten daar is ondertussen een dossier 44569747 voor aangemaakt.Groetjes,Joel

 

Beste,

 

Is het mogelijk om ons laatste factuur (268.53€) in 3 x af te betalen aub? 

3x 89.51€

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss 

Er is ondertussen nog een aanrekening bijgekomen.

We kunnen alleen ze allemaal samen in een plan steken ? 110 per keer ?

Ok als we het zo inleiden ? Wanneer is je eerste betaling mogelijk ? (ten laatste 25-3) ?

Groeten,

Tina

Reageer