Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Goedemorgen,

 

Ik diende per 7 februari 81,73 euro te betalen en in de toekomst per 7 maart  nog is.  Kan ik uitstel krijgen tot 24 maart 2020 en dan integraal betalen?

Beste @tina.b 

€110 per keer lijkt me een geschikt en beste oplossing. 

Eerste betaling mogelijk vanaf 25/3 omwille van financiële problemen.

Kunnen de diensten weer opengezet worden? Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt.

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@samian49 

Het afbetalingsplan waarover je het hebt, werd gestopt omdat er op de 1ste vervaldag geen bedrag is binnengekomen.

Je aanrekening van 5-1-20 is nog steeds niet geweigerd door de bank, maar ook nog niet betaald : kan je die domiciliëring/betaling laten annuleren/weigeren ? Dan kunnen we een nieuw plan opstellen en proberen de datum rond je aanvraagdatum te zetten zodat er geen bijkomende kosten zouden komen.

groeten,

tina

 

Eerste betaling vóór 25/3. 

 

 

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss 

Wat bedoel je met “Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt” :

Dient die dan niet opgenomen te worden in het afbetalingsplan ? Dan krijgen we een ander bedrag ?

ik had het plan net aangevraagd voor al de aanrekeningen bij elkaar… maar kan nog laten aanpassen !…

dus : laat je ons snel weten : afbetalingsplan voor enkel de 2 oudste aanrekeningen en jongste wordt betaald (liefst vandaag, want het is de vervaldag)

ofwel alle aanrekeningen in 1 plan ?  Door opmaak van een plan worden de producten actief.  

groeten, 

Tina

Sorry voor de verwarring, alle openstaande facturen mogen op 1 plan opgemaakt worden. 

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Jessica

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@samian49 Momenteel is het openstaand saldo 81,73 euro. De financiële dienst heeft hier nog 1 week uitstel op toegekend. De betaling dient ten laatste 05/03/2020 op onze rekening te staan. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss  Het afbetalingsplan staat actief. Groetjes, Antonella

hallo,

 

Zoals gevraagd heb ik de domiciliering geschorst. Betalen tegen 5 maart is niet mogelijk tot nu toe. Wel het saldo op 24 maart

Graag ter overweging aub

Reputatie 7
Badge +3

@samian49 Helaas keurt de financiële dienst een uitstel tot 24 maart niet goed. Groetjes, Antonella

Zo het mogelijk zijn om de laatste aanrekening in 8x te mogen betalen.

klantnummer is 603897*** en documentnummer is 7030576***

Reputatie 7
Badge +3

Dag @prissie , we hebben onze financiële dienst gevraagd wat er mogelijk is. Zij zullen je verder informeren. Grt, Heidi

Ik kreeg deze week een sms dat ik de 100 euro resterend bedrag van de factuur moest betalen of dat anders 5 dagen later de diensten gingen geschorst worden. De betaling is bij jullie binnen maar vandaag toch een sms gekregen dat alle diensten geschorst zijn ondanks alleen de factuur nog openstaat die 2 dagen vervallen is en er stond ook niet in de sms dat het om dit bedrag ging! Nu al de hele dag zonder internet en door alles bij Proximus te hebben (internet, gsm, tv) naar de winkel mogen lopen om een herlaadkaart te kopen voor mijn belangrijke en dringende oproepen toch nog te kunnen uitvoeren die ik vandaag moest doen!! Jarenlang bij orange klant geweest en daar heb ik dit nooit meegemaakt, ook betaalde ik veel minder bij hun. Ik zou willen dat mijn diensten terug opengezet worden.

hier komt niemand van proximus zelf op het forum op een zaterdag of zondag, maar je kunt altijd proberen (ook op zondag) op het gratis nummer 0800 22 800 om te zien of ze je enigszins kunnen verder helpen, het is normaal bedoelt voor technische problemen maar ik zou het toch proberen...

Reputatie 6
Badge +3

Omdat het een andere dienst is namelijk de facturatiedienst die instaat voor problemen op te lossen met een betaling van een openstaand saldo. Enkel zij kunnen dit laten deblokkeren bij de technische diensten zodat alles terug werkt.

Als het al doorgegeven werd kunnen ze op 0800 22 800 dit mss toch deblokkeren.

Reputatie 6
Badge +3

Je kan nog altijd de telefonische optie van betaalbelofte registeren doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

@Jens0201 als je eventueel moest gebeld hebben laat eens weten of ze u hebben kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jens0201 

Momenteel is alles actief, betalingen zijn geregistreerd.

Afbetalingsplan is actief.

groeten,

Tina

Mijn factuur is hoger uitgevallen (eigen schuld) dan verwacht. Ik vroeg me af of het mogelijk was dit in 4 of 5 keer af te betalen. Het factuurnummer is 7031754290 en mijn klantennummer 623458739. 

 

Alvast bedankt,

 

Mvg

 

Luna

Beste ... Ik heb een beetje problemen had waardoor ik niet direct kon betalen zou ik eventueel een afbetaling plan kunnen krijgen want ik heb gsm nodig voor mijn werk mits ik op bureau zit .. met afbetaling plan zou het nu wel lukken vanaf volgende maand ik ben terug beginnen werken van maart daarmee mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda 

wanneer kan je de eerste schijf betalen ?

we kunnen tot ten laatste 8 april ingeven en het bedrag is 285,50 euro over 3 keer.

Mogen we het zo activeren ? 

groeten

Tina

Oké dit zou in orde zijn voor mij wordt mijn diensten dan direct weer geactiveerd omdat ik dat nodig heb voor men werk ook men gsm mvg weeda Tamara 

Is het mogelijk uitstel van betaling van mijn factuur van maart 2020 ?

In kan dan beginnen betalen tegen 8 april maar zouden mijn diensten geactiveerd kunnen worden aub heb dit dringend nodig asjeblieft mvg weeda Tamara 

Reageer