Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


312 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mag Michael,

Momenteel is het openstaande saldo 469,05 EUR incl. BTW
In hoeveel keer zou je dit willen betalen?
Dit kan in maximaal 6 keer.
Mvg, Koen
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Ik belde met proximus voor een telaat betaalde factuur en kreeg een afbetalingsplan. Nu blijkt dat deze niet geregistreerd werd en wordt op een zondag op minimum diensten geplaatst. Terwijl er vandaag niemand te bereiken valt voor dit recht te zetten. Ik vind dit totaal niet kunnen doe dit dan op een week dag als we er iets kunnen aan veranderen. Via chat sprak ik met een medewerker en deze vertelde me dat ik dit enkel kan recht zetten vandaag door online te betalen, maar daar krijg ik enkel de optie mijn oude en nieuwe rekening samen te voldoen terwijl ik voor de nieuwe nog heel wat tijd heb.
Ik begrijp dat telaat betalen nu eenmaal wordt gesanctioneerd, maar de mevrouw aan telefoon verzekerde dat afbetalingsplan in orde was terwijl er nu gezegd wordt dat er niets geregistreerd staat.
Als je al 3 jaar klant bent zonder ooit 1 keer te moeten afsluiten, dan vind ik dit zeer ongemakkelijk. Heb al mijn diensten met onmiddellijke ingang stopgezet vandaag als ze je toch niet kunnen helpen op een zondag maar afsluiten natuurlijk wel.
Hier verliezen ze terug een klant aan Telenet. Salu!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tati43, dit kan in 3 keer; 105 EUR te betalen voor 04/11/18 + 105 EUR te betalen voor 04/12/18 + 99,53 EUR te betalen voor 04/01/19 - er volgt nog een overzicht per post. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Op dit moment kan ik de laatste factuur nog niet meenemen in het afbetalingsplan omdat deze nog niet is vervallen. Na het weekend ga ik dit wel voor jou in orde kunnen maken. Ik heb dossier 48456963 voor mezelf opgemaakt ter opvolging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
Dag Charlotte, je kan deze factuur in 3 keer betalen: dan is het 2 keer 61 euro + 1 keer 60,37 euro - of we kunnen een uitstel toestaan. Wat heb je het liefst? Gr, Heidi
Reputatie 7
Badge +3

@Fransen Cindy  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Ik heb gevraagd aan de financiële dienst om telefonisch contact met jou op te nemen om dit verder te bespreken. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

je afbetalingsplan ( in 6 keren) is goedgekeurd. Je gaat binnen enkele dagen nog een bevestigingsbrief ontvangen hierover met de afbetalingsoverzicht.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@yenthe97 Een afbetalinhgsplan dienst strict opgevolgd te worden om afsluiting van de diensten te voorkomen. Helaas is dat hier niet gebeurd. Ik stuur je meer info via een privébericht om jouw privacy te respecteren. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mama natascha,

Stuur je even je klantennummer door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1

Zou mijn faktuur kunnen uitgesteld worden van de betaling voor Maart dank u

Dag Tina, het is gelukkig allemaal geregeld 

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb het afbetalingsplan nog niet kunnen opstellen omdat de (niet-)betaling via domiciliëring van de laatste factuur nog moet worden verwerkt door ons facturatiesysteem. Zodra ik het plan heb opgemaakt, laat ik je dit weten. Groetjes, Antonella

Wilfried,

Heb 10min eerder contact gehad met iemand van support. Opgelost dus.
Dank u voor de reactie.

Mvg,
Mouchke

FYI: Als er vandaag geen reactie meer komt van de proximus forummedewerkers dan zal dit pas maandag zijn want in het weekend komen ze hier niet langs.

Reputatie 6
Badge +3
Dag Cindy,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?
Mvg, Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Op20 dec afbetaalplan gevraagd voor fact met vervaldatum 5januari ! Dag later word gebeld en word geregeld eind januari helft bedrag betaal en eind febr andere helft ! Ik beopdracht dit reeds in mijn Belfius !
Gisteren zie ik 5€ boete voor een niet uitgevoerde betaling ! Toch Proximus die dat factuur wou innen !
Wat betekent dan eigenlijk nog een afbetalingsplan bij Proximus !???
Op 2januari vroeg ik nog aan Proximus van ik heb toch een afbetaalplan he dat is toch in orde en ja mevrouw ik zie dat u een afbetaling goedgekeurd hebt staan dus ja is in orde maar 5dagen nadien heb ik boete van mijn bank gekregen vanwege Proximus vraag voor die factuur te innen !
Er staat verder niets open dus gaat wel degelijk om die factuur !
Tja Proximus is niet meer wat het ooit was en dat is echt spijtig !
Meer dan 20j klant erbij maar deze toestanden ?? Niet ik weet
Opgelost
Bedankt hoor voor de medewerking
ter info:
indien er op de lange duur hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus kan je nog altijd de vraag stellen op de volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Of bellen via gratis nummer 0800 22 800 naar klantendienst
Reputatie 7
Badge +3

@SandoYom  Er werd een afbetalingsplan in 3 schijven opgesteld voor de laatste 2 facturen. De eerste schijf van 84,79 euro dient voor 17/05/2020 te worden betaald. Je krijgt hier ook per brief nog een bevestiging van opgestuurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
Dag Leconte51,

Bezorg je ons klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

@AntonellaD Bedankt hiervoor ! Mvg

Dank u wel!

Reageer