Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

  • 18 januari 2020
  • 268 reacties
  • 1050 Bekeken

Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


268 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mag Michael,

Momenteel is het openstaande saldo 469,05 EUR incl. BTW
In hoeveel keer zou je dit willen betalen?
Dit kan in maximaal 6 keer.
Mvg, Koen
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Wilfried
Ik belde met proximus voor een telaat betaalde factuur en kreeg een afbetalingsplan. Nu blijkt dat deze niet geregistreerd werd en wordt op een zondag op minimum diensten geplaatst. Terwijl er vandaag niemand te bereiken valt voor dit recht te zetten. Ik vind dit totaal niet kunnen doe dit dan op een week dag als we er iets kunnen aan veranderen. Via chat sprak ik met een medewerker en deze vertelde me dat ik dit enkel kan recht zetten vandaag door online te betalen, maar daar krijg ik enkel de optie mijn oude en nieuwe rekening samen te voldoen terwijl ik voor de nieuwe nog heel wat tijd heb.
Ik begrijp dat telaat betalen nu eenmaal wordt gesanctioneerd, maar de mevrouw aan telefoon verzekerde dat afbetalingsplan in orde was terwijl er nu gezegd wordt dat er niets geregistreerd staat.
Als je al 3 jaar klant bent zonder ooit 1 keer te moeten afsluiten, dan vind ik dit zeer ongemakkelijk. Heb al mijn diensten met onmiddellijke ingang stopgezet vandaag als ze je toch niet kunnen helpen op een zondag maar afsluiten natuurlijk wel.
Hier verliezen ze terug een klant aan Telenet. Salu!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tati43, dit kan in 3 keer; 105 EUR te betalen voor 04/11/18 + 105 EUR te betalen voor 04/12/18 + 99,53 EUR te betalen voor 04/01/19 - er volgt nog een overzicht per post. Grt, HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag Charlotte, je kan deze factuur in 3 keer betalen: dan is het 2 keer 61 euro + 1 keer 60,37 euro - of we kunnen een uitstel toestaan. Wat heb je het liefst? Gr, Heidi
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

je afbetalingsplan ( in 6 keren) is goedgekeurd. Je gaat binnen enkele dagen nog een bevestigingsbrief ontvangen hierover met de afbetalingsoverzicht.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +3

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@yenthe97 Een afbetalinhgsplan dienst strict opgevolgd te worden om afsluiting van de diensten te voorkomen. Helaas is dat hier niet gebeurd. Ik stuur je meer info via een privébericht om jouw privacy te respecteren. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mama natascha,

Stuur je even je klantennummer door via privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1

Zou mijn faktuur kunnen uitgesteld worden van de betaling voor Maart dank u

Dag Tina, het is gelukkig allemaal geregeld 

Wilfried,

Heb 10min eerder contact gehad met iemand van support. Opgelost dus.
Dank u voor de reactie.

Mvg,
Mouchke
Reputatie 6
Badge +3
Dag Cindy,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?
Mvg, Wilfried
Reputatie 3
Badge +1
Op20 dec afbetaalplan gevraagd voor fact met vervaldatum 5januari ! Dag later word gebeld en word geregeld eind januari helft bedrag betaal en eind febr andere helft ! Ik beopdracht dit reeds in mijn Belfius !
Gisteren zie ik 5€ boete voor een niet uitgevoerde betaling ! Toch Proximus die dat factuur wou innen !
Wat betekent dan eigenlijk nog een afbetalingsplan bij Proximus !???
Op 2januari vroeg ik nog aan Proximus van ik heb toch een afbetaalplan he dat is toch in orde en ja mevrouw ik zie dat u een afbetaling goedgekeurd hebt staan dus ja is in orde maar 5dagen nadien heb ik boete van mijn bank gekregen vanwege Proximus vraag voor die factuur te innen !
Er staat verder niets open dus gaat wel degelijk om die factuur !
Tja Proximus is niet meer wat het ooit was en dat is echt spijtig !
Meer dan 20j klant erbij maar deze toestanden ?? Niet ik weet
Opgelost
Bedankt hoor voor de medewerking
ter info:
indien er op de lange duur hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus kan je nog altijd de vraag stellen op de volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Of bellen via gratis nummer 0800 22 800 naar klantendienst
Reputatie 7
Badge +3

@SandoYom  Er werd een afbetalingsplan in 3 schijven opgesteld voor de laatste 2 facturen. De eerste schijf van 84,79 euro dient voor 17/05/2020 te worden betaald. Je krijgt hier ook per brief nog een bevestiging van opgestuurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3
Dag Leconte51,

Bezorg je ons klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Dank u wel!

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

dank je Antonella 

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr en het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +2

@SandoYom 

we hebben geen invloed/inzage in het verzenden van de brieven van plannen.

De laatste aanrekening is opgemaakt op 1 mei en zal wellicht nog onderweg zijn.

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3
Dit kan in 3 keer:


3 04/01/2019 99,53

Reageer