Skip to main content
Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

318 reacties

Martin
  • 33373 reacties
  • 3 april 2020

Natuurlijk als dit nu aan de achterliggende dienst voor verder onderzoek doorgegeven werd moet eerst het antwoord afgewacht worden, maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze u meer details geven.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • 3 april 2020

Dag An2202,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? 
En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 6 april 2020

Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 7 april 2020

@An2202 

Ik zie inmiddels een actief afbetalingsplan ?

groeten,

Tina


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 april 2020

Hallo, Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn 2 laatste facturen? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Bedankt voor Uw begrip


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1247 reacties
  • 17 april 2020

Als je ingelogd bent op het forum kun je rechtsboven op uw scherm uw profiel openen en zien of er voldoende gegevens in staan die de proximus medewerkers toelaten om u gemakkelijk te vinden of te contacteren (gsm, email, tel nr, klantnummer ….). Deze gegevens zijn wel onzichtbaar op het forum.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 april 2020

Bedankt, Ik heb het al veranderd. Iets anders dat ik moet toevoegen?


Martin
  • 33373 reacties
  • 17 april 2020

Ter info: gewoon wachten tot iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en als er bijkomende gegevens vandoen zijn zullen ze u dit wel melden.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 17 april 2020

@SandoYom  Er werd een afbetalingsplan in 3 schijven opgesteld voor de laatste 2 facturen. De eerste schijf van 84,79 euro dient voor 17/05/2020 te worden betaald. Je krijgt hier ook per brief nog een bevestiging van opgestuurd. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 17 april 2020

Dank u wel!


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 mei 2020

Hallo, ik kreeg geen brief nog een bevestiging. Enkel, oude factuur. Is het de fout van het systeem en heb ik de nieuwe factuur niet ontvangen? Gr, bedankt


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 7 mei 2020

@SandoYom 

we hebben geen invloed/inzage in het verzenden van de brieven van plannen.

De laatste aanrekening is opgemaakt op 1 mei en zal wellicht nog onderweg zijn.

groeten,

Tina


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 juli 2020

612750***

 

Zouden wij een afbetalingsplan kunnen verkrijgen aub?

 

Mvg


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 13 juli 2020

Dag @Nancy1979 dat kan.  Je vraag is doorgegeven aan onze financiële dienst, die je verder zal informeren.  Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 juli 2020

Alvast bedankt


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 14 juli 2020

Beste

 

Ik heb de dienst nog altijd niet gehoord. 

Word dit schriftelijk bevestigd?

Normaal worden morgen of donderdag de diensten geblokkeerd en dat willen wij graag voorkomen


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3229 reacties
  • 15 juli 2020

@Nancy1979 

ja, er is een afbetalingsplan opgesteld op 13-7-2020

Normaal moet je daar schriftelijk bevestiging van ontvangen : ik vermoed dat de brief onderweg is.

groeten

Tina


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 25 juli 2020

Beste

 

Ik heb nog altijd geen brief ontvangen van proximus met het afbetalingsplan. Is dit wel naar het correcte adres verstuurd?


Martin
  • 33373 reacties
  • 25 juli 2020

maandag komen de proximus medewerkers hier terug op het forum langs en kunnen dit verder natrekken of dit verstuurd werd en eventueel opnieuw versturen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 27 juli 2020

Dag @Nancy1979 ik heb onze financiële dienst gevraagd om je het opgestelde afbetalingsplan door te mailen. Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 augustus 2020

Beste, graag had ik een afbetalingsplan aangevraagd voor het achterstallig bedrag dat nog open staat. (444,94€). Ik heb geprobeerd de klantendienst te bellen, en heb gechat op messenger. Reeds geen antwoord van een ‘persoon’. Hoe kan ik dit correct aanvragen? 
 

Mvg


Martin
  • 33373 reacties
  • 4 augustus 2020

Ter info: Als er nog iemand van Proximus zelf hier langs komt (en de achterliggende diensten nog kunnen geraadpleegd worden) kunnen zij dit regelen voor u,  anders zal het voor morgen zijn.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 5 augustus 2020

Dag @yenthe97 een afbetalingsplan werd opgemaakt, je ontvangt alle info per post. Groetjes, Heidi


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 10 augustus 2020

Goeiemiddag ,

Heb meerdere keren geprobeerd om met de live chat een afbegalingsplan te bespreken maar helaas. 

 

Nu is mijn vraag om alsnog een plan te kunnen afspreken. Ben momenteel werkzoekend en kan echt niet zonder internet. Interimkantoren communiceren bijna alles online. 

 

Mvg, 

 

Tom

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 10 augustus 2020

Dag @Coudicoudi een afbetalingsplan werd opgemaakt en per post verzonden. Groetjes, Heidi