Natuurlijk als dit nu aan de achterliggende dienst voor verder onderzoek doorgegeven werd moet eerst het antwoord afgewacht worden, maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze u meer details geven.
Dag An2202,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN
Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi
@An2202
Ik zie inmiddels een actief afbetalingsplan ?
groeten,
Tina
Hallo, Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn 2 laatste facturen? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.
Bedankt voor Uw begrip
Als je ingelogd bent op het forum kun je rechtsboven op uw scherm uw profiel openen en zien of er voldoende gegevens in staan die de proximus medewerkers toelaten om u gemakkelijk te vinden of te contacteren (gsm, email, tel nr, klantnummer ….). Deze gegevens zijn wel onzichtbaar op het forum.
Bedankt, Ik heb het al veranderd. Iets anders dat ik moet toevoegen?
Ter info: gewoon wachten tot iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en als er bijkomende gegevens vandoen zijn zullen ze u dit wel melden.
@SandoYom Er werd een afbetalingsplan in 3 schijven opgesteld voor de laatste 2 facturen. De eerste schijf van 84,79 euro dient voor 17/05/2020 te worden betaald. Je krijgt hier ook per brief nog een bevestiging van opgestuurd. Groetjes, Antonella
Hallo, ik kreeg geen brief nog een bevestiging. Enkel, oude factuur. Is het de fout van het systeem en heb ik de nieuwe factuur niet ontvangen? Gr, bedankt
@SandoYom
we hebben geen invloed/inzage in het verzenden van de brieven van plannen.
De laatste aanrekening is opgemaakt op 1 mei en zal wellicht nog onderweg zijn.
groeten,
Tina
612750***
Zouden wij een afbetalingsplan kunnen verkrijgen aub?
Mvg
Dag @Nancy1979 dat kan. Je vraag is doorgegeven aan onze financiële dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi
Beste
Ik heb de dienst nog altijd niet gehoord.
Word dit schriftelijk bevestigd?
Normaal worden morgen of donderdag de diensten geblokkeerd en dat willen wij graag voorkomen
@Nancy1979
ja, er is een afbetalingsplan opgesteld op 13-7-2020
Normaal moet je daar schriftelijk bevestiging van ontvangen : ik vermoed dat de brief onderweg is.
groeten
Tina
Beste
Ik heb nog altijd geen brief ontvangen van proximus met het afbetalingsplan. Is dit wel naar het correcte adres verstuurd?
maandag komen de proximus medewerkers hier terug op het forum langs en kunnen dit verder natrekken of dit verstuurd werd en eventueel opnieuw versturen.
Dag @Nancy1979 ik heb onze financiële dienst gevraagd om je het opgestelde afbetalingsplan door te mailen. Groetjes, Heidi
Beste, graag had ik een afbetalingsplan aangevraagd voor het achterstallig bedrag dat nog open staat. (444,94€). Ik heb geprobeerd de klantendienst te bellen, en heb gechat op messenger. Reeds geen antwoord van een ‘persoon’. Hoe kan ik dit correct aanvragen?
Mvg
Ter info: Als er nog iemand van Proximus zelf hier langs komt (en de achterliggende diensten nog kunnen geraadpleegd worden) kunnen zij dit regelen voor u, anders zal het voor morgen zijn.
Dag @yenthe97 een afbetalingsplan werd opgemaakt, je ontvangt alle info per post. Groetjes, Heidi
Goeiemiddag ,
Heb meerdere keren geprobeerd om met de live chat een afbegalingsplan te bespreken maar helaas.
Nu is mijn vraag om alsnog een plan te kunnen afspreken. Ben momenteel werkzoekend en kan echt niet zonder internet. Interimkantoren communiceren bijna alles online.
Mvg,
Tom
Dag @Coudicoudi een afbetalingsplan werd opgemaakt en per post verzonden. Groetjes, Heidi