Skip to main content

Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K

Ik zie dat dit bedrag verspreid is over 5 facturen. Ik kan je helaas enkel aanbevelen om onze facturatie dienst te contacteren tijdens de kantooruren op 1927 voor een afbetaling.



Groetjes,

Lorentz.
Beste,



Tijdens de opgegeven uren kan ik moeilijk bellen vandaar dat ik telkens probeer te chatten. Echter is er nooit een persoon vrij voor vragen mbt facturen.

Ik had graag uitstel gekregen van betaling voor laatste factuur.
Hallo Charlotte, kan je via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Beste, is het mogelijk om voor mijn laaste factuur uitstel van betaling te krijgen aub?

Of kan ik betalen in enkele keren. Alvast bedankt.
Dag Charlotte, je kan deze factuur in 3 keer betalen: dan is het 2 keer 61 euro + 1 keer 60,37 euro - of we kunnen een uitstel toestaan. Wat heb je het liefst? Gr, Heidi
Graag in 3 keer. Bedankt!
't Is geactiveerd, meer info volgt per post!
Betreffende het Klantnummer 617724309. Zou het mogelijk zijn om een uitstel van betaling te krijgen voor de factuur van oktober (6805891223 factuurnummer) tot volgende maand november? Kan u mij als het wordt geaccepteerd dit even bevestigen via mail. Dank u ...
Dag Philip,



We kunnen pas een 'uitstel voor betaling' aanvragen vanaf wanneer de betaaldatum overschreden is en dit is pas op 23/10/2018.



Mvg. Wilfried
Klantnummer 612008292.

Is het mogelijk om de openstaande factuur van 309,53 in 3 of 4 keer te betalen?

Kunnen jullie me spoedig iets laten weten. Reeds mail verstuurd hiervoor, maar telkens telefoon gekregen tijdens onbereikbaar moment.



Mvg
Dit kan in 3 keer:





3 04/01/2019 99,53
Dag Tati43, dit kan in 3 keer; 105 EUR te betalen voor 04/11/18 + 105 EUR te betalen voor 04/12/18 + 99,53 EUR te betalen voor 04/01/19 - er volgt nog een overzicht per post. Grt, HeidiE
Ok hartelijk bedankt.
Beste HeidiE



Kan jij mij de mededeling voor eerste afbetaling al bezorgen aub?



Mvg
De oorspronkelijke mededeling blijft behouden voor het afbetalingsplan: +++684/2267/43956+++ Grt, Heidi
Ok. Bedankt ik voer het meteen uit.
Heb een paar weken terug een afbetalingsplan gekregen.... veronderstel ik toch!!! Ik ging een brief zgz ontvangen maar niet gekregen. De vraag al gesteld of dit automatisch van men rekening gaat of ik het eigenhandig moet invoeren. Nog geen antwoord ontvangen. Tijd dringt want wil. Niet afgesloten worden.
Enige tijd geleden afbetalingsplan verkregen....Tenminste, denk ik toch, want tot op heden geen brief ontvangen met de details. Alsook heb ik nog geen antwoord op men mail ontvangen met de vraag of dit bedrag automatisch van de rekening gaat of ik dit eigenhandig moet invoeren.

TIJD DRINGT, wil niet AFGESLOTEN worden doordat ik niet. Weet wat of hoe.
Zie conversatie. Graag antwoord.
Hopelijk krijg ik antwoord.

Geen brief van men afbetalingsplan ontvangen. Weet het juiste bedrag en mededeling niet zo alsook de datum! Gaat dit via domiciliering van men rekening? Moet ik dit eigenhandig invoeren?
Beste,

Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Wilfried
Beste,



Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Wilfried
Wilfried,



Heb 10min eerder contact gehad met iemand van support. Opgelost dus.

Dank u voor de reactie.



Mvg,

Mouchke
Opgelost

Bedankt hoor voor de medewerking
Dag Cindy,



Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven aub?

Mvg, Wilfried

Reageer