Dag Linda,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
@Mikelektro
Beste,
Ik heb je gegevens in je profiel gezet en hier aangepast.
is het ondertussen voor je opgelost ?
Er is een betaling binnen en de andere fact vervalt nog niet ?
Groeten
Tina
@linda_029
Beste,
ik heb een uitstel van betaling ingeleid tot 12-12-19.
We vragen na bij facturatie of je vervaldag steeds tegen de 10e zou kunnen. Duimen maar !
groeten
Tina
Dag Tina, het is gelukkig allemaal geregeld
Beste ,
Graag had ik een uitstel van betaling (25.99euro) gekregen en spoedig terug van julie diensten genoten .
Klantnr. 601****** ; ref. factuur +++695/2472/*****+++.
Mvg.
Als ik (via mail) een factuur krijg heb ik 14 dagen om te betalen. En ik niet alleen vermoed ik.
Ooit ben ik eens vergeten te betalen en kreeg dan een rappel met een “administratieve boete” van ik denk 6 euro. Maar dat is al lang geleden. Maar naar het gevang ga je niet moeten hé.
Het beste is dat je contact opneemt met de facturatie dienst door te bellen naar 0800 22 800 (ze zijn beschikbaar tussen 08:00 - 20:00 en zaterdag tussen 09:00 - 17:30.
@christophedesutter960 Ik zie dat de betaling voor deze factuur reeds werd ontvangen. Groetjes, Antonella
Beste.
Ik wou een afbetalingsplan aanvragen voor nog een bedrag van 567 euro denk ik van een ïphone 11. Deze zou ik graag in 4 x willen afbetalen. Kan dit ?
Mvg talissa
Maandag als de proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen zullen ze u hierbij verder helpen.
@Talissa1511 Ik vind op jouw klantennummer geen factuur terug van dit bedrag. Kan je me het correcte factuurnummer bezorgen via het opmerkingenveld bij je profielgegevens? Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella
Goedemorgen,
Kan ik betaaluitstel krijgen voor factuur met aanrekeningnr 69******** voor klantnr 2*****. ik kan integraal betalen op 15 januari as
grtn
@samian49 De financiële dienst heeft een uitstel van betaling goedgekeurd tot 13/01. Een latere datum was helaas niet mogelijk. Groetjes, Antonella
Beste graag had ik een uitstel van betaling gehad tot eind deze maand, daar ik een opzeg gedaan heb voor een aantal producten bij jullie reeds geruime tijd maar deze nog niet in orde zijn.
@Talissa1511
het spijt me, in dit geval is geen afbetalingsplan mogelijk.
mvg,
Tina
Hallo.
Ik heb een factuur open staan van 640 euro van een iphone 11. Kan ik deze in 6 x afbetalen ?
Mvg talissa
Dag Talissa1511
We kunnen een afbetalingsplan activeren maar enkel in 3 keer.
In 6 keer is jammer genoeg niet mogelijk.
Als in 3 keer goed is voor jou kunnen we dit meteen in orde brengen.
Mvg, KoenN
Dag Sven,
Ik zie dat er voor de factuur van 24 december een uitstel van betaling is geactiveerd tot 4 februari 2020.
Mvg, KoenN
Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.
NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.
Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.
Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.
NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.
Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.
Beste Martin
Ik ben op mijn profiel en zie dan staan instellingen wat moet ik aanvinken aub ?
klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.
klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.
Dank je Martin gebeurd alles is aangepast voor de support maandag of dinsdag
fijne weekend nog voor je
Mvg Birgit K
Voor u ook nog een fijn weekend.
Iemand die mij kan helpen aub van de support
Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN