Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

  • 18 januari 2020
  • 268 reacties
  • 1050 Bekeken

Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


268 reacties

Reputatie 1

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten

Reputatie 7
Badge +2

@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste @Joel M, Graag zou ik vrijdag de betaling doen van de eerste schijf, maar ik heb nog geen overschrijvingen mogen ontvangen per post? Met welke communicatie kan ik dit betalen aub? Dan heb ik deze informatie reeds. Bedankt!

Reputatie 1

@Joel M Perfect! Doe ik zeker!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +2

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi onze financïele dienst heeft een afbetalingsplan opgemaakt, hiervan zal je een bevestiging ontvangen. Grt, Heidi

Heidi, 

 

Heb ondertussen al 160.04 euro overgemaakt.  In afwachting van het dossier.

 

Bedankt. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb gevraagd om dossier 46374475 met voorrang in behandeling te nemen. Groetjes, Heidi

FYI: Niet zeker dat er nu nog iemand van het Proximus forumteam je zal kunnen verder helpen, maar als ze hier de draad opnemen zullen ze u wel hiermee verder helpen.

Beste, 

Heb nog niets vernomen rond mijn betalingsplan. Ik kan per direct een schijf betalen. Kan iemand mij helpen hiermee?? Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@matj  Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Graag gedaan.Groetjes,Joel

Joel, 

Bedankt hoor

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Ik heb de financiële dienst een nota gestuurd onder dossier 46374475 om er rekening mee te houden.Groetjes,Joel.

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te ontvangen voor de factuur die momenteel openstaat van 132 euro en betaald moet zijn voor de 5de oktober?

Dit gaat me helaas niet lukken en wil dit graag in orde brengen.

 

alvast dank

Beste joel, 

Wil wel niet afgesloten worden in die tussentijd. 

Daarmee dat ik contact opgenomen heb. 

 

Mvg , 

Tom

 

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Ik heb juist contact gehad met de financiële dienst.Op dit ogenblik laat het systeem niet toe om een afbetalingsplan in te leiden(heeft te maken dat vorig plan de betalingen niet op tijd waren toegekomen).Dit gaat pas vanaf maandag opnieuw kunnen.Gelieve maandag ons terug een seintje te geven zodat we uw afbetalingsplan kunnen regelen.Groetjes,Joel

Beste , 

 

Vorige maand gingen jullie mij contacteren om mijn betalingsdatum naar begin van de maand te verschuiven.

Bij deze nog niet plaats gevonden, waardoor ik opnieuw in de problemen zit. 

Graag zou ik deze opschuiven naar de 6de van de maand. 

Ook zou ik graag deze maand toevoegen aan mijn betalingsplan. 

Volgende maand (november) kan ik afbetalingsplan en normale factuur betalen en wss een groot deel van de openstaande schuld.

 

Laat jullie mij iets weten aub? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg, 

 

Reputatie 7
Badge +3

@yenthe97 Een afbetalinhgsplan dienst strict opgevolgd te worden om afsluiting van de diensten te voorkomen. Helaas is dat hier niet gebeurd. Ik stuur je meer info via een privébericht om jouw privacy te respecteren. Groetjes, Antonella

Reputatie 5
Badge +2

Voor de domiciliering :
 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

 

 

Beste,

 

een tijdje geleden heb ik bij jullie een afbetalingsplan aangevraagd voor mijn achterstallige betaling. Deze werd goedgekeurd. Nu heb ik begin sept. €300 gestort naar proximus. Toch krijg ik weer een bericht dat mijn diensten worden afgesloten.  Wat moet ik hiermee doen?Ook zou ik voortaan graag terug een domiciliëring willen aanvragen. Hoe kan ik Dit regelen? Mvg Yenthe Vermeulen

Reputatie 7
Badge +2

@Snoopsiejj Sorry voor de late reactie maar ik zie dat ondertussen het afbetalingsplan in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Beste,
Wij hebben al meermaals een afbetalingsplan gekregen bij jullie, nu bel ik om nogmaals een afbetalingsplan aan te vragen, en de heer aan telefoon zei me dat ik er geen meer kan aanvragen en alles geblokkeerd staat??? Hoe kan dit? Hebben daarvoor steeds het afbetalingsplan correct opgevolgd 🤔
 

Mvg

Reputatie 7
Badge +2

@Gianni.mertens U gaat enkel de noodnummers kunnen contacteren. U blijft wel bereikbaar op de gsm. De rest gaat pas terug kunnen gebruikt worden van zodra alle facturen in orde zijn.Groetjes,Joel

Reageer