Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K


278 reacties

Reputatie 1

Ok bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Het afbetalingsplan is gemaakt. Deze wordt ook per brief bevestigd. Een afsluiting van de diensten hebben we op deze manier kunnen voorkomen. Groetjes, Antonella

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dat zou heel vriendelijk zijn van u. Normaal zouden onze diensten deze week gedeactiveerd worden, word dat nu geanuleerd aub?

 

Vriendelijke groetjes Vanessa

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Is het mogelijk om factuur te splitsen in 3delen aub

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

FYI: Als er vandaag geen reactie meer komt van de proximus forummedewerkers dan zal dit pas maandag zijn want in het weekend komen ze hier niet langs.

Hallo, mag ik aub mijn laatste twee facturen in 5 x betalen? Bedrag is 277 euro.

Vriendelijke groetjes Vanessa

Reputatie 4
Badge +2

@Coudicoudi Dag, dit is u per post toegezonden geweest op 8/10/2020. Ik laat u deze per mail geworden. Groetjes Luc

Beste, 

Had begin deze maand een akkoord om de betaling naar begin van de maand te verschuiven. Ging dit plan in de brievenbus krijgen. Nog niks ontvangen. Alsook kreeg ik een bericht met te betalen binnen de 3 dagen, de datum lijkt me dus nog niet opgeschoven.

 

Kan iemand mij dat nieuwe plan doormailen en die datum bekijken aub?

Alvast bedankt

Reputatie 1

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten

Reputatie 7
Badge +2

@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste @Joel M, Graag zou ik vrijdag de betaling doen van de eerste schijf, maar ik heb nog geen overschrijvingen mogen ontvangen per post? Met welke communicatie kan ik dit betalen aub? Dan heb ik deze informatie reeds. Bedankt!

Reputatie 1

@Joel M Perfect! Doe ik zeker!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groetjes

Reputatie 7
Badge +2

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi onze financïele dienst heeft een afbetalingsplan opgemaakt, hiervan zal je een bevestiging ontvangen. Grt, Heidi

Heidi, 

 

Heb ondertussen al 160.04 euro overgemaakt.  In afwachting van het dossier.

 

Bedankt. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb gevraagd om dossier 46374475 met voorrang in behandeling te nemen. Groetjes, Heidi

FYI: Niet zeker dat er nu nog iemand van het Proximus forumteam je zal kunnen verder helpen, maar als ze hier de draad opnemen zullen ze u wel hiermee verder helpen.

Beste, 

Heb nog niets vernomen rond mijn betalingsplan. Ik kan per direct een schijf betalen. Kan iemand mij helpen hiermee?? Bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

@matj  Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Graag gedaan.Groetjes,Joel

Joel, 

Bedankt hoor

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Ik heb de financiële dienst een nota gestuurd onder dossier 46374475 om er rekening mee te houden.Groetjes,Joel.

Reageer