Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Sinds een paar weken, waarschijnlijk sinds we naar een hoger profiel overgeschakeld zijn (30/8), valt ons internet bijna volledig weg wanneer ik de decoder aanzet. Het vreemde is dat dit enkel gebeurt op de 2.4Ghz band, en alle apparaten op 5Ghz niets merken. Ik had al gedacht dat het misschien aan interferentie van de Ruckussen ligt (maar waarom pas nu dan?), maar die kunnen niet verder verwijderd liggen van het 2.4Ghz channel (11 en 1). En aan de bandbreedte van een HD-kanaal kan het toch ook niet liggen met 30mbps? Met het internet volledig wegvallen bedoel ik dus pagina's die minutenlang laden om uiteindelijk te failen en constante packet loss. De router en de decoder resetten lost het ook niet op. Iemand een idee?
Hier ook een klacht ! Ik heb nu een rekening gekregen van wel bijna 3x zo hoog . Ik betaald normaal gezien een bedrag van 52€ per maand en heb nu gezien dat er een kleine 100€ bij komt??? Hoe kan dat nu ??? Mijn nieuwe bundel is begonne heb net men vriend gebeld van België naar Nederland en ik moet al weer 1€ extra betalen op mijn normaal bedrag ??? Is de data roaming niet afgeschaft binne de EU??? Ik weet het allemaal niet meer maar weet wel dat Proximus Potverdekke heeel duur is te opzichten van de andere netwerken ! Mss ook maar eens overschakelen en kijken of die andere netwerken WEL eerlijk zijn !
Ons tuttimus abonnement is ondertussen 2 weken geleden geactiveerd maar we hebben nog geen netflix code ontvangen. Hoe wordt deze bezorgd?
Ik zou graag willen weten wat ik kan doen aan dit probleem. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Ik kan niet surfen op het net, dus kortgezeg ik kan geen gebruik maken van mijn mobiel "Samsung Galaxy S8". Als ik probeer te bellen dan krijg ik een melding "Not registered on network" Als iemand dit al heeft meegemaakt zou ik graag willen weten wat ik eraan kan doen. Alvast bedank
Nog mensen met problemen? Ik heb enkele minuten beeld en dan springt hij naar menu waarna ik dan opnieuw op de zender moet klikken. Op die manier enkele minuten weer beeld. Geen probleem bij netflix of het herbekijken van een uitzending via internet op de site van vtm
Beste allen, Sinds deze week verblijf ik voor 1 maand in Amerika. Graag had ik bereikbaar willen zijn maar helaas wil mijn proximus simkaart geen verbinding maken met lokale netwerk. Hoe kan ik het oplossen? Ik heb zelf geprobeerd om handmatig verbinding te maken, maar is op elk mogelijk provider geweigerd.. Ik heb Samsung S8, frequentie is OK. Alvast dank!
hoi ik ben nog maar 2 weken overgeschakelt naar proximus en heb al spijt ! het netwerk is heeeeeeel traag terwijl ik pack titamus heb .krijg ik vandaag nog eens een ellende dat mijn tv kastje niet meer pakt heb ergens verkeert opgedrukt nergens te vinden hoe je het kan oplossen . ik dacht beter te zitten en betere koop maar dan toch liever wat duurder .
Binnenkomende telefoons op vaste lijn hebben als omschrijving anoniem alhoewel zij zijn opgeslagen in telefoon
In de smartphones van de kinderen zit er een prepaid/herlaadkaart; die laden we maandelijks op en zo kunnen de kinderen elke maand hun budget opbellen / surfen of SMS-en. Ze verbruiken voornamelijk mobiele data. Vaak spenderen ze hun volledige budget aan mobiele data. Geen probleem, maar daardoor kunnen ze uiteraard ook niet meer bellen voor de rest van de maand. Ik zoek eigenlijk een herlaadkaart waar ik een bodengrens kan instellen zodat de laatste 2 of 5 euro gewoon niet kan gespendeerd worden aan mobiele date , maar uitsluitend om te SMS-en of bellen. Een soort reserve budget dat ze kunnen gebruiken om in nood, toch nog te kunnen bellen. Is die functionaliteit aanwezig bij de proximus P&G kaarten ? Of zien jullie een oplossing om ervoor te zorgen dat de kinderen toch steeds beltegoed hebben, terwijl hun mobiele-data tegoed misschien reeds volledig op is ?
Hoi iedereen, Ik wil mijn bestaande installatie van 3 TV's uitbreiden naar 6 maar de decoder gaat maar tot 3. Weet iemand of ik kan oplossen zonder andere decoder ?
Sinds gisteravond 18u valt internet en tv geregeld uit tot urenlang. B-box al enkele malen gereset, klantendienst gebeld. Eerst scheelde er niks volgens hun en moest ik mijn b-box resetten en zou het opgelost zijn, heeft niet geholpen en nog maar eens klantendienst gebeld. Toen bleek er een storing te zitten in de lijn en zou er dinsdag een technieker komen. Nu is mijn vraag als u je klanten voor een algemene storing een compensatie geeft van 2 weken gratis kinder, film, ... pass, wat is je compensatie dan als het gaat om 3 dagen (als het dan is opgelost). 72u= 72weken alle passen??
Ik heb verschillende toestellen zoals een tv, een blu ray speler, een receiver en een decoder van proximus. Dit is een V5 compact van Technicolor. Voor ieder toestel heb ik een afstandsbediening en zou deze graag allemaal weg willen hebben. Ik weet dat je alles kan vervangen met 1 universele afstandsbediening maar dat wil ik niet. Ik ben bezig met het experimenteren met domotica. Ik werk met een raspeberry pi en met domoticz als programma. Het lukt mij om via domoticz om mijn tv en blu ray speler en receiver te bedienen. Deze bedieningen gebeuren allemaal via het netwerk. Mijn vraag is nu of er iemand weet hoe ik de decoder van Proximus kan bedienen via het netwerk ? Ik heb al op het internet gezocht maar vind daar helaas niet veel van. Kan me iemand daar verder mee helpen ?
Is het normaal dat ik op mijn laptop niet kan kijken naar een uitzending opgenomen op een Nederlands zender?
Is het nog steeds mogelijk om met een tablet (zonder SIM) te connecteren met PX_FON ? Of is moet het toestel geregistreerd staan, onderdeel uitmaken van een abbonnement.... sinds kort lijken mijn kinderen niet meer te kunnen connecteren met FON als ze bij de oma zijn, terwijl dit enkele weken/maanden nog wel kon.
I order online an iPhone 7,and I supposed to received in 04.04 but nothing of course.In my tracking link appears: order received :and that's that.I called support 4 times nobody knows nothing,I went to à Proximus center,an again nothing.I start to believe that I lost my money,and with that my confidence in Proximus.They offer good packages but the service it's the lowest that I have to deal until now.Other people experience that?
Beste Ik heb eergisteren gebeld naar de klantendienst en vandaag omdat ik problemen heb met mijn wifi Ze zei dat de lijn 2 mij ging terug bellen toch heb ik niets gehoord van hun. Zei kunnen mij niet helpen daarvoor wil ik aan je vragen of iemand van jullie mij kunnen helpen. Zonder wifi kunnen we niets doen We vinden dit probleem niet leuk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen Alvast bedankt Groetjes
Hallo , per maand heb je standaard 750gb . Maar ik heb een netflix account( die ik met een oplaadkaart gebruik) en heb na 6 dagen al voor de helft verbruikt. Is er geen mogelijkheid om die 750 gb te verhogen of standaard te verdubbelen. Wij zijn met 5 thuis en anders moet ik niet anders doen dan iedereckeer 150gb bij te bestellen.
Ik heb net een nieuwe decoder gekregen maar deze is gekoppeld aan een verkeerd lijnnummer met als gevolg dat ik mijn opnames niet kan bekijken. Hoe kan dit aangepast worden?
Al meer dan een maand zijn de mails en appen verdwenen.Op mijn vraag wanneer dit in orde komt wordt niet gereageerd.Vandaag 7 april kan ik niet inloggen met mijn paswoorden. Ik vraag een nieuw pw aan en hoera ze sturen mij een mail om een nieuwi paswoord aan te maken! Maar IK KAN NIET INLOGGEN! DANK U WEL VOOR DE GOEDE SERVICE. Linda Bruyninckx
De titel zegt het zowat . Ik heb een oud belgacom.net e mail account die NIET gebonden was aan een abonnement en dus toen der tijd gratis was. Dit werkt al jaren en nog steeds voortreffelijk. Nu kwam ik via de website "you have been powned" te weten dat de account gehackt is en ik best mijn wachtwoord verander.................... Ik vind nergens maar dan ook nergens hoe ik het wachtwoord van deze account kan veranderen. Hier op de proximus site heeft men het steeds over de proximus accounts maar dat werkt dus niet voor de belgacom.net account Alle hulp is welkom, alvast bedankt
Onlangs een Wifi-versterker gekocht. Systeem met inpluggen in stopcontact en versterker van signaal. De installatie verloopt vlekkeloos maar uiteindelijk krijg ik GEEN internet-toegang. Na contact met leverancier blijkt de versterker feilloos te werken maar moet mij de toegang tot het internet, via de versterker, door de provider (proximus) verhinderd worden. Iemand dezelfde problemen? Wat is de oplossing? Bedankt.
Hallo, Er is al heel wat geschreven over proximus tv app in het buitenland die niet werkt omwille van uitzendrechten. Wat is er nu anders dan Stievie free die wel te zien is in het buitenland weliswaar alleen de medialaan zenders ? Gelden de uitzendrechten dan niet in Belgie voor alle belgische zenders of schermt de reyerslaan dit af ? Het zou toch handig zijn mochten we in het buitenland ook even het nieuws kunnen bekijken of andere series op dooie momenten ? Is er al vooruitgang ? Tweede punt waarom studio 100 in het frans wel op proximus tv en nederlands niet ?
Hoe kan ik mijn GSM langer laten rinkelen bij ontvangst van signaal van een telefoongesprek, nu na 3 signalen is de oproep afgesloten.
Mijn moeder van 75 jaar oud, is telefonisch een abonnement aangesmeerd door één van uw medewerkers., nu, ze heeft geen abonnement nodig, en ik heb in januari enkele medewerkers aan de lijn gehad, na wel heel lang wachten, ongeveer 42 minuten later kreeg ik dan toch iemand te pakken, na de hele uitleg, dat er eigenlijk geen contract was getekend, zei de dame aan de telefoon, dat alles in orde was, en dat mijn moeder geen facturen meer zou ontvangen, de dame in kwestie was wel heel vriendelijk, maar,eigenlijk was er niets in orde gebracht, wanneer ik terugbelde , zei de man aan de telefoon, dat er inderdaad iets was mislopen, en dat hij het in orde heeft gebracht, nu heeft mijn moeder terug een factuur ontvangen, ik dacht dat alles in orde was, blijkbaar nog niet, dit is frustrerend mensen, strafste van al, is dat zij haar facturen dan ook nog eens ontvangt in het duits, mijn moeder heeft zeker geen duitse naam, en woont in Ninove, kan dit hier worden opgelost? kundenkonto 26734346 en re
altij het zelfe berricht
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.