Beste
Ik heb eergisteren gebeld naar de klantendienst en vandaag omdat ik problemen heb met mijn wifi
Ze zei dat de lijn 2 mij ging terug bellen toch heb ik niets gehoord van hun.
Zei kunnen mij niet helpen daarvoor wil ik aan je vragen of iemand van jullie mij kunnen helpen.
Zonder wifi kunnen we niets doen
We vinden dit probleem niet leuk.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
zie > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-wifi-kanaal-via-de-home-optimizer-app-of-de-modem.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-wifi-kanaal-via-de-home-optimizer-app-of-de-modem.html
Alvast bedankt voor de share, Martin! Dat zijn inderdaad de pagina's die je best al even bekijkt Sevgi. Als het probleem zich daarna nog voordoet, bezorg je ons best een iets uitgebreidere omschrijving van welke problemen je net ervaart met WiFi.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.