Ik heb net een nieuwe decoder gekregen maar deze is gekoppeld aan een verkeerd lijnnummer met als gevolg dat ik mijn opnames niet kan bekijken. Hoe kan dit aangepast worden?
Bladzijde 1 / 1
Je kunt die ook zelf de-registreren door te bellen naar 0800 99 696
en dan kun je daarna zelf je lijnnummer invoeren op het moment er om gevraagd wordt bij de opstart procedure.
en dan kun je daarna zelf je lijnnummer invoeren op het moment er om gevraagd wordt bij de opstart procedure.
Dag Lenny, onder welk lijnnummer staat de decoder nu gekoppeld (kan je zien op de decoder onder "instellingen" - "mijn account"), en onder welk lijnnummer zou de decoder terecht moeten komen?
Heb je bij eerste opstart een verkeerd lijnnummer ingevoerd, of leek er al iets ingesteld?
Heb je bij eerste opstart een verkeerd lijnnummer ingevoerd, of leek er al iets ingesteld?
Ik heb bij de opstart geen lijnnummer moeten ingeven, dit leek al ingesteld. Deze staat nu op 032373195 en zou moeten komen te staan op 036059981.
Ok, bezorg je via privébericht nog even het MAC-adres van de decoder? Dan doe ik het nodige om deze af te melden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.