Skip to main content
Antwoord

Mobiele telefonie

  • March 18, 2018
  • 7 reacties
  • 363 Bekeken

Mijn moeder van 75 jaar oud, is telefonisch een abonnement aangesmeerd door één van uw medewerkers., nu, ze heeft geen abonnement nodig, en ik heb in januari enkele medewerkers aan de lijn gehad, na wel heel lang wachten, ongeveer 42 minuten later kreeg ik dan toch iemand te pakken, na de hele uitleg, dat er eigenlijk geen contract was getekend, zei de dame aan de telefoon, dat alles in orde was, en dat mijn moeder geen facturen meer zou ontvangen, de dame in kwestie was wel heel vriendelijk, maar,eigenlijk was er niets in orde gebracht, wanneer ik terugbelde , zei de man aan de telefoon, dat er inderdaad iets was mislopen, en dat hij het in orde heeft gebracht, nu heeft mijn moeder terug een factuur ontvangen, ik dacht dat alles in orde was, blijkbaar nog niet, dit is frustrerend mensen, strafste van al, is dat zij haar facturen dan ook nog eens ontvangt in het duits, mijn moeder heeft zeker geen duitse naam, en woont in Ninove, kan dit hier worden opgelost? kundenkonto 26734346 en rechnung nr 183000314217

Beste antwoord door JanDe

Dag Rudi, vreemd verhaal. Ik crediteer die rappelkosten van 15 €. En vanaf nu mag je haar terug aanspreken als moeder, niet meer als mutter 😉 Groeten. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • March 18, 2018
Ter uwe info: vandaag op zondag zal er hoogst waarschijnlijk niemand reageren van Proximus en zal het pas morgen maandag zijn.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 18, 2018
geen probleem, het is immers weekend voor iedereen. fijne zondag!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 21, 2018
Dag Rudi, vreemd verhaal. Ik crediteer die rappelkosten van 15 €. En vanaf nu mag je haar terug aanspreken als moeder, niet meer als mutter 😉 Groeten. Jan

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 23, 2018
Dag Rudi, vreemd verhaal. Ik crediteer die rappelkosten van 15 €. En vanaf nu mag je haar terug aanspreken als moeder, niet meer als mutter 😉 Groeten. Jan

Dank u zeer, mag ik daarmee aannemen dat zij geen facturen meer zal ontvangen, want dat abonnement was er niet meer, zeiden ze aan de telefoon, dus ook geen nederlandstalige facturen, lol ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 23, 2018
Hiermee is het gestopt nog een fijn weekend
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 6, 2018
Daar gaan we weer, opnieuw een factuur in de bus !!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 6, 2018
Rudi, er is op 5 april een "o" factuur verstuurd zie ik, dat is wss puur administratief. Maar de aanpassing is wel gebeurd. Alles is gecrediteerd, het saldo staat ook op nul. Fijn weekend. Jan