Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
In onze nieuwbouw woning is een glasvezelkabel van Proximus beschikbaar. Wij voorzien een netwerk vertrekkende vanuit die glasvezelkabel: * met drie telefoontoestellen ( Eén op elk verdiep ) * met meerdere ( + 5 ) pc's via kabelaansluiting * twee buitenbeveiligingscamera's * een drietal Tv-toestellen. De woning is voorzien van netwerkkabels en aansluitingen RJ45 op de nodige plaatsen. Welke toestellen van Proximus zijn er nodig ? * In de technische ruimte. * In de ruimtes met TV en pc's. * In de ruimtes met TV, pc en telefoon. Kunnen TV, PC en telefoon in één ruimte op dezelfde box aangesloten worden ? Ik ben leek qua Proximus en hun toestellen. Ik ben vertrouwd met Telenet en heb momenteel een dergelijk netwerk via Telenet. Ik wil wel de mogelijkheden van een glasvezelkabel eens uitproberen. Zijn er dergelijke installatieschema's ? Op de website heb ik niets gevonden buiten eenvoudige opstellingen. Welke (extra)toestellen zijn betalend, welke zijn inbegrepen
Hallo, mijn bbox2 herlaadt verschillende malen per week en zelfs per dag. Ik hoor zoals een relais click en dan gaan alle indicators uit en doet de ADSL modem een reset. Na synchronisatie van VDSL is alles weer normaal. Zijn er ergens logs op de bbox waar men de reden kan achterhalen van deze resets? Weet niet of het HW probleem dan wel SW is. Zijn er logs op bbox2 op OS niveau of speciaal user account om de reden van deze resets uit te vissen? Groeten, Danny.
Hallo, Ik kan niet aanmelden op Proximus tv app. Mijn inloggegevens zijn correct maar de app keert iedere keer terug naar het aanmeld scherm. Hoe kan ik dit oplossen?