Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
In onze nieuwbouw woning is een glasvezelkabel van Proximus beschikbaar. Wij voorzien een netwerk vertrekkende vanuit die glasvezelkabel: * met drie telefoontoestellen ( Eén op elk verdiep ) * met meerdere ( + 5 ) pc's via kabelaansluiting * twee buitenbeveiligingscamera's * een drietal Tv-toestellen. De woning is voorzien van netwerkkabels en aansluitingen RJ45 op de nodige plaatsen. Welke toestellen van Proximus zijn er nodig ? * In de technische ruimte. * In de ruimtes met TV en pc's. * In de ruimtes met TV, pc en telefoon. Kunnen TV, PC en telefoon in één ruimte op dezelfde box aangesloten worden ? Ik ben leek qua Proximus en hun toestellen. Ik ben vertrouwd met Telenet en heb momenteel een dergelijk netwerk via Telenet. Ik wil wel de mogelijkheden van een glasvezelkabel eens uitproberen. Zijn er dergelijke installatieschema's ? Op de website heb ik niets gevonden buiten eenvoudige opstellingen. Welke (extra)toestellen zijn betalend, welke zijn inbegrepen
Hallo, mijn bbox2 herlaadt verschillende malen per week en zelfs per dag. Ik hoor zoals een relais click en dan gaan alle indicators uit en doet de ADSL modem een reset. Na synchronisatie van VDSL is alles weer normaal. Zijn er ergens logs op de bbox waar men de reden kan achterhalen van deze resets? Weet niet of het HW probleem dan wel SW is. Zijn er logs op bbox2 op OS niveau of speciaal user account om de reden van deze resets uit te vissen? Groeten, Danny.
Hallo, Ik kan niet aanmelden op Proximus tv app. Mijn inloggegevens zijn correct maar de app keert iedere keer terug naar het aanmeld scherm. Hoe kan ik dit oplossen?
NA WEER 100KEER BELLEN NAAR JULLIE EN ZOGEZEGD HET NODIGE GEDAAN TE HEBBEN BLIJF IK WEERAL MET DE PROBLEMEN ZITTEN IK WORD 15EU TEVEEL AANGEREKEND OP MIJN TV FACTUUR... IK BESTELDE 500MB MET PUNTEN (NOOIT GEKREGEN)... MIJN GRATIS APP WERKT NIET SINDS DE AANKOOP VAN MIJN TOESTEL EN ABBO... EN ONLANGS NADAT JULLIE ZOGEZEGD DIE 500MB EN MIJN GRATIS APP HADDEN IN ORDE GEZET MOEST IK WEER HERLADEN EN HET RARE IS ER VERDWEEN OP NOG GEEN 30MIN 4EURO BELWAARDE DIT IS ONMOGELIJK IK BEGIN DIT ECHT BEU TE WORDEN EN OVERWEEG STERK OM OVER TE STAPPEN
ben nieuwe klant en aanvraag gedaan voor aansluiting 17/4 en nog altijd geen aansluiting gehad voor mijn moeder die 78 jaar is en geen tv en tel heeft ook kan ze haar pesoonlijk alarm niet gebruiken bij de aanvraag hadden ze mij gebeld met de welke dat geen gebeuren 16mei ik regel de verhuis en kreeg geen bevestiging van uitvoering dus belde ik en was een probleem dat niet kon doorgaan iets met fiber dus wachten ondertussen om de 2dagen gebeld en ze ga u opbellen voor afspraak ondertussen nog niet gebeld, hoelang duur het voor we een afspraak kunnen krijgen voor aansluiting
Recent was ik in UK en wilde ik op mijn pc TV programma's via de Proximus TV-app. bekijken (de beelden op mijn smartphone zijn te klein om deze met 2 te bekijken). Ik was op een resort in mijn camper en daar was geen WIFI te verkrijgen tenzij ik (veel) geld met mijn creditcard moest betalen en dat wilde ik niet omdat ik nog over meer als 4GB data beschikte in mijn pakket Mobilus S. Ik ging naar de receptie en daar wist men mij te vertellen dat je via Tethering de data kunt overzetten. De persoon in kwestie toonde hoe het moest met zijn telefoon (weliswaar met een andere provider). Eenmaal in de camper probeerde ik het ook met mijn smartphone maar de instellingen waren te verschillend om één en ander tot een goed eind te brengen. Kan iemand mij uitleggen of je data kunt overzetten van smartphone naar een ander device en zo ja hoe het in zijn werk gaat? Alvast dank marco
Kent er iemand de volle naam van deze twee afkortingen die refereren naar de kasten op straat?
Hallo, Naar aanleiding van een probleem kreeg ik van een medewerker een ticket nummer. Hoe/wat/wie kan ik daarmee (bereiken) om dit probleem op te volgen? Bedankt
Het gaat hem over het volgende. Gisteren dacht ik van ik ga eens een filmke kijken toen ik een keuze had gemaakt zag ik eerst links van onder 3 kadofilms staan. Ik dacht van ok ik kies gewoon ene en zal wel kijken of ze hem aanrekenen indien niet dan voer ik pincode gewoon niet in. Ik kies dus film en er komt op dat ze kadofilm in mindering brengen en links vanonder zie ik dus 2 kadofilms staan. Ok ze rekenen hem blijkbaar dus niet aan dus geef ik pincode in. Wat zie ik nu op verbruik dat ze hem wel aanrekenen. Maar het is het een of het ander he ofwel trek je geen kadofilm af en zeg je hoeveel het gaat kosten of wel is hij ook effectief gratis en minder je met 1 kadofilm Hier is het dus alle 2 gebeurd ik kan betalen en ik ben kadofilm kwijt. Zo is het natuurlijk simpel met kadofilmkes smijten. Plus als je zou gezegd hebben dat je hem zou aanrekenen had ik punten ingeruild en een gratis credit genomen want ik had punten genoeg daarvoor.
Omdat er op mijn factuur onderstaande staat, vraag ik me af of het mogelijk om Netflix in te stellen? Dit is dan waarschijnlijk geen gratis tv-bundel...? 'Een tv-bundel naar keuze, bijvoorbeeld Belgisch voetbal, Netflix of All Kids voor je kinderen' Groeten, Jan
2 maand geleden hebben wij gebeld naar de klantendienst ivm de iPhone 5SE die we zouden willen afbetalen. Dit bedrag zou een €32 zijn en we zouden dit gewoon extra moeten storten bij de huidige factuur en dit zou in orde zijn. Wij zijn hier niet op ingegaan en hebben opnieuw gebeld en de factuur zou worden aangepast alsook het abonnement die van prijs zou verminderen maar nog steeds hetzelfde bedraagt qua bel min/data/.... we zijn 2 maand verder en nog steeds niks van gezien! Vorige week dinsdag opnieuw gebeld en ze zouden dit opnieuw aanpassen op de factuur. Wij zijn hier niet mee gediend aangezien we al 2 maand teveel betalen! Ook gezegd dat een andere medewerker €15 Herinneringskosten ging laten vallen wegens kruisen van betaling en dit is gebeurt, echter staat er nu opnieuw €15 op? Vanwaar komt die €15 ineens? Die staat op 6 april, op 6 april is de betaling doorgegaan door panne van argenta. Ook vragen wij als sinds we onze 1ste factuur om die in het BEGIN van de maand op te sturen
Ik ben slachtoffer van opzettelijke slagen en verwondingen. Ik heb pas van december een samsung galaxy s8 aangekocht dat je elke maand betaald zo samen met een abonnement. Bij de feiten heeft de dader mojn gsm in 100 stukken gegooid. Hoe veel kost me een reparatie wat niet mogelijk is denk ik. En wat als het niet te maken is en wil terug de s8 moet dan de nieuwprijs betaald worden hoe zit dit alles. Zie foto in bijlage en op voorkant is scherm ook gebarsten maar kan hier geen duidelijke foto van krijgen.
Goede avond, ik lees op jullie forum dat er veel mensen zijn met tergend traag internet die niet geholpen worden. spijtig genoeg voor mij een zeer bekend verhaal :( wij betalen een abonnement van 27,5 EUR per maand (enkel voor internet) voor een snelheid die minstens 10 keer te laag is vergeleken met de rest van het land. heb hier al voor geschreven, gemaild,gebeld en telkens geen gehoor. Ik had gehoopt dat ze minstens de beleefdheid zouden hebben om mij een antwoord te sturen, zoals ik de beleefdheid heb om maandelijks mijn factuur te betalen( voor iets dat niet bruikbaar is. wanneer we weer eens op geen enkele site geraken , en ja de snelheden doen mij terugdenken aan het prille begin met inbel-modem, dan doe ik een speedtest met een rechtstreekse kabel ipv de wifi om dan snelheden te halen van minder dan 0,08mb/s) misschien hebben ze bij Test-aankoop wel interesse in mijn verhaal! op de telefonische helpdesk kreeg ik zelfs te horen dat ik mij maar moest groepere
Op ons 2de toestel hebben wij constant storing of slecht beeld maar het geluid is ok Hebben hiervoor vorige week al gemaild naar proximus maar krijgen geen antwoord. Mss slechte verbinding?
Krijg de volgende error als ik via de browser naar proximustv wil kijken..
Beste, In het buitenland slaag ik er niet in om te internetten(Tsjechië) via mijn smartphone. Mobiele data en gegevensroaming is geactiveerd in het toestel(Motorola X Play). In België ondervind ik geen problemen met 4G. Kunnen jullie mij verder helpen?
Eergisteren (28/05/'18) rond 5uur heb ik een abonnement afgesloten voor mijn gsm, met behoud van het telefoonnummer van mijn prepaid kaart. Mij werd gezegd dat in de loop van de volgende dag mijn prepaid kaart zou "uitvallen" en ik dan mijn nieuwe kaartje moest insteken en daarmee ook mijn abonnement zou geactiveerd zijn. Nu is dit nog altijd niet gebeurd, en ik vraag mij af of dit normaal is, en zo ja hoelang het nog zal duren voor ik van mijn abonnement gebruik kan maken...
Beste, kan ik punten inruilen voor data voor een ander proximus nummer?
Ik heb een swap aangevraagd van een v5 decoder naar een v5 compact. Voornamimelijk handig dat deze via rf werkt en dus uit zicht kan worden geplaatst. Echter de huidige afstandsbedienikg heeft bijzonder veel moeite met de nieuwe decoder: zowel als deze werkt voa rf of infra rood. Decoder staat nu gewoon voor de tv , maar signaal komende van de afstandsbediening bereikt in 1 op de 3 gevallen de decoder niet (je kan dit zien aan de meest linkse ‘led’ die niet knippert wanneer je een toets opndenafstandsbedoening indrukt. Soms doet hij zelfs 2x dezelfde actie na 1 druk opndenknop. Zijn er nog mensen met gelijke problemen??! Dit is zeer frustrerend!
NPO kijken via app lukt niet vanuit België.
Hallo Kan iemand mij helpen Wij hebben pas een wifi extender van proximus gekocht. Voor onze samsung gsm's is het geen probleem om deze wlan over te nemen maar bij mijn zoon zijn iphone wil het maar niet lukken. .. Al in de proximus winkel geweest en deze zeggen dat je gewoon het wachtwoord moet ingeven. Maar lukt niet. Niet het wachtwoord van de extender en ook niet van de originele wifi.
Hallo, ik heb gisteren avond extra volume (4 om exact te zijn) bij besteld wat voor mij gratis is omdat mijn internet datavolume op was. Maar mijn internet is nog steeds traag en ik zie dat de extra volume is niet bijgevoegd. En ik zie ook dat ik op mijn email telkens orderbevestigingen krijg de hele tijd terwijl ik maar 4 bestellingen heb gemaakt (zie foto).
Ik zit al zeker 2 a 3 jaar bij proximus en heb nog nooit problemen gehad tot nu. In januari kom ik erachter dat ze mij samen met iemand van wallonie hadden gezet op 1 nummer. Natuurlijk heb ik nu dus een nieuw. Ik heb een full control abo en het herlaadt zich dus vanzelf maandelijks. Dat heeft die dus begin mei niet gedaan en zit al een maand zonder bellen of internet. Nu heb ik dan ook nog eens geen service. Dit maakt mij erg ontevreden. Ik kan dus nog niet eens bereikt wordt en ik kan niemand bereiken. Sorry maar dit is dus echt niet meer noraal hoor.
Hoi forum, Ik heb nu het pack familus, tv internet en vaste telefoon. De vaste telefoon staat hier stof te vangen, we gebruiken hem bijna niet meer. Nu zag ik dat er ook een pack bestaat internet en tv dus zonder telefoon, dit is iets goedkoper. Kan ik zo maar overschakelen naar dit goedkoper pack of moet ik dan een boete betalen in de vorm van aansluitkosten ofzo? Het is goedkoper met een minder pack maar ik ben bang dat er bij het verminderen van pack weer ergens een addertje onder het gras zit en ik via omschakel of aansluitkosten toch nog duurder uitkom. Weet iemand hoe dit zit, alvast bedankt voor de info.
Kan iemand me vertellen hoe ik hier deze aanbieding kan bestellen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.