Skip to main content
Eergisteren (28/05/'18) rond 5uur heb ik een abonnement afgesloten voor mijn gsm, met behoud van het telefoonnummer van mijn prepaid kaart. Mij werd gezegd dat in de loop van de volgende dag mijn prepaid kaart zou "uitvallen" en ik dan mijn nieuwe kaartje moest insteken en daarmee ook mijn abonnement zou geactiveerd zijn. Nu is dit nog altijd niet gebeurd, en ik vraag mij af of dit normaal is, en zo ja hoelang het nog zal duren voor ik van mijn abonnement gebruik kan maken...
Mocht er geen reactie komen van Px medewerkers op dit publieke forum en het probleem morgenvroeg nog niet uit de wereld zijn indien mogelijk 080022800 bellen voor controle/oplossing
Hallo Paco, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer