Goede avond,
ik lees op jullie forum dat er veel mensen zijn met tergend traag internet die niet geholpen worden.
spijtig genoeg voor mij een zeer bekend verhaal :(
wij betalen een abonnement van 27,5 EUR per maand (enkel voor internet) voor een snelheid die minstens 10 keer te laag is vergeleken met de rest van het land.
heb hier al voor geschreven, gemaild,gebeld en telkens geen gehoor.
Ik had gehoopt dat ze minstens de beleefdheid zouden hebben om mij een antwoord te sturen, zoals ik de beleefdheid heb om maandelijks mijn factuur te betalen( voor iets dat niet bruikbaar is.
wanneer we weer eens op geen enkele site geraken , en ja de snelheden doen mij terugdenken aan het prille begin met inbel-modem, dan doe ik een speedtest met een rechtstreekse kabel ipv de wifi om dan snelheden te halen van minder dan 0,08mb/s)
misschien hebben ze bij Test-aankoop wel interesse in mijn verhaal!
op de telefonische helpdesk kreeg ik zelfs te horen dat ik mij maar moest groeperen met de andere bewoners van het dorp om klacht in te dienen bij de burgemeester omdat die wel druk kan zetten bij Proximus. Kafka !
beste Proximus,
bedankt om mij hiervoor toch eens te contacteren
een zeer ontevreden klant
Rob ve
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
