Hallo,
Naar aanleiding van een probleem kreeg ik van een medewerker een ticket nummer.
Hoe/wat/wie kan ik daarmee (bereiken) om dit probleem op te volgen?
Bedankt
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Je kunt dit doorgeven hier bv op het forum met je bijkomende vragen, zodat de Proximus medewerkers kunnen direct weten over wat je probleem / vraag ….. ging
of je kunt het ook door een Privébericht te sturen (klik hier) en ook als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 en tenslotte via proximus op twitter of Facebook.
Normaal gezien zou je dit ook moeten kunnen opvolgen via MyProximus maar de laatste tijd blijkt dit niet altijd het geval te zijn.
of je kunt het ook door een Privébericht te sturen (klik hier) en ook als je belt naar de helpdesk 0800 22 800 en tenslotte via proximus op twitter of Facebook.
Normaal gezien zou je dit ook moeten kunnen opvolgen via MyProximus maar de laatste tijd blijkt dit niet altijd het geval te zijn.
Dag Martin,
Je hebt gereageerd, dus je krijgt daarvoor al een 'like'. Nu nog een oplossing vinden...
Ik heb intussen een Privébericht gestuurd, maar dat had ik blijkbaar vroeger al gedaan.
Groetjes
Je hebt gereageerd, dus je krijgt daarvoor al een 'like'. Nu nog een oplossing vinden...
Ik heb intussen een Privébericht gestuurd, maar dat had ik blijkbaar vroeger al gedaan.
Groetjes
Ja Guy, dat is een paar andere mouwen weel meer dan tips kan ik niet geven, de oplossing zal inderdaad van iemand van Proximus zelf moeten komen en ik hoop dat je deze persoon dan ook heel vlug een dikke like zult kunnen geven
succes,
groetjes, Martin
succes,
groetjes, Martin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.