Vraag

Zeer traag internet

  • 4 January 2018
  • 7 reacties
  • 574 Bekeken

Goede avond,

ik lees op jullie forum dat er veel mensen zijn met tergend traag internet die niet geholpen worden.

spijtig genoeg voor mij een zeer bekend verhaal :(

wij betalen een abonnement van 27,5 EUR per maand (enkel voor internet) voor een snelheid die minstens 10 keer te laag is vergeleken met de rest van het land.

heb hier al voor geschreven, gemaild,gebeld en telkens geen gehoor.
Ik had gehoopt dat ze minstens de beleefdheid zouden hebben om mij een antwoord te sturen, zoals ik de beleefdheid heb om maandelijks mijn factuur te betalen( voor iets dat niet bruikbaar is.
wanneer we weer eens op geen enkele site geraken , en ja de snelheden doen mij terugdenken aan het prille begin met inbel-modem, dan doe ik een speedtest met een rechtstreekse kabel ipv de wifi om dan snelheden te halen van minder dan 0,08mb/s)

misschien hebben ze bij Test-aankoop wel interesse in mijn verhaal!

op de telefonische helpdesk kreeg ik zelfs te horen dat ik mij maar moest groeperen met de andere bewoners van het dorp om klacht in te dienen bij de burgemeester omdat die wel druk kan zetten bij Proximus. Kafka !

beste Proximus,
bedankt om mij hiervoor toch eens te contacteren

een zeer ontevreden klant

Rob ve

7 reacties

Hey,

Ik zie bij mijn zus ook zo een toestanden en dat met een maxi pakket. Dat ter zijde,
al eens gedacht voor een happy house te regelen ? Komt er een technieker gratis kijken en de problemen oplossen.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html

Ik zou mijn kans eens wagen op Twitter, daar antwoorden ze redelijk snel en kunnen ze ook meteen kijken op je lijn wat er scheelt. Voeg een afbeelding toe van je snelheid in prive bericht. Ook je klanten nummer bijvoegen of je telefoon nummer.


Lees ook even de voorwaarden van happy house.

Sync
Goede avond,

ik lees op jullie forum dat er veel mensen zijn met tergend traag internet die niet geholpen worden.

spijtig genoeg voor mij een zeer bekend verhaal :(

wij betalen een abonnement van 27,5 EUR per maand (enkel voor internet) voor een snelheid die minstens 10 keer te laag is vergeleken met de rest van het land.

heb hier al voor geschreven, gemaild,gebeld en telkens geen gehoor.
Ik had gehoopt dat ze minstens de beleefdheid zouden hebben om mij een antwoord te sturen, zoals ik de beleefdheid heb om maandelijks mijn factuur te betalen( voor iets dat niet bruikbaar is.
wanneer we weer eens op geen enkele site geraken , en ja de snelheden doen mij terugdenken aan het prille begin met inbel-modem, dan doe ik een speedtest met een rechtstreekse kabel ipv de wifi om dan snelheden te halen van minder dan 0,08mb/s)

misschien hebben ze bij Test-aankoop wel interesse in mijn verhaal!

op de telefonische helpdesk kreeg ik zelfs te horen dat ik mij maar moest groeperen met de andere bewoners van het dorp om klacht in te dienen bij de burgemeester omdat die wel druk kan zetten bij Proximus. Kafka !

beste Proximus,
bedankt om mij hiervoor toch eens te contacteren

een zeer ontevreden klant

Rob ve
Welke snelheden kan proximus je minimum bieden, kijk daarvoor eens hier >
http://proximus.be/internetsnelheid
Als je daar vaststelt dat je op een trage ADSL snelheid zit kan een technieker daar natuurlijk niks aan verhelpen en alleen wanneer proximus op termijn VDSL zou voorzien kun je op hogeren snelheden rekenen.
De snelheid die je abonnement aangeeft is enkel op voorwaarde dat je lijn die ook aankan, staat ook onder de voorwaarden op hun site.
Goede avond,

Na lang wachten , vandaag toch een oplossing uit de bus gekomen.
Een eeer vriendelijke technieker Mohamed heeft een nieuwe modem geplaatst en hem aangesloten op het fibernet dat blijkbaar toch ergens in de buurt lag. Voor Wallonië toch mooie snelheden gehaald vandaag tot ieders tevredenheid ??
De aanhouder wint zeker ?
Groeten en bedankt Proximus
Als het goed is zeg ik het ook.
Gr rob
Ik heb een internetabonnement bij Proximus van 27,50 EUR per maand. Mijn gemiddelde downloadsnelheid is ongeveer 100 Kb/s, wat toch wel echt weinig is. Ik draai Linux Mint op een oude Thinkpad maar zowel mijn CPU als mijn werkgeheugen worden niet zwaar belast. Alles opnieuw geïnstalleerd, router af en aan gezet, ... nog steeds een traag internet. Kan iemand van Proximus hierop reageren? Dankuwel 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kim, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan test ik even de lijn voor je uit. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De robotstem van het call center wil een telefoonnummer: dat van mijn internetconnectie ken ik niet, waar kan je dat vinden? Als ik het gsm nummer ingeef krijg ik opties voor internet om mijn smartphone.

Ik wil een probleem met mijn internetconnectie thuis signaleren maar dat lijkt niet te lukken.
Reputatie 7
Badge +4
Kim, als je mij via de link hierboven het klantennummer of het lijnnummer (kan je terugvinden op je factuur) kan doorgeven, dan kan ik het voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.

Reageer