Skip to main content
Hoi forum,

Ik heb nu het pack familus, tv internet en vaste telefoon.

De vaste telefoon staat hier stof te vangen, we gebruiken hem bijna niet meer.

Nu zag ik dat er ook een pack bestaat internet en tv dus zonder telefoon, dit is iets goedkoper.

Kan ik zo maar overschakelen naar dit goedkoper pack of moet ik dan een boete betalen in de vorm van aansluitkosten ofzo?

Het is goedkoper met een minder pack maar ik ben bang dat er bij het verminderen van pack weer ergens een addertje onder het gras zit en ik via omschakel of aansluitkosten toch nog duurder uitkom.

Weet iemand hoe dit zit, alvast bedankt voor de info.
Product-informatiefiche TV+Internet:

https://www.proximus.be/dam/jcr:32590368-d09a-459b-8c16-44aa31efdb9a/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-TV_NL~2018-01-02-06-07-40~cache.pdf



U zult een éénmalige "activatie/installatie"-kost van 59 euro betalen.

Eventueel - indien u bij IPTV wenst te blijven Scarlet ("lowcost" dochtermaatschappij van Px) overwegen

https://www.scarlet.be/nl/trio-internet-tv-telefonie/

of eventueel uw licht bij de teledistributie-competitie opsteken ...
Waarom zou men eigenlijk een activatie/installatie kost moeten betalen, aangezien alles al geïnstalleerd en geactiveerd is?
Tja Martin naar de letter van de "Px wet" vermeld in de infofiche, vermits het een "downgrade" betreft en Px (de migratie naar) packs wil promoten …

maar uiteraard vragen staat vrij om voordeliger schriftelijke afspraak te bedingen (verba volant, scripta manent of m.a.w. gesproken woorden vervliegen, geschreven woorden blijven)



let's cross fingers for it
Die fiche slaat toch op een nieuwe installatie waar er installatie en activatie nog moet plaatsvinden, waar bv ook nog een technieker enz.... moet ingrijpen, maar in zo'n geval als TS aangeeft is het toch gewoon een administratieve handeling, enfin dat is toch wat ik er van denk en best krijgt TS een uitsluitend antwoord van een Proximus medewerker morgen als die op het forum terug langskomen.
Hallo,



kan je mij je klanten nr en naam doorgeven, via deze privé-link:



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Ik kijk dit na.



Groeten, Aw

Reageer