Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Wanneer ik mijn favoriete app wil aanpassen via MyProximus, of via de website van Proximus, wordt er me steeds gezegd dat het niet mogelijk is. Hoewel het een “tijdelijk” probleem zou zijn, is het al enkele dagen aan het aanslepen. Wel moet ik melden dat ik pas van abonnement ben veranderd en niet de beheerder ben op MyProximus. Misschien heeft dat er iets mee te maken. Meldingen: “Oeps er ging iets mis! Probeert u het later opnieuw.” (via MyProximus app) “Het spijt ons! Er is een tijdelijk probleem met MyProximus. Probeer later opnieuw de opties aan te passen.” (via Proximus website)
zie titel
Nu ik toch op dreef ben en stoom wil aflaten, nog even dit. Proximus is onlangs op tv gestart met reclamespotjes voor een nieuw pakket (waarin ook Netflix zit). Plots verschijnt dan op het scherm in grote letters de tekst: BRULLEN MET DE(?) VOETBAL. Met wie zijn/haar bal worden we verondersteld te brullen? Er is een wezenlijk verschil tussen DE en HET voetbal, toch? Of is dit met opzet zo geformuleerd?
Beste Ik probeer al geruime tijd in te loggen op de Proximus 11 applicatie om voetbal te kunnen bekijken via mijn smartphone aangezien ik zowel Belgische als Internationale voetbal ter beschikking heb, maar telkens als ik wil inloggen mislukt het en/of als ik een match wil bekijken heb ik zogezegd niet het geschikte abonnement. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten
Vorige week werken in de straat door Proximus ivm nieuw netwerk - stoep opgebroken, maar ook kabelgoot op gevel - dit zonder aankondiging en overleg. Kabel midden op gevel gelegd, en ben hier niet mee akkoord. CallCenter heeft geen idee. Heeft iemand een idee waar ik klacht kan indienen? JJ
maandelijks een gratis film? werkt bij mij jammergenoeg niet! kan gaan tot de keuzefilms maar kan deze dus niet starten! hetzelfde voor het herbekijken van het journaal/nieuws en huren van films. proximus hoe kan ik dit oplossen???
Heb deze aangekocht omdat boven mijn wifi signaal te zwak is, heb reeds een plc oplossing voor mijn decoder in huis, het is er eentje met 2 lampjes, het eerste lampje brand meestal wit en andere knippert steeds rood, heb nu al verschillende malen geprobeerd geen oplossing; De Happy house aangevraagd en kreeg te horen deze werken niet samen met andere plc oplossing wat nu ???
In Juni creditnota ontvangen van 40,95 euro. Tot op heden werd deze nog steeds niet herrekent met de maandelijkse facturen. Graag nazicht.
Sinds de update van de Procimus tv app kan ik niet meer streamen naar mijn Chromecast. Vroeger kon ik connecteren en “kijken op tv” aanklikken, nu staat er geen pijltje meer om te connecteren met Chromecast. Knap vervelend dus, ik hoop dat deze functie nog terug komt in een nieuwe update?
Ik heb al lang een internetaansluiting met grote snelheid en grote downloadlimiet (Internet Maxi), dit in combinatie met een vaste telefoonlijn en tv. Eigenlijk heb ik die grote snelheid en vele Gbytes niet echt nodig, en zou dan ook willen overschakelen naar een goedkoper internet Start. De snelheid hiervan is dan 50 Mbps, maar dat stoort me niet. Mijn vraag is dan : heeft die snelheidsvermindering van internet een invloed op de digitale tv. Ik wil wel mijn mogelijkheden van kijken en gelijktijdig opnemen van één of twee programma's niet verliezen, en wens ook geen tv met blokjes. De telefonische klantendienst heeft me op 1 augustus beloofd van dat te regelen, maar ze doen wel niets. En via My Proximus kun je blijkbaar alleen MEER bestellen, niet MINDER. Alvast bedankt voor de antwoorden.
Beste Ik heb een bose surrround systeem , maar kan hiermee mijn tv niet optimaal meer bedienen. Ik kan het geluid niet bedienen met mijn Proximus bakje , en kan bvb de kanalen niet verzetten met mijn bose bakje Bij Telenet was dit volledig compatibel Mijn bakje van Proximus is V5 Hoe los ik dit op .
Vandaag overgestapt naar Free Calls National op mijn vaste lijn. Bij packs staat Behouden, Bij vaste lijn staat gewijzigd, bij telefoonnummer staat ook gewijzigd en bij free calls national staat toegevoegd. 1) Dat na Tf n° gewijzigd staat is toch verwarrend. Groetjes klant 272866
We hebben nu: Internet Comfort pack + tv + vaste lijn: +/- 62 euro 3 x Mobile Vikings abonnementen aan 2x 15 + 1 x 10 per maand Netflix 11 euro = 113 euro per maand Eventueel zou ik willen overschakelen naar een Tuttimus met Mobilus 10 gb abonnement ter vervanging van één Mobile vikings abonnement. Bij netflix als tv bundel staat er hetvolgende: "Ontdek de originele series en films van Netflix rechtstreeks op je tv voor slechts € 1 extra op de prijs van je Tuttimus met tv bundel" Maar als ik Netflix vervolgens selecteer stijgt de prijs van 84,59 naar 93,58. klopt dit?
Ik heb 2 schoonzussen die een brief zouden gekregen hebben dat ze een nieuwe decoder gaan krijgen en dat de oude dan niet meer zal werken. Is er een actie bezig voor upgrading van decoders en over welke types decoders gaat het dan? Dat was niet duidelijk in hun brieven.
Hallo Kan er iets gedaan worden aan de beeldkwaliteit op Kadet? Er zijn overal witte strepen telkens er een donkere kleur te zien is. Net alsof je een oude bandopname aan het bekijken bent.
Als klant heb ik reeds jaren een Comfort Pack (TV,telefoon,Internet,mobiel) in 1 pack. Gezien de voordelen steeds worden afgebouwd ben ik bereid over te schakelen naar de Tuttimus formule. Op mijn tablet heb ik echter een data-sim kaart van 500Mb Surf Free Anytime , blijft deze behouden in de Tuttimus formule of dien ik een extra abonnement te nemen ? Alvast bedankt voor de info
Sinds enige tijd werken enkele toetsen van de afstandsbediening niet meer (verschillende cijfertoetsen alsook de 'back' toets). Kan je de afstandsbediening gaan omruilen in een proximuswinkel?
Met een iphone lukt het wel om te casten via apple tv, maar nog niet met een android toestel
Beste, Ik ben één van de gelukkigen die een nieuwe fiber verbinding hebben gekregen van Proximus. Aangezien het een nieuwbouw betreft zijn er ook geen koperparen aanwezig in mijn woning en gaat de vaste lijn dus via VoIP. En zo te zien gaat dit via SIP. VLAN 20 op de BBOX. Wat ik hier mee zou willen doen is een SIP trunk opzetten via freePBX, en dan mijn PC aansluiten hierop via een SIP client zodat ik via deze weg mijn vaste lijn kan gebruiken. Het probleem is echter dat ik geen manier heb om de SIP credentials te bemachtigen. Lijkt me vrij logisch voor residentiële producten (ik denk dat heel weinig klanten geïnteresseerd zijn in mijn setup), maar ik vroeg me af of het toch mogelijk was deze te bekomen. Hier op het forum heb ik gezien dat er vroeger een 'I-talk' product verkocht waarbij dat wel mogelijk was, echter is dit product op heden niet meer beschikbaar.
Hallo Als ik destiny 2 aan het spelen en ik ben aant het solo roamen in patrol etc kom ik altijd in whatever gebied tegen dat er geen andere mensen spawnen en mobs ook hoe fix ik dit probleem
Hallo, Ik heb al lang een pay & go kaart, die ik op 12/8/18 bijgeladen heb met 15 euro. Ik kreeg er extra promokrediet van 15 euro bij. Alles was/is geldig tot 12/8/2019, of zo dacht ik toch. Deze morgen kreeg ik bericht dat ik moest herladen om nog verder te kunnen sms'en en merkte ik dat mijn belkrediet tot 0 was herleid. Het extra promokrediet staat nog op 15 euro. Ik heb de voorbije maand nochtans slechts 4x kort gebeld en 2x ge'sms't. Hoe kan mijn 15 euro dan al op zijn ? Waartoe dient het promokrediet dan ?? Ik trachtte mijn verbruik te raadplegen doch die tool op de Proximus-website werkt blijkbaar niet meer? Nu heb ik vandaag terug met 15 euro herladen en de geldigheidsdatum is nu 12/9/2019 geworden.
Ik heb twee e-mail adressen. maar vanaf geen enkel van deze adressen kan ik een e-mail verzenden. telkens verschijnt er de mededeling "Het opgegeven wachtwoord lijkt onjuist of er is iets verkeerd gegaan"
ik heb een vraag ik heb via de website van proximus een aanvraag gedaan voor een mobiel abonnement voor de smartfone en ook een abonnement voor de tablet.welke stappen moet ik nog ondernemen,voordat ik kan gebruik maken van mijn abonnement?ik zag op mijn smartfone,dat ik nog mijn belkrediet van pay and go,+herlaadbonus kon checken=blijkbaar is het abonnement op de smartfone nog niet aktief.het is wel nog maar pas deze namiddag aangevraagd.
Hi, inloggen met mijn @skynet.be mailadres online op de webmail blijkt niet te gaan. Error melding maakt telkens gewag om een Proximus adres te gebruiken. Gebruik van de account gegevens op verschillende mobiele apparaten werkt mijn mailverwerking wel, het gebruik van een ander Proximus.be account werkt eveneens. Is er een issue met accepteren van skynet.be adressen?
Kan iemand mij zeggen wat de 3 levels van de firewall op de bbox3 juist betekenen ? Welke poorten worden er bij welk niveau vrijgegeven/afgesloten ? Bedankt alvast.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.