maandelijks een gratis film?
werkt bij mij jammergenoeg niet!
kan gaan tot de keuzefilms maar kan deze dus niet starten!
hetzelfde voor het herbekijken van het journaal/nieuws en huren van films.
proximus hoe kan ik dit oplossen???
Bladzijde 2 / 2
Dank je wel!!!!
Dag Katrijn,
Heb je nog steeds problemen met je VOD?
Groeten
Heb je nog steeds problemen met je VOD?
Groeten
Ik heb dat probleem ook ik kan ook geen films huren ik kan alles behalve als ik een film kies en ik druk op ok maar doet niks
Hallo Yusuf,
heb je de toestellen (modem + decoder) al herstart? zie link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Groeten Geert
heb je de toestellen (modem + decoder) al herstart? zie link:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Groeten Geert
Ja Geert dat had ik al geprobeerd dat werkte niet,maar heb ondertussen al andere decoder gekregen en het is opgelost
Fijn dat te horen. Veel plezier ermee
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.