Als klant heb ik reeds jaren een Comfort Pack (TV,telefoon,Internet,mobiel) in 1 pack. Gezien de voordelen steeds worden afgebouwd ben ik bereid over te schakelen naar de Tuttimus formule.
Op mijn tablet heb ik echter een data-sim kaart van 500Mb Surf Free Anytime , blijft deze behouden in de Tuttimus formule of dien ik een extra abonnement te nemen ?
Alvast bedankt voor de info
Antwoord
Van Internet Comfort Pack naar Tuttimus => wat met Surf Free Anytime (500Mb) voor Tablet
Beste antwoord door Joel M
Beste,
De simkaart kan behouden blijven maar het verbruik hiervan gaat onmiddellijk aangerekend worden.
Op het gratis nummer 0800 22800 kan u eens horen als er abonnementen kunnen toegevoegd worden om dit verbuik goedkoper te maken.Hangt beetje af hoeveel u per maand verbruikt.Zij kunnen dit samen met u eens overlopen.
Groetjes,
Joël
De simkaart kan behouden blijven maar het verbruik hiervan gaat onmiddellijk aangerekend worden.
Op het gratis nummer 0800 22800 kan u eens horen als er abonnementen kunnen toegevoegd worden om dit verbuik goedkoper te maken.Hangt beetje af hoeveel u per maand verbruikt.Zij kunnen dit samen met u eens overlopen.
Groetjes,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.