Beste,
Ik ben één van de gelukkigen die een nieuwe fiber verbinding hebben gekregen van Proximus. Aangezien het een nieuwbouw betreft zijn er ook geen koperparen aanwezig in mijn woning en gaat de vaste lijn dus via VoIP. En zo te zien gaat dit via SIP. VLAN 20 op de BBOX.
Wat ik hier mee zou willen doen is een SIP trunk opzetten via freePBX, en dan mijn PC aansluiten hierop via een SIP client zodat ik via deze weg mijn vaste lijn kan gebruiken.
Het probleem is echter dat ik geen manier heb om de SIP credentials te bemachtigen. Lijkt me vrij logisch voor residentiële producten (ik denk dat heel weinig klanten geïnteresseerd zijn in mijn setup), maar ik vroeg me af of het toch mogelijk was deze te bekomen. Hier op het forum heb ik gezien dat er vroeger een 'I-talk' product verkocht waarbij dat wel mogelijk was, echter is dit product op heden niet meer beschikbaar.
Bladzijde 1 / 1
Als tip kan ik je meegeven om ondertussen mss ook eens je licht op te steken bij het bevriend userbase.be/forum
Hallo Martin,
Helaas konden ze me daar ook niet echt helpen. Ik ben dan ook niet echt op zoek naar hoe ik dit technisch moet aanpakken, maar heb enkel en alleen de SIP credentials nodig.
Helaas konden ze me daar ook niet echt helpen. Ik ben dan ook niet echt op zoek naar hoe ik dit technisch moet aanpakken, maar heb enkel en alleen de SIP credentials nodig.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.